Dvakrát zaslaný tovar

9. dec 2022

Zdravim chcem sa opýtať či sa vám stala podobná vec . Minulý mesiac sme si zakúpili tovar no nebol taký ako mal byť tak predajca objednávku údajne stornoval , vzhľadom na to že to bola chyba predajcu ktorý si aj uznal pochopili sme že nebude dodaný hneď no o pár dní som volala do predajne že prešlo pár dní a už by sme sa aj chceli dočkať toho čo máme zaplatené a predajca povedal že do hodiny tovar zo skladu dovezie na našu adresu . Nuž tak sa aj stalo spokojnosť na obidvoch stranách . Na Tom by nebolo nič zvláštne keby dnes nevolá kuriér že nám vezie tovar ten istý čo už máme doma . Vravíme mu že už máme doma ten tovar a on že čo riešime že jeho to nezaujíma on je len kuriér a je to zaplatené a ma to zložiť na našu adresu . Tak sme to prevzali máme dve faktúry obidva zaplatené a dva krát tovar ktorý zatial nikomu nechýba . Čo myslíte ako to dopadne ?

nelca84
9. dec 2022

Nemala si to prevziat, tovar by sa vratil odosielatelovi a vsetko by bolo na poriadku. Nechapem preco si to vlastne prevzala 🤷‍♀️

janagem
9. dec 2022

Tak im zavolajte nech si po jedno pridu

petamich
9. dec 2022

niekto evidentne nevedel, ze uz to niekto takto zvlastne expedoval, ja osobne by som kontaktovala predajcu, ze ako s tym nalozit

tiez som si tak preberela v pobocke mall.sk sodastream a dali mi krabicu, prisla som domov a boli tam dva kusy omylom, samozrejme, ze som im hned volala a druhy kus vratila na predajnu

lenuska9999
9. dec 2022

Mala si povedať kuriérovi nech ti to nevozi, že to nepreberies.. tak teraz zavolajte predajcovi , že čo s tým

veronikaszabova
9. dec 2022

""Čo myslíte ako to dopadne ?""
Snad si nechces nechat oba baliky... Druhy si nemala vobec prebrat a vratil by sa odosielatelovi.

mariaveronikag
9. dec 2022

Zavolaj predajcovi a ten nový tovar ani neotváraj, opýtaj sa, ako ho vrátiť. Buď si poň prídu, alebo pošleš poštou. Toto je korektné riešenie.
Nabudúce nepreberaj tovar, keď si už pri preberaní vedela, že to nie je v poriadku, vráti sa odosielateľovi a je to jednoduchšie pre obe strany.
Inak to dopadne tak, že na to pravdepodobne jedného dňa prídu a budeš musieť buď vrátiť, alebo, ak sa nedá, zaplatiť druhýkrát.

luliu
9. dec 2022

Nemala si ten tovar prebrať, treba im volat