Čo to majú všetky modelky lindex spodného prádla na bruchu ?
Stomicke vrecko. Mozno ma Crohnovu chorobu, alebo nieco ine.
Stómiu - vývod z čreva na vylučovanie. Mne je toto inak veľmi sympatické. Babám, čo maju tiež stomiu alebo nejaké iné nedokonalosti to podľa mňa veľmi pomôže psychicky.
Mne sa páči že majú aj modelky bez typických modelkovskych mier, skrátka obyčajné ženské postavy.
Ďakujem, to mi ani nenapadlo. Super že žena má na toto odvahu a že vybrali takúto modelku
Asi chceli poukazat na pohodlnost tych nohaviciek 😊
Urcite to chce odvahu.
@lavender94 na mňa dosť dlho na FB vyskakovala reklama na TH, kde je modelka s umelou nohou… Veľmi sa mi páči, že to už nie je vždy len o modelkách s ideálnymi mierami.
@lavender94 áno, a pritom tej modelke nič nechýba. Je veľmi pekná
@gab1sol hej, toto je tiež podarene. Niekto by povedal, že sa snažia byt nasilu zaujímaví, ale keď si to predstavím z pohľadu toho hendikepovaného človeka, asi by mi dobre padla taká reklama, že to netreba vždy zakrývať a hanbiť sa za to
Ja neviem, mne sa to do reklamy veľmi nehodí 🤔
No, začali robiť reklamu ,pre ľudí s ľuďmi
@danyelia Rešpektujem tvoj názor.
Rada a slušne sa opýtam, prečo sa ti to do reklamy nehodí?
Veď aj ŤZP ľudia žijú medzi nami a majú starosti, radosti, potreby... Nežijeme v roku 1987 kedy bolo všetko tabu a bočilo sa od takých ľudí. Mala som v tej dobe spolužiačku, kamarátku s vitiligo a väčšina sa jej vyhýbala, nikto sa nechcel s ňou kamarátiť.
Ja tomuto trendu napríklad fandím, vzdeláva a vychováva spoločnosť k tolerancii, rešpektu a úcte. (teda chcem veriť že áno🤔)
@jamimo Ja rešpektujem všetkých ľudí, aj tých s nejakým zdravotným obmedzením či hendikepom, sama som onkologická pacientka...Na mňa reklamy takého typu pôsobia trošku zvláštnym dojmom, akoby nám ,,nasilu,, chceli prezentovať niečo, čo je iné...cítim z toho viac ich potrebu zaujať a šokovať, príde mi to také neúprimné zo strany tých spoločností. Neviem, no ak si chcem vybrať spodné prádlo, zaujíma ma len to spodné prádlo a nie nejaký vývod a to nemyslím vôbec v zlom, len sa mi to v tomto smere do tej reklamy (tá spojitosť) nehodí. Ale to je len môj pocit z reklamy ako takej, nie z tých ľudí samozrejme...
Myslim, ze to dodava odvahu nielen hendikepovanym, ale aj ich partnerom
Mylim, ze to dodava to odvahu nielen hendikepovanym, ale aj ich partnerom
Mne to príde tiež odveci, lebo keď nakupujem na nete, chcem vedieť, ako výrobok sedí. Konkrétne prelepené brucho a umelá noha mi nevadia, ak má modelka tie klasické miery 90-60-90. Viem si domyslieť, ako to bude asi vyzerať na mne.. Lenže keď vidím na foto ženu s nesúmernou postavou, alebo nejakú bacuľku, netuším, aké má miery a ako bude výrobok sedieť na mne. Rovnako sa mi moc nepáči trend obsadzovať do filmov a seriálov škaredých ľudí :D :D Keď pozerám film, chcem sa pozerať na pekných ľudí, škaredých mám okolo seba dosť v bežnom živote.. :D :D možno povrchné, ale tak to skrátka cítim..
Páčia sa mi reklamné kampane aké má Lindex a napr.aj Dove a iné..... Poukazuje na rôznorodosť, pestrosť ľudí. Žena sa skôr stotožní s modelkou, ak je jej výzorovo bližšia, ak je človekom skoro akým je, nie akým aj tak nikdy nebude.
Lebo sú ženy nielen tlsté, ale aj príliš chudé, majú strie, celulitídu, jazvy, načúvacie prístroje za uchom, odstránené prsníky, stomické vrecká, inzulínové pumpy, protézy, a mnohé iné "doplnky".
Marketing a reklama nemusí byť o dokonalosti, silikóne, kolagéne a kys.hyalurónovej....
Páči sa mi to. Aj keď je stále veľa ľudí, ktorí povedia "fuuuj".
A veľmi sa mi páči, že existujú ľudia, ktorí vyrábajú bábiky, ktoré majú podobnú "vadu", ako dievčatká - napr. zdeformované uško, zakryté očko, jednu nohu, pigmentovú škvrnu..... Čo býva obrovskou psychologičkou pomocou .
Vývod z hrubého čreva