Ahojte maminky, viete mi prosím poradiť. V utorok som posielala jednej maminke balíček, Lindex vecičky. Zaplatila mi vopred, balíček šiel doporučene ako list 2. triedy. Doteraz jej však balík neprišiel. Pri sledovaní stále píše, že zásielka je v preprave. No je to už 4 dni. Druhá trieda chodi do 2 dni. Ešte sa mi to nestalo, viete mi poradiť ako toto riešiť?
Ty ako odosieľateľ môžeš ísť na poštu s podacím číslom zásielky podať reklamáciu
Je ešte v preprave...šlo to druhou triedou a doručenie je D+4 čiže počkať do pondelka..
@petra1910 tu sú všetky presné info:
https://www.posta.sk/potrebujem/podat-reklamaciu
@petra1910 ahoj, k tvojej otazke poradit neviem, za svoj zivot mam s postou vela zlych skusenosti. poradim len v buducnosti vyuzivat zasielkovne, su ozaj vsade a postovne je na rovnakej urovni a mozno aj nizsie. a mas presne info kde zasielka je a nemoze sa ti stat, ze sa zasielka strati alebo nejaky lakomy pracovnik na poste ukradne.
@zoro9836 ano súhlasím, k zákazníkovi treba byť zodpovedný. Preto som jej, balík hneď na druhý deň poslala. No keď jej vrátim teraz peniaze, tak budem škodná iba ja keďže nebudem mať ani veci ani peniaze. Ak však pošta vyreklamuje balík a peniaze vráti, tak nie je problém potom kupujúcej vrátiť peniaze.
Podaj reklamáciu a zvykne sa nájsť. Teda aspoň moje sa zázračne nájdu na druhý deň po podaní reklamácie.