Druhé dieťa a externé štúdium

isabella_fly
18. mar 2012

ahojte, chcela by som sa popytat, ci su tu aj mamicky, ktore popri malych detickach studuju externe a maju viacej ako jedno, pripadne sa im druhe narodilo prave pocas studia... ako ste to zvladali? mna caka studium uz len 2 roky ak ma teda samozrejme vezmu a je to externe, no velmi rada by som mala uz aj druhe babatko a aj ked mam trocha obavy ako to bude, tak s prvou dcerkou vsetko zvladame bravurne a kvoli nej obavy zo studia nemam, no je to s dvoma detmi radikalne ine?
ono by to zrejme vyzeralo nejak tak, ze by som ten prvy rok este bola bez dalsieho babatka, pripadne mozno tehotna a druhy rok s malickym babom, ale tam je diplomovka samozrejme a statnice, no aj tak je to odbor, ktory ma velmi zaujima a nikdy som s nim nemala problemy ani pri bc studiu a ono ani s prvou dcerkou som neotehotnela len tak na prvy sup a mm chodi robit do zahranicia, tak aj preto rozmyslam, aby som zasa potom nelutovala, keby bol problem otehu...
vy mate na to ake nazory? alebo skusenosti? ja sa snazim najst cestu ako to zvladnut, lebo chcem, ale viem, ze zvazit to treba riadne, nechcem aby druhe dietatko bolo o nieco ukratene kvoli tomu...
dakujem za kazdu radu

tilly
18. mar 2012

ja som koncila dost narocnu skolu pri dvoch detoch... bolo to o hubu, ale zvladla som to...

je tu kopec mamin, ktore studovali pri detoch 😉 jednu poznam, co koncila pri 4 detoch, pricom to stvrte malo do mesiaca, ked promovala 😉 klobuk dolu 😵

isabella_fly
autor
18. mar 2012

@tilly ja si osobne nemyslim, ze ta skola bude na mna moc narocna, ale samozrejme neviem do coho idem a zatial som nenasla taku temu, kde by sa to blizsie rozoberalo... ty si mala ake najvacsie problemy pri studiu? nemala si cas na skolu? alebo kam s detmi? alebo nieco ine?

llluckaaa
18. mar 2012