Zdravím, objednala som tenisky z Nike, boli doručené z Holandska dňa 14.12 (DHL).
Po rozbalení zasielky som zistila že mi nesadli a tak som písala do zákazníckeho centra kďe som sa stretla z príjemným pánom ktorý mi hned objednal DHL na vyzdvihnutie tenisiek a že mi odošlú hned aj nové (správnu velkosť).
Nové prišli ale tieto prvé tenisky DHL neprišiel vyzdvihnúť, podotknem že to malo byť všetko zdarma.
Pozerám na stránke ako si sama objednám kuriéra ale som z toho už jeleň. Nechápem tomu.
Prepočítalo mi to na 180eur do Holandska 😑
Prosím viete mi poradiť ako na to?
Keď to nepôjde takto tak budem to riešiť zasa cez zákaznícke centrum😊
Ďakujem🙂
mozno este pride, niekedy kurieri meskaju, prip. tam zavolaj este raz