Da sa reklamovať notebook cez digitálneho žiaka?Pýtam sa preto lebo včera mi jeden pán povedal v Datarte že sa dá, dnes som bol zase tam ten pán tam nebol. Tak mi povedali ze sa nedá. Tak ja už neviem.
Ďakujem.
Nech sa páči: https://digitalnyziak.sk/casto-kladene-otazky/
15. Aké sú podmienky reklamácie/vrátenia digitálneho zariadenia, v prípade potreby?
Reklamácie zariadení, zakúpených s využitím digitálneho príspevku, fungujú v štandardnom režime. Zákazník je povinný predajcovi predložiť všetky doklady potvrdzujúce zakúpenie zariadenia. V prípade, že je zariadenie neopraviteľné, predajca ho vymení buď za rovnaký model, prípadne vyšší, s doplatkom.
V súlade s obchodnými podmienkami jednotlivých predajcov je stanovená aj lehota na prípadné vrátenie či výmenu zakúpeného tovaru. Pri zariadeniach zakúpených s využitím digitálneho príspevku platí v tomto prípade rovnaký režim ako pri akciovom tovare, a teda, výmena a vrátenie tovaru možné je, avšak predajca zákazníkovi fyzicky vracia len sumu zaplatenú nad rámec príspevku. V prípade, že sa zákazník na mieste rozhodne príspevok neuplatniť na nákup iného zariadenia, príde oň.
@daniel_12 reklamácia a výmena sú dva rozdielne úkony.. pýtali ste sa na reklamáciu a teraz hovoríte, že ste chceli výmenu.
@daniel_12 tak to je rozdiel..sj ked je zakupene nie na digitalneho ziaka obchod to urobit memusi..teda myslim vymenu
Hmmm aspon uz chapem preco je poslednu dobu po bazaroch tolko notebookov a tabletov :D
@daniel_12 nevidím dôvod, prečo by sa nedalo reklamovať, veď záruka je zo zákona, nie?