Dobrý deň, aké máte skúsenosti s dodaním tovaru od tejto pani? Čo sa týka časového dodania veci na objednávku. Vďaka za skúsenosti, ak ich máte.
Veď to je čistý aliexpress
@lenkac38 Mám od nej kožuch s odopinatelnymi rukávmi. Neodporúčam, lacný zips , ktorý sa mi rozpadol a po ceste domov mi odpadol rukáv. Nejako to manžel dal dokopy, tak budem rada, pokial to bude držať. Btw na čakanie ma upozornila 10dni. Samozrejme, že som jej po viac ako 10d písala, ako je na tom s objednávkou, nakoniec som si poň radšej prišla odobne asi by som sa nedočkala. Objednané koncom augusta, vyzdvihnutie október. Čo sa týka komunikácie, mila pani ale radšej si kuknite na IG pani MSiFur. Kvalita, ktorú sama vyrába.
Pozor na túto "obchodnícku" mariabella fashion diva.
Pýta peniaze vopred na účet, nekomunikuje, nereaguje.
Tovar je skutočne čínsky z Aliexpress, preto dodanie 4tyzdne. Neodporúčam, neseriózna. Ruky preč od nej, radšej si nájdite iného seriózneho predajcu alebo kúpte priamo na Aliexpress
@lenkac38 nedoporučuju absolutně!!!! Objednala jsem soupravu a top ,prý ze má soupravu skladem a top 10-14dni…,hovno! Čekala jsem na soupravu měsíc a týden -top ještě ani nemám,….přišla souprava …úplně jiná barva …oukej ,tak mě to znechutilo ze jsem ji napsala aby mi top neposílala a vrátila mi za nej peníze …od te doby mě ignoruje ,jinak odpovídala skoro hned predtim (samozřejmě) myslím ze peníze už neuvidim ale udělám ji alepoň všude ostudu kde to jen půjde!!!!
Nedoporucujem niečo od nej kupovat. Čakala som na kožuch mesiac a pól a ani som sa nedočkala. Tak som si požiadala o vrátenie peňazí a odvtedy mi neodpisuje, ignoruje správy. Veci sú čistý aliexpress.
Ja som na ňu dostala super recenzie, tak som si povedala, že to reku skusim. No po mojej skúsenosti jednoznačne neodporúčam. Slečna milá, príjemná komunikácia to samozrejme, nato ani jedno krivé slovo. V celej komunikácii by som napočítala minimálne 6x, že som jej písala, že šaty na svadbu potrebujem do 22.7.! Písala som jej s tým, že či sa to stíha, veď je predajca tak nech mi povie čo a ako. Ona že áno jasne, hneď ide šaty objednať aby som ich mala na ten dátum doma. Jedine čo mi napísala bolo, že dodanie je 10-14 dní. Nie pracovných, proste napísala ,,dní”. Okej, objednala som, poslala som jej peniaze na účet, HNEĎ objednavala, ani nečakala na pripísanie peňazí na účet, že ich objednáva hneď aby som ich na dátum mala doma (poslala som jej potvrdenie o prevode). Brala som to ako za vybavenú vec. Od vtedy žiadna komunikácia. 2 týždne pred svadbou som jej písala, že kedy mi šaty prídu, napísala ,,cca týždeň”. Čiže som to brala, že mi prídu 5-6 dni pred svadbou, vybavené. DEŇ pred tým ako som mala vycestovať na svadbu som jej písala, aby mi poslala podacie číslo, poslala mi, skontrolovala som si to na stránke pošty a tam písali ,,ČÍNA”. Moje šaty boli 24hodin pred svadbou v Čine🙈 Písala som jej čo to má znamenať, tak mi nato len odpísala, teda poslala hlasovú správu, že ona bola presvedčená o tom, že šaty potrebujem až na další piatok čiže 29.7. a že šaty objednavala až po pripísaní peňazí na účet, to sa hneď bilo s tým čo mi napísala vyššie, že šaty objednáva hneď. Úplne neprofesionálne, amatérske. Dokonca mi ešte potom do správy poslala nejaké INFO z jej profilu na instagrame, že ona to tam píše, že sa dodanie môže predĺžiť. To info na jej profile bolo úplne vzadu medzi fotkami, človek to jednoducho prehliadne a ani sa o take veci nezaujíma, keďže povinnosťou predajcu je o tom informovať hneď pri predaji a ja ako kupujúci by som si to predstavovala tak, že to info mi bude biť do oči hneď keď si kliknem na profil a nie zašite vzadu. Prečo má nato potom neupozornila keď som s ňou komunikovala, ale upokojovala ma že šaty jednoznačne prídu, že sa to stihne. Ako tu v komentároch niekto pisal vyššie, že predajca je povinný o tom informovať, samozrejme, no žiadne info sa ku mne nedostalo, teda až po tom čo som zistila, že deň pred svadbou sú šaty v Číne. Keď napíšete minimálne 6x presný jasný dátum, ako si to môže taký predajca zmýlil na 29.7.? Ani to nepovedala na takýto dátum, povedala len ,,ja som si myslela že na další piatok nie ten.”
Dnes mi šaty prišli, to ani nechcite vidieť😄 Jasne ze aliexpres. Našla som presne tieto šaty 8-13 dolárov na aliexprese a jej som zaplatila 43€ plus dnes odomňa pýtala poštárka clo 2€. Tie šaty vôbec nevyzerajú ako na fotke, vraj elastický saten, ešte som objednavala podľa nej veľkosť M, že mi budú take dlhé ako na fotke..hrôza. Šaty sú mi krátke, neforemne, materiál nepríjemný, vôbec mi nesedia. Vzadu má byť zlata retiazka ktorá tam ani nesedí keď ju tam dám. Písala som jej povedala, že jej mám šaty vrátiť a pošle mi späť peniaze. Opravila som ju, že najprv budem mať peniaze na účte a tak jej pošlem šaty. Dokonca sa sama ponúkla, že mi za vzniknuté problémy pošle kompenzáciu. Nie len že som mala ďalšie finančne náklady, že som musela riešiť ďalšie šaty a doplnky k ním na svadbu, ale stalo má to kopec nervov, stratila som kopec času dokonca som si vzala poldňa dovolenku z prace lebo by som to inak vôbec nestíhala..Tvrdila v stredu, že peniaze vo štvrtok mám na účte, nemala som. Piatok som jej písala správy, zrazu do polhodiny mi peniaze cinkli na účet, zázračne sa dalo hneď. Na účet mi prišli peniaze v sume 43€! Presne toľko koľko som jej poslala. Kompenzácia? Nikde. Clo, ktoré som platila ja poštárke? Nikde. Vraciam jej šaty, naspäť cena za poštovne?
Nikde. Samozrejme, že som ju nato upozornila, napísala mi len toľko, že šaty stali s poštovnym 43€, ale že (citujem) ,,to 1€ dopošlem☺️“, úplne má vysmiala, aj keď som jej vyššie v správe písala, že mi nejde ani o to 1€ ani o 5€ ale o cely princíp a jej ,,ne”profesionálny prístup.
Áno, šaty stali 43€, ale tu sumu som si zaplatila JA. Poslala späť 43€, ale clo 2€ mi preplatí kto? Poštovne, ktoré budem platiť keďže jej tie ,,šaty” posielam naspäť mi preplatí kto? Nikto..a aku skvelú kompenzáciu pošle😄 4€ vyhodim len tak do vzduchu a keď uvidíte tie šaty, tak Vám až bude ľúto že tie 4€ vyhadzujem za elasticku handru. !NEODPORÚČAM! Radšej ísť a za take peniaze si už aj šaty požičať alebo teraz sa dajú kúpiť hocikde, som poučena, nabudúce budem vedieť. Dávajte si pozor aj vy!
@novy0 vratila vam nakoniec peniaze? Ja cakam na kozuch uz mesiac a platila som 100€ a az teraz citam tieto recenzie…
No, ja skúsenosť nemam lebo od takýchto predajkyn nekupujem... keďže je to 90%veci z aliexpressu tak dodanie je v rozmedzí 14-21 dní pričom tých 14 je málokedy dodržaných... Ak objednáva častejšie a väčšie množstva má napr dohodu s predajcom môže to byť aj 10dni. Menej určite nie. Ale ona ako predajca ti tieto info predsa musí povedať ešte pred objednanim..