Detské výživy pre diplomovú prácu

annagasparovski
9. mar 2022

Dobrý deň milé mamičky.
Som študentkou na vysokej škole v Nitre ale zároveň som aj maminou 11 mesačného dieťatka. Študujem posledný ročník na 2 stupni, ale aby som mohla úspešne ukončiť potrebujem Vašu pomoc. V praktickej časti mám porovnávať domáce detské výživy s obchodnými značkami, kde práve potrebujem malých jedákov. Jedná sa iba o jablkové tipy výživ. Rada by som Vás touto cestou požiadala a poprosila či by sa našla mamina, ktorá by bola ochotná dať svojmu dieťatku ochutnať moju domácu jablkovú výživu a obchodné výživy ktoré sú zahrnuté do hodnotenia. Jabĺčka sú domáce, nestriekané a nehnojené. Nemám problém poslať na celé Slovensko alebo doniesť maminkám v okrese Lučenec výživy priamo domou. Ak by Vám vadila táto forma tak kľudne môžete ohodnotiť aj Vašu domácu výživu s obchodný značkami. Dotazník by som poslala sem. :D

saxana000
9. mar 2022

Tak napriklad moja cisto jablkova bola strasne riedka nikdy som nedocielila ten spravny typ konzistencie ako u kupovanej.az posledny rok do celej varku supla dva banany a zahustilo mi to.

jaga18
9. mar 2022

Môj drobec (7 mesiacov) papá domáce jablkové výživky aj kapsičky z obchodu, tak keď to pomôže, kľudne pošli dotazník.

zapalkazapalkova
9. mar 2022

@annagasparovski ake stare musi byt dieta😁? Lebp syn 2,5r stale srotuje vxzivy domace aj kupne ☺️

annagasparovski
autor
9. mar 2022

Áno hranica je 2 roky ale kľudne pol roka hore dole nebude vadiť :D A našiel by sa niekto komu by som mohla poslať moju domácu výživu, a tri značky z obchodu. Jedná sa o senzorické hodnotenie detských výživ z pohľadu mamičiek. Bola by som ochotná aj doniesť osobne v okolí Lučenca alebo Nitry

zuzka2010
9. mar 2022

@annagasparovski ja mam 7 mesacnu dceru, rada sa zucastnim..

annagasparovski
autor
9. mar 2022

Tak Vás poprosím o adresy, PSč, a naše mená :D

annagasparovski
autor
9. mar 2022

Vaše mená

annagasparovski
autor
10. mar 2022