@ivkazuborka že adresát zmenil adresu, kam chce dostať zásielku
@ivkazuborka že adresát požiadal o doposlanie zásielky (preposlanie na inú poštu)
V prípade, že si zákazník doma nájde oznámenie o uložení zásielky na pošte (žltý lístok) a nemá čas si po zásielku zájsť na svoju dodávaciu poštu, môže zavolať na telefónne číslo pošty, ktoré je na oznámení uvedené a požiadať, aby mu pošta túto konkrétnu zásielku doposlala na iné miesto.
@petamich ďakujem
@bloger ďakujem krásne
@nelca84 ďakujem
@11mirka22 ďakujem
@ivkazuborka prepáč omylom mu to tu napísalo dva krát
Aj ja som dnes čakala kuriera ale nedošiel. Keď som si pozrela číslo zasielky cez stranku Pošty tak bolo toto napísane. Ani mi nevolal. Ja som mu volala asi 7 krat a nič. Extremne nespolahliva služba.
ze prvykrat sa dorucenie nepodarilo a adresat si ju dal doposlat este raz napr. na inu adresu alebo aj na povodnu