Doporučená zásielka

petra1910
19. aug 2022

Ahojte maminky, viete mi prosím poradiť. V utorok som posielala jednej maminke balíček, Lindex vecičky. Zaplatila mi vopred, balíček šiel doporučene ako list 2. triedy. Doteraz jej však balík neprišiel. Pri sledovaní stále píše, že zásielka je v preprave. No je to už 4 dni. Druhá trieda chodi do 2 dni. Ešte sa mi to nestalo, viete mi poradiť ako toto riešiť?

katka2602
19. aug 2022

Podaj reklamáciu a zvykne sa nájsť. Teda aspoň moje sa zázračne nájdu na druhý deň po podaní reklamácie.

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
patka06
19. aug 2022

Ty ako odosieľateľ môžeš ísť na poštu s podacím číslom zásielky podať reklamáciu

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
casavina
19. aug 2022

Je ešte v preprave...šlo to druhou triedou a doručenie je D+4 čiže počkať do pondelka..

petra1910
autor
19. aug 2022

@patka06 a zásielka sa vyreklamuje a vrátia peniaze?

petra1910
autor
19. aug 2022

@zoro9836 a máte skúsenosť? Vrátia potom peniaze keď sa to vybaví?

petra1910
autor
19. aug 2022

@casavina dobre, tak ešte počkáme do pondelka

brembo
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
patka06
19. aug 2022
heln
19. aug 2022

@petra1910 ahoj, k tvojej otazke poradit neviem, za svoj zivot mam s postou vela zlych skusenosti. poradim len v buducnosti vyuzivat zasielkovne, su ozaj vsade a postovne je na rovnakej urovni a mozno aj nizsie. a mas presne info kde zasielka je a nemoze sa ti stat, ze sa zasielka strati alebo nejaky lakomy pracovnik na poste ukradne.

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
petra1910
autor
19. aug 2022

@zoro9836 ano súhlasím, k zákazníkovi treba byť zodpovedný. Preto som jej, balík hneď na druhý deň poslala. No keď jej vrátim teraz peniaze, tak budem škodná iba ja keďže nebudem mať ani veci ani peniaze. Ak však pošta vyreklamuje balík a peniaze vráti, tak nie je problém potom kupujúcej vrátiť peniaze.

petra1910
autor
19. aug 2022

@patka06 ďakujem

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz