Diastáza u žien po pôrode - dotazník

leila273
27. mar 2022

Dobrý deň prajem,

som študentkou 2. ročníka magisterského štúdia na Trenčianskej univerzite Alexandra Dubčeka v Trenčíne na fakulte zdravotníctva, odbor fyzioterapia. Chcela by som Vás poprosiť o vyplnenie nasledujúceho krátkeho anonymného dotazníka, ktoré Vám zaberie len chvíľku svojho času.
Dotazník je určený ženám po pôrode a je súčasťou mojej diplomovej práce s názvom: Možnosti popôrodnej fyzioterapie pri diastáze priameho brušného svalu.
Vopred Vám veľmi pekne ďakujem za každú jednu odpoveď.

https://www.survio.com/survey/d/B1Y6J4I2D4R3O8K9A

asfodelka
27. mar 2022

@leila273 mas to slabo spracovane, vo viacerych otazkach si mala dat moznost dopisat vlastnu odpoved. Ja som napr. prisla na to ze mam diastazu len vdaka tomu, ze mi vyskocil stavec a dostala som sa do ruk spravnemu fyzioterapeutovi

leila273
autor
27. mar 2022

@asfodelka ďakujem za názor, chcem sa spýtať v ktorých otázkach by ste zvolili možnosť odpísania vlastných odpovedí? Ono je to vyslovene zamerané pre ženy, ktoré sa snažia riešiť priamo diastázu po pôrode, nie ako zistenú vedľajšiu diagnózu pri inom probléme.

carduelis
27. mar 2022

Niekolko otazok by som upravila, cisla si nepamatam:
Dlzka terapie diastazy- nie je tam moznost ze stale prebieha
Ci si myslim ze denne aktivity mozu sposobit zmenu diastazy- treba klasifikovat ci k lepsiemu alebo k horsiemu, myslim ze oboje je spravne
Pri otazke co si myslim ze je z dennych aktivit vhodne na upravu diastazy - bola na vyber len jedna moznost aj ked by som vybrala viac

asfodelka
27. mar 2022

@leila273 ja som bola niekolko mesiacov po porode, zacalo to bolestou chrbta a neskor vys.stavcom - inak by ma diastaza nenapadla. Ak budem mat cas prejdem to este raz a napisem pri ktorych otazkach, teraz nestiham.

asfodelka
27. mar 2022