Dobrý deň, zajtra by som chcel poslať balík jednému pánovi. Balík má približne 5 kg a chce ho poslať na adresu dá sa to? A taktiež by som sa chcel opýtať či sa dá balík poslať 1. triedou, pretože v EPH taká možnosť nie je. Píše tam len, že balík na adresu by mal prísť maximálne do dvoch dní. Ďakujem.
jedine kurierom. ani doporucene zasielky sa nedaju momentalne na adresu, vsetko treba vyzdvihnut na poste
@cayz podľa cenníka balík 1. Triedou nepošleš, ale na adresu v pohode, minulý týždeň s v stredu som cez eph podávala balík na adresu a v piatok bol doručený domov na adresu. Inak je rozdiel medzi postarkami čo chodia bežne tie teraz nedorucuju nič, žiadne doporučené listy, len obyčajné, ktoré hodia do schránky a potom sú poštári čo nosia zásielky s doručením na adresu. Aj dnes mi prisla zásielka z eshopu a normálne mi ju poštár priniesol.
@cayz Expres kuriéra som ešte nevyužívala, ale podľa tohto: Kuriéra si objednajte v deň podania alebo deň vopred na čísle 0850 122 413, na dispečingu príslušného oblastného uzla, na www.posta.sk alebo prostredníctvom aplikácie ePodací hárok a dohodnite si miesto prevzatia zásielky. Sa to dá aj tak, že sa dohodnete a mieste odberu...a nemusíte chodiť na poštu
Baby mate k tomu nejaky overeny link zo stranky posty alebo ich nejake vyjadrenie ze balik na adresu nedorucia?
@livka_ https://www.posta.sk/sluzby/preventivne-ochrann...
Doručovanie obyčajných listových zásielok pokračuje ako doposiaľ
Výnimku má doručovanie úradných zásielok, poistených listov, doporučených listov „Do vlastných rúk“, „Doručenkou/eDoručenkou“, „Dobierkou“, ale aj zásielok zaťažených inými poplatkami (napr. zásielky colného konania). Tieto zásielky sú uložené na pobočkách pôšt a zákazník dostane do schránky oznámenie o uložení zásielky (tzv. žltý lístok).
@cayz pošta momentálne nedoručuje balíky ani doporučené lístky, nechá v schránke len lístok a adresát si ho musí vybrať na pošte