Dala mi oprávnene negaíivne hodnotenie?

andalika
1. nov 2017

Ahojte. Som sklamana. Mala som tu cest zoznamit sa s necestnostou jednej z nas. Nasa vymena nedopadla stastne. Udelila som dotycnej preto negativne hodnotenie. Ona vsak negatko na oplatku udelila mne. Nerozumiem tomu preco. Moj tovar bol v poriadku. Ja som vsak obdrzala flakaty tovar, dokonca mi dotera nebol vyplateny cenovy rozdiel podla dohody.

stastnablcha
2. nov 2017

a od nas chces odpoved na aku otazku? 😉

henrikir
2. nov 2017

nepopisala si poriadne tu situaciu takze tazko povedat ci na to mala pravo alebo nie 😒 ale aj tak si myslim, ze z toho netreba robit taku vedu

0silvia0
2. nov 2017

@andalika takéto veci sa v bazároch stávajú a treba s tým rátať. Človek veľa vecí posudzuje podľa seba ako by sa zachoval, čo je čestné a čo je nečestné, ale ľudia sú rôzni, aj milí, aj nepríjemní a stáva sa všeličo tak treba riešiť takéto veci radšej s nadhľadom. V tomto prípade dotyčná reagovala asi urazene a preto ti potrebovala negatívne hodnotenie vrátiť. Mne sa kedysi stalo to isté. Dotyčná mi neposlala ani plnú sumu, napriek tomu som poslala (moja chyba). Tiež som dala negatívne hodnotenie a dotyčná mi ho samozrejme urazená musela vrátiť. No čo už, aj takí sú ľudia.

andalika
autor
2. nov 2017

Ona o flaku vedela a i napriek tomu ma nan neupozornila i ked som sa pytala na stav. Sama navrhla ze mi cenovy rozdiel posle v balicku, ale neposlala. Na odporucanie admina som jej udelila negatko, ona mi ho vratila. Neviem preco kedze ja som urobila vsetko tak ako sme sa dohodli. Aj adminovo stanovisko som jej preposlala, ignoruje ho vsak.

andalika
autor
2. nov 2017

@0silvia0 ano zial stavaju sa....len nechapem preco ma problem si priznat chybu a vziat tovar naspat. Mam narok aj na preplatenie postovneho (stanovisko admina)

janickacrazy
2. nov 2017

@andalika No máš poučenie, celkovo tie výmeny sú možno pekná myšlienka, ale v praxi to vyzerá, že veľakrát to nevyjde podľa predstáv oboch dotyčných. Lebo čo je pre jedného zachovalé a použiteľné, pre druhého može byť handra na vyhodenie. Ja tiež niekedy pozerám, za čo sú ľudia schopní pýtať peniaze, napr. detské čižmy, ktoré sa nedajú zapnúť za 5 eur a ešte napíše, že zohľadnené v cene. No ale všelijakí sme. 🤐😇

andalika
autor
2. nov 2017

@janickacrazy ano tiez mi niekedy nad niektorymi ponukami ostava stat rozum. Je to presne o tom ako kto co vnimame. Ale poslat flakatu vec..... a este k tomu to zatajit....to si vyzaduje velku guraz. Nechapem preto preco som ja dostala negatko. Ten flak je relativne velky, prehliadnut sa neda, navyse je to zaprane, s tym uz nic nezmozem 😕

andalika
autor
2. nov 2017

Moja prva vymena a mam hned taketo ponaucenie...je to smutne 😕 Doteraz som vzdy kupovala nove veci. Nakolko sa mi zo zdravot.dovodov neda behat po obchodoch, riesila som to preto takto.
Otazka: Moze admin zmazat negatko???

deti95060810
2. nov 2017

ja by som to zrušila, lebo je toľko nedorozumení pri tých výmenách že až....už tu bolo zopár sťažností, a stále sa niekto nájde kto chce na druhom zarobiť....Preto ja nepredávam nič cez net, pretože ma to znechucuje... len darujem do charity....popr. aj švagrinej pre dieťa....

andalika
autor
2. nov 2017

@deti95060810 nielen pri vymenach...asi vseobecne aj pri predaji a kupe. Tiez asi pojdem tvojou cestou. Lebo "darovanemu konovi sa na zuby nepozera".

deti95060810
2. nov 2017

@andalika najlepšie je z rúčky do rúčky....tak ako v obchode.... Je tebe tovar, ty mne peniaze.... ale cez net je to iné, viem....😉

andalika
autor
2. nov 2017

@deti95060810 ano, to je najlepsie. Len nie kazdy je na vymeny nachylny....navyse som sa riadila jej pozitivnymi hodnoteniami....no vzdy sa stane ze je nieco "tenkrat poprve"

bundle
2. nov 2017

@andalika áno, admin môže zmazať negatívne hodnotenie. Niekedy riešia veľmi veľa prípadov, tak nestíhajú hneď reagovať. Treba si počkať.

andalika
autor
2. nov 2017

@bundle dakujem za pozitivne info. Zial admin sa mi uz 3 tyzdne neozval. Na moj podnet pritom reagoval rychlo, mam aj od neho stanovisko, ze druha strana zamerne zamlcala stav a potom uz nic..... hm 🤔😥🤔

andalika
autor
2. nov 2017

@stastnablcha otazka je len jedna 😉

andalika
autor
2. nov 2017

@henrikir napisala som to co najobsirnejsie, do detailov som zachadzat nechcela aby......dovodov bolo viac.....v podstate som bola uz v niektorych odpovediach konkretnejsia....vedu z toho robit nechcem, ale rovnako sa mi nepaci mat negatko pre nic kedze by hodnotenia mali mat ako-taku vypovednu hodnotu o spolahlivosti inzerenta