Prosim o radu.. Minuly rok som si kupila zimne cizmy v Deichmanne, boli malo nosene, zrazu som si uvedomila ze mi nejako taha na nohy a obe podrazky su napoly zlomene. Isla som do predajne reklamovat, zamietli mi reklamaciu a ze si to mam poslat na odborne posudenie. Citala som si papier k tomu posudeniu a cena za tuto sluzbu je 54 eur. Neviete kto to bude platit? Dakujem pekne za rady a skusenosti
@jarmila2010 kupovane boli v decembri pred rokom a do vcera som si to nevsimla a sama nechapem ako sa mohli tak zlomit... preco len do roka? ved zaruka je 2 roky
tak je to zo zakona...moze ta predajca vyzvat,aby si posudok dala ty vypracovat...mozno dufaju,ze ta odradia...
Lebo to je tak postavene v zakone. Po roku musis sama dokazat, ze tam bola chyba na strane vyrobcu topanok. Ten posudok je vzdy 50:50, posudok moze vyjst v tvoj prospech aj nemusi. Ak by bol posudok v tvoj prospech, okrem ceny topanok Ti musi predajca uhradit aj dalsie naklady (napriklad postovne) a prave cenu tohoto posudku. Ak sa ale nejedna o vyrobnu chybu a posudok vyjde negativne, tak potom vsetko platis ty.
Skús v inej predajni... Možno ti reklamáciu v inej prevádzke prijmú.
https://asset.deichmann.com/image/upload/v16850...
V reklamačnom poriadku IV. 6.:
Ak zákazník reklamáciu tovaru uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a DEICHMANN-OBUV ju zamietol, môže zákazník zaslať reklamovaný tovar na odborné posúdenie.
V zamietnutí reklamácie DEICHMANN-OBUV uvedie, komu môže zákazník zaslať tovar na odborné posúdenie.
@tanyan no to bude urcite nejaky ich znalec…. Najlepsie je poslat do statnej skusobne - Vipo v Partizanskom.
@muchotrafka298 na tohto znalca mi dali papiere
To je super, ze Ti dali tychto, lebo vela obchodov ma "vlastneho" znalca, ktory zo zasady reklamacie neuznava. Kolko stali tie cizmy? Lebo ked das za posudok a postovne trebars 70 EUR a nakoniec to nebude vyrobna vada alebo vada na materialy, tak si proste v strate. Este neviem ci sa nedoplaca nahodou za to, ak tie topanky znicia, resp. niekedy je nutne pri posudku tu topanku napriklad rozrezat a ty s tym musis suhlasit. Ja som tam poiselala v minulosti mozno 5-6 krat, nielen topanky, ale aj kozenu bundu a niektore mi neuznali.
Tiez som mala problem s oboma podrazkami zlomenymi po jednej sezone.. len som nenasla blok,nastastie neboli drahe ale ostavam skepticka voci Deichmannu, ked sa vada opakuje a niesu schopni reklamovat :/
@muchotrafka298 cizmy stali 40 eur tak neviem ci sa mi to oplati ak nemam istotu ze to uznaju.... mrzi ma to lebo cizmy boli super teple a uz take nemaju
@es2021 vraj do roka je to ok, ale po roku uz treba znalca, co je strasna somarina, gratulujem tomu kto to vymyslel
Podla mna pri takejto cene sa to neoplati. Lebo mozno vycalujes dalsich 70 EUR zbytocne.
Neprekrucaj co napisali baby.
Zaruka je dva roky do 1 roka od kupy je pri zamietnuti potrebne dolozit posudok od znalca, preco bola zamietnuta, obchod proste musi vzdy aj ked sa mu to neoplati musi.
Od roka do dvoch rokov pri zamietnuti nemusi dokladat posudok ale kupujici ma moznost si dat vypracovat posudok a v pripade, ze mu znalec uzna, ma pravo na uznanie reklamacie.
@judit47 myslela som to tak ze do roka je u nich reklamacia ok a potom treba zaplatit znalca, nechapem co som prekrutila
@judit47 to som nevedela, ale podla mna to je blbost ze po roku to ma platit zakaznik
Teraz pozeram ze dovod zamietnutia reklamacie je opotrebenie vyrobku sposobeneho obvyklym pouzivanim, cize nie nespravne alebo nevhodne pouzivanie ako su ostatne moznosti. Je sanca ze mi reklamaciu znalec uzna?
To my nevieme, ale aby to bolo uznane musi to byt bud vada materialu, nespravne pouzite, vyrobna chyba. Keby sa Ti to stalo po pol hodine nosenia, bolo by to ine. Pokial to je opotrebenie nosenim, tak to asi uznane nebude. Je to na tebe, cizmy 40, posudok 70 /ked ratam aj dopravu). Za mna sa to neoplati. Lebo uz potom nemas kam ist, ked bude posudok z Vipo v tvoj neprospech.
@muchotrafka298 mala som ich len parkrat obute, cize teoreticky by to mohla byt vyrobna vada, ale nechcem to riskovat, lebo to tak nemusi byt podla znalca, ale dakujem
Ved prave moze a nemusi. Keby tie cizmy stali 200 EUR tak by sa to vyplatilo. Za tie prachy na posudok si kup radsej nove cizmy. Mne neuznali oder farby na kozenej bunde. Posudok bol negativny, jednalo sa nie o vyrobnu chybu ale chybu soosobenu nosenim. Po par mesiacoch som stretla pani v obchode co mala rovnaku bundu ako ja. A hadaj co…..presne rovnako mala tu farbu zosuchanu na tych istych miestach. To nemohla byt nahoda.
Aj ja mám negatívnu skúsenosť s postupom reklamácie v predajni Deichmann. Odvtedy sa jej oblúkom vyhýbam, a to isté bola pred rokmi aj predajňa obuvi John Garfield, kde zamietali reklamácie ako na bežiacom páse, bol toho plný net. Odvtedy nakupujem výlučne v CCC, kde mi namiesto reklamácie je automaticky ponúknutá možnosť výberu iných topánok, darčekovej poukážky alebo vrátenia peňazí. No, čo už. Máš dosť drahé poučenie do budúcna. Alebo skús ešte inú predajňu Deichmannu, či pochodíš rovnako.
Ja mám zas dobrú skúsenosť. Zimné topánky po roku a pol som šla reklamovať, že musím na vlastné náklady poslať tovar na posúdenie do VIPO. Topánky má stali asi do 30€. Posudok prišiel asi po týždni, s úsmevom na tvári mi vrátili plnú sumu, preplatili aj poštovné.
Ja som bola dnes v Deichmann vrátiť sandále, ktoré sa mi po 2 mesiacoch rozpadli, pani predavačka mi povedala, že topánky budú poslané obuvníkovi ktorý ich zalepí a mám si prísť po ne o 2 týždne. Som sa dobre zasmiala. Toto som ešte nezažila takýto postup. Môj posledný nákup u tejto značky.
@meduzzzka úplne normálny a bežný postup, väčšina značiek má svojho obuvníka/krajčíra ktorý veci opravuje či dáva do pôvodného stavu. Ak je chýba opravitelna nemá dôvod vrátiť peniaze
Ja som dnes bola reklamovať topánky kúpené pred mesiacom a hneď mi dala ženská na pokladni pečiatku a fajku že zamietnuté a mám si to ísť riešiť inde ale kam to som sa nedozvedela. Ževraj je nová legislatíva. Takže už u Deichmann nekúpim ani šnúrky do topánok.
@martizv to sa mi nezda...mala si trvat na tom,aby prebrala tovar na reklamaciu,obvzvlast,ked sa vyskytla,tak kratko po kupe....skus sa informovat na zakaznickych linkach,emailom
,,Môžete tiež kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu: service-sk@deichmann.com alebo na telefónnom čísle 031/ 290 10 00 (pracovné dni 8:00 -16:30 hod.)." .....aku vadu mala obuv?
@jarmila2010 pani po mojom naliehani 🙂 videla že sa nechystám odísť vzala reklamačný list odfajkla kolónku že tovar je opotrebovaný a zamietla reklamáciu pred mojimi očami a odovzdala mi to ako hotovú vec. Už je vybavená reklamácia.
@martizv stazuj sa,ak si presvedcena,ze si v prave...alebo zbehni na inu predajnu
ak ti znalec uzna narok reklamaciu,tak predajca...skoda,ze si nereklamovala do roka od kupy..vtedy by posudok bol na predajcovi