Deichmann - reklamácia

nikk3y
15. jún 2023

Ahojte, kupovali sa dcérke topánky u nich, svokrovci len vyskúšali keď vnučku mal na rukách a vyplatili sa. Doma keď sme jej ich dali sme zistili že sa jej odliepa pravý zips-kratší zips...
riešilo sa to reklamáciou, po mesiaci aj niečo sa konečne topánky dostali ku nám domov (ale bez pôvodnej krabice) neviem akože prečo si ju nechali ...

po mesiaci čakania v papieroch bolo napisané - že chybu nenašli...
kedže predavačka napísala zlú topánku... tak sme si zašli do predajne a ona sama vravela že oni to museli tak či tak prekontrolovať obe topánky, môj priateľ veľmi v tomto múdruje... a nedá si povedať, tak ich chcel znova reklamovať (ona nám povedala, že si to musíme hradiť my a nájsť si nejakého špecialistu čo to posúdi) topánky už máme asi cca 2.mesiac neboli ani nosené, doba na výmenu alebo vrátenie tovaru týmto očividne padá (čitala som na ich stránke, že do 60 dní od doručenia tovaru alebo zakúpenia bez udania dôvodu ich môžme vrátiť..chcela som ich teraz vrátiť alebo nech vrátia peniaze.. neboli najlacnejšie a ešte ich ani nosiť nemôže) a keď som sa jej spýtala tak ona nam v tomto poradiť nevie ale že keď budeme mať papiere o tom že im niečo je tak že nám tovar vezmú, vymenia vrátia peniaze ... akože preco to nemohla normálne teraz? šak do 60 dní sa nemajú čo zaujímať na dôvody (síce ich vedia) a môj priateľ ..že takto to nefunguje ako si to ja myslím 🤷‍♀️ tak akože som dosť nahnevaná máme topánky ktoré ani nosiť nemôže ... čo mám akože robiť? kdesi nájdem dákeho špecialistu? či tam mám nabehnúť, pýtať si vedúcu obuť dcerku do tých topánok a nech vidí že v tom nemôže chodiť... a nech mi to vymenia alebo vrátia peniaze?

najlepšie ak by mi písali matky, ženy čo sa stým stretli nejako a ako to aj vyriešili 🙏

anavixy
15. jún 2023

Tak v prvom rade podla mna ste mali tovar vratit a kupit druhe, nie reklamovat, pokial neboli nosene vonku, kedze s reklamacii sa chcu vzdy nejako vyhnut, kdezto vratit nepouzity tovar sa da bez problemov. A doba 60 dni je na vratenie tovaru, na reklamaciu je 24m. Chcela som poradit skusit vratit v inej predajni, ale vlastne vidim, ze krabicu uz nemate. Tak uz mi napada len kupit take iste, dat stare do novej krabice a s novym blokom ich vratit. Samozrejme ak nemaju znamky pouzivania. Ak maju tak potom uz len riesit reklamaciu s posudkom (kedze cas na to mate), ale neviem ci v deichmanne su nejake detske topanky pri ktorych by sa to oplatilo…

nikk3y
autor
15. jún 2023

@anavixy tak ja som chcela hned vratiť no môj priateľ sa rozhodol že bude reklamácia 🙈🤦‍♀️ a hneva ma to jak neviem čo

anavixy
15. jún 2023

@nikk3y ahaaa 🫣 tak to je skoda.. ja by som skusila urcite zihnat druhe a tak vratit

janickacrazy
15. jún 2023

@nikk3y Choď tam naspäť a pýtaj si vedúcu, tej presne ukáž, aká je tam chyba a prečo sa topánky nedajú nosiť. Je veľmi zvláštne, že vám reklamáciu neuznali. Krabicu k reklamácii nepotrebuješ.

nikk3y
autor
15. jún 2023

a k vrateniu topanok? tiež nepotrebujem?

walentina7
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
natalienka12
16. jún 2023

@nikk3y Tych 60 dni sa tyka nakupu cez internet, pri nakupe v kamennej predajni pravo na vratenie tovaru bez udania dovodu Deichmann neposkytuje. Schvalne som pozrela obchodne podmienky. Zo zakona taketo pravo zakaznikovi nevyplyva. A Deichmann ho preto ani neposkytuje. Predavacka ma pravdu. Neuspeli ste s reklamaciou, teraz si mozte dat vypracovat vlastny znalecky posudok. Samozrejme na svoje naklady. Obavam sa, ze bude stat viac ako topanky samotne.

nikk3y
autor
16. jún 2023

@natalienka12 to mi je teda hovadina naozaj 🤔🤦‍♀️ všade prídete a tovar vám venia vratia peniaze 🤷‍♀️ nakoniec si to dame buď na vlastné náklady až tak že pojdeme na adresu kte to oni robia alebo ja už fakt neviem 🙄

nikk3y
autor
16. jún 2023

@walentina7 to naozaj?

natalienka12
16. jún 2023

@nikk3y nie je to hovadina ja som pravnik ok?

nikk3y
autor
16. jún 2023

@natalienka12 tak ja nemôžem vediet čím ste, len som napísala, že je to celé hovadina, kedže iné obchody normálne prídete a nerobia problémy a oni presne v tomto musia byť iní

natalienka12
16. jún 2023

@nikk3y ak kúpite tovar v predajní, kde máte možnosť si ho vyskúšať obzrieť, prosté čokoľvek, nemáte právo tovar vrátiť bez udania dôvodu. Skutočnosť, že to niektoré obchody robia je iba kvôli tomu, aby vyšli v ústrety zákazníkovi. Ale ich zákonna povinnosť to nie je. Takže toto si treba uvedomiť ako je postavený zákon a aké sú vaše prava. A nie pisať, že je to hovadina.

nikk3y
autor
26. jún 2023

ja len aby som doplnila že nedajte sa oj**** a ak by ste mali rovnaký problém ako sme mali tak si choďte za svojím 🙂 nám sa reklamovat podarilo a vrátili aj peniaze bez žiadnych opletačiek a výhovoriek 🤷‍♀️ zákon nezákon, povinnosť nie... logika nedá keď to nieje nosené a nieje nám to dobré musia to vrátiť 😊 Pekný deň