Ahojte dievčatá neviete mi povedať ako to je ak si nevyzdvihnem zásielku z bonprixu do stanoveného termínu? Viem že tu zásieku vrátia odosielatelovi ale zaujíma ma, či dostanem nejakú pokutu?
Mna by zaujimalo naco si objednavas carachy z Polska ked potom nepreberas zasielky. Lopatou po hlave.
Nie. Logicky, a akože ako by ju od vás vymohli? Argumentovať môžete napríklad: objednávku urobil môj desaťročný syn, nevedela som o tom a bla bla. Kvôli pár eurám poštovného nebudú nikoho naháňať.
Nie, nedostanes pokutu.
@renata1405 toto sú teda reči ...nehnevajte sa, ale človek si môže kedykoľvek rozmyslieť že balík nechce a slušne sa opýtala.... 🙄
neviem načo objednávate, keď potom si rozmyslíte, že to nechcete..ste si vedomá aké náklady spôsobite firme?
Nechápem vaše rozhorčenie, firmy s takýmito prípadmi určite počítajú a majú to zahrnuté v cenách. Veď do 14 dní môže aj tak všetko vrátiť, tak to môže byť firme jedno, čo si tie veci vnútri pozrela alebo nie. Také sú zákony, aj štatistiky, aké % balickov sa nevyzdvihne, firmy to vedeli, keď si založili ten business a stále profitujú
A potom sa niekto čuduje prečo obchody ani obyčajní ľudia predávajúci cez bazár nechcú posielat tovar na dobierku.Práve vďaka takýmto ,,kupujúcim" , ktoré si tovar objednajú a nepreberú ho.Tak buď niečo chcem, alebo nechcem.Ked nechcem,tak si to neobjednám.A keď si objednám a potom si to rozmyslím, tak mám v sebe aspoň toľko slušnosti, že to preberiem a vrátim späť až to nechcem.Veď tie prepravné náklady tie obchody niečo stoja.Takéto osoby by som bez hanby zverejňovala na listine nepreberačov a už by si mohli objednávať len s platbou vopred.
Preber to a posli naspäť s dôvodom že nesadlo , prosím preber to, inak s tým spôsobuješ zbytočné straty firme a sebe reklamu nepreberača
@kajka1512 Ano moze si to rozmysliet a stornovat objednavku kym neni poslata a nie cakat kedy jej pride a potom neprebrat.Ja osobne takych ludi nemusim a nemuseli by ste ani vy keby ste mala eshop a robili by to Vam zabalite 100 balikov zaplatite postovne balne stoji vas to nejaky cas a z toho sa vam vrati 85 naspät a pekne si zaplatite aj vratne postovne.
Nič sa nestane. Ináč u nich v case ked objednavku nemaju ani zabalenu ani odoslanu tak sa neda stornovať :D
@renata1405 pani asi nezobrala lieky na hlavičku 🙂
Ja som veru nezobrala to mas pravdu ja to nepotrebujem len nabuduce nezabudaj ty 😜
Ja plne súhlasím s argumentmi od renata1405 a lalenka 33.
A k autorke - ty sa za svoje konanie určite hanbíš,keď si pridala príspevok anonymne.
Lieky si si asi nezobrala ty a nie pani 🤔, keď na niečo nemáš, tak si to neobjednávaj.Keď si objednávku rozmyslíš, tak sa zachovaj ako normálny, slušný človek.Preber a vráť.Veľmi jednoduché.
Och.. Klasika. Hned niekoho odsúdiť a udupat pod čiernu zem.
Autorka nikde nepise dôvod vrátenia. Moze byt chorá, moze byt s dieťaťom hospit v nemocnici,manžela /partnera ma odcestovaneho a blízku rodinu ďaleko
Alebo.
Predpokladajme, ze zo srandy a z nerozhodnosti neobjednáva. Ved ked niekto cosi objednáva, tiež musi nejaky cas vynaložiť. Neviem ako vy, ale ja aväčšinou spravím väčšiu objednávku(pre 1ks ponoziek sa asi neoplatí vytvárať objednávku) a týmto by sa len ukratil nie len o čas...
Väčšina eshopov maju podobne, ale aj rozdielne podmienky.. A hlavne externých dopravcov,z inych prepravných služieb...
Mne vzdy logika nahovára, ze medzi dopravcom a obchodom je určity obchodným vztah, dohoda, kde náklady na dopravu sa bud rozdelia, alebo šikovným kseftom sa získajú aj v prípade neprebratia zásielky.
(vyššie náklady za tovar, vyššie náklady na dopravu ako skutočné...)
Logika :denny obrat eshopov je tak vysoký, ze jeden balicek s jedným kamiónom určite nevozia... Tam by to bolo naozaj neefektívne...
A niekto možno naozaj objedná jedny saty, ponozky, slipy, kde by skutočnosti hodnota poštovného bola tak 2 eura max a nie 4....
Preto si myslím, ze väčšinou sa im straty so ziskom vzdy vyrovnajú, ak neprrvysuje vzdy zisk....
Ps: s polskymi srackami z bonprixu som spokojna. Naposledy som objednala tiro krásnu záclonu au zaves.
(moja mama ma od nich záclony, ktore maju cez 15 rokov)
@lalenka33 čo ty vieš načo ja mám či nemám ,ja som sa opýtala slušne ale pani reagovala ako hovado! Lopatou po hlave by som ani psovi nedala nie to človeku !
@fantaghiro21 dakujem, ja som ostala v šoku za tie reakcie...
@renata1405 Pani a koľko že som zásielok neprebrala 100 ? 200?? kde som písala že zásielky? Neprekrúcajte , neklamte slušne som sa opýtala.
To fakt treba emocie kvoli takejto veci az takto vygradovat?
Najprv poznamka o polskych handrach a potom moralne poucky? Mozem aj ja zacat poucat poniektore z empatie?
@0silvia0 dakujem, nechápem kde toľko hnevu sa berie v tých ženách ... Ja som sa iba slušne opýtala ale také reakcie ako lopatou po hlave som nečakala :( smutné
Opäť žasnem, to ako vážne? Kvôli takej blbosti dokážete takto odsúdiť človeka. Ako keby ste platili to poštovné vy sami. Potom sa ludia čudujú prečo je svet tam kde je, keď tu beha po ňom toľko neprajnych a zakomplexovanych ľudí, co maju potrebu sa starať aj do pekného počasia cudziemu človeku na pohrebe. Keby si tak každý vo svojej hlave upratal a pokiaľ nechce druhému človeku pomôcť, tak nech aspoň neškodí. Je mi to trápne normálne za vás 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
@jaja20 Nemám sa začo hanbiť ja som sa iba opýtala skôr sa hanbím zato ako vy tu komunikujete !
keď si raz dačo objednám, tak si to aj prevezmem, či sa my to už páči alebo nie balík sa dá vrátiť, a nie takto, že eshop zabalí, vyšle kuriéra a hľa nájde sa milá pani, ktorej netrkne balík si ani len prevziať, bohužiaľ hranice ľudí sú neskutočné a to sebectvo, myslím len na seba , takýmto ľuďom by som priala mať eshop aby si vedeli uvedomiť čo je to
@zuzubb007 No tak Bonprix je jeden z tych eshopov kt. ani nezabalí balík, nieto ešte pošle a keď chceš stornovať tak povedia, že sa nedá a na just to idú zabaliť a poslať .. takže škodu si robia sami.
@zuzubb007 pravda js niekde uprostred.
Ked píšeš"ľuďom by som priala mat vlastný eshop"
Vtedy sa jedna o súkromnú osobu,nie firmu /spoločnost!...
Ak niekto sa venuje "handmade" veciam,podnikanie v nejakej práci ktora jw mu blízka - sije,vari, ci vyrezava z dreva, a ma vlastný eshop, tak môžu byt naozaj následky, ak si niekto objendvaku, ktorej vyroba trva aj niekoľko mesiacov, neprevezme....
Bavíme sa vsak o veľkej spoločnosti, ktorá ma takéto "straty" vzdy vyriešené, zanedbateľné...
Oprav ma, am sa mýlim a mas ine informácie