Čo sa stane, keď nepreberiem objednávku od kuriéra?

29. nov 2024

Ahojte objednala som pre syna hraciu deku , budúci týždeň ju má priniesť kuriér , dala som to na dobierku čiže zaplatené to nie je , no akurát som našla oveľa krajšiu a už úplne ľutujem že som včera objednala hentú … neviem sa na stránke dočítať ako to zrušiť , čo sa stane keď len nezdvihnem číslo kuriérovi bude z toho problém ak to neprevezmem? Chcela by som sa zachovať čestne a normálne to zrušiť ale píšu že hoci aké otázky riešia len pracovné dni do 15:00 a je víkend takze nič už nevyriešim a ja chcem tú krajšiu deku objednať ešte dnes kým je black friday akcia.
Oni toho kuriera asi musia zaplatiť takze bude pruser ak to len neprevezmem nie? Či ako to funguje prosím ?

ssimusska
29. nov 2024

Keby vieš koľko ľudí neprevezme balíky a nič sa nestane

maranco
29. nov 2024

Daj link na tú stránku, má tam byť napísané ako to zrušiť.

colsami
29. nov 2024

Chces sa zachovat cestne - ale nechces ani dvihnut kurierovi,... Len sa tvarit ze Ty nic 🙄

Kazdopadne, pozri si podmienky na stranke, odkial si objednavala.

autor
29. nov 2024

@colsami lebo kuriér s tým nič nemá jemu je to predsa úplne jedno a tej stránke by som preplatila kuriera náklady ktoré mali s dopravou 🤷🏻‍♀️

maranco
29. nov 2024

Kuriér s tým má to, že ho zdržiavaš keď ti bude opakovane volať a vyčkávať, a zbytočne nosiť balík, ktorý mohol ani nezobrať do auta ale nechať na depe pre vrátenie.

biba_18
29. nov 2024

neviem odkiaľ si brala, ale mne raz napísali z aboutyou, že stopnúť to už nevedia, ale že proste nepreberiem... napíš hneď dnes majl že to chceš zrušiť ... a ak sa nedá, keď príde sms od kuriera, zavolaj mu nech ťa ani neplánuje ...

tess123
29. nov 2024

Proste ak ti bude volať kuriér ,že má balík povedz, že neberieš to . On to vráti späť a oni ti pošlú email ,že sa im tovar vrátil a či ho chceš opakovane poslať.

kaca222
29. nov 2024

To nie je čestné chovanie, nezaplatiť za dopravu keď neprevezmete balíček ;)
Deku by som objednala, hneď v pondelok zavolala do toho pôvodného obchodu, možno to ešte nevyexpedovali. Ak hej, balíček by som slušne prevzala a hneď vrátila naspäť, s tým, že uhradím poštovné

butterflyeffect
30. nov 2024

Do 14 dni mozes akukolvek zasielku vratit, normalne by som prevzala a poslala naspat. Ved ked nedvihnes kurierovi tak sa bude dalsi den znova dovolavat a skusat dorucit… pripadne zavolat na linku v pondelok rano-silno pochybujem ze ti ju kurier prinesie cez vikend. Mne sa raz stalo ze mi zduplovalo objednavku tak som volala na linku a mi povedali neprevziat jednu z nich ale tam bolo postovne zdarma…

ina2405
30. nov 2024

Objednaj tú novú úžasnú hraciu deku. Zavolaj kuriérovi a vysvetli. Ak by si sa nedovolala, zásielku preber a pošli nazad, aj keď budeš hradiť poštovné. Toľko cavikov kvôli deke, dúfam, že to vyriešiš bez toho, aby ten chudák kuriér riešil celý deň len tvoju objednávku.

really8
30. nov 2024

Zasielku preber a vrat. Peniaze ti vratia. To je zo jedine cestne co mozes urobit.
@ssimusska Ale stane sa ked ludia nepreberu baliky. Niektore eshopy uz nechcu ponukat dobierky lebo kopa vycurancov nepreberalo baliky a o zdrazujucej sa doprave ktoru platime my slusni ludia ani nebudem hovorit

sashka22
30. nov 2024

Úplne im napíš čo najskôr, ze chceš stornovať objednávku číslo XY. Možno to ešte ani nemajú zabalené a ušetris im kopu času. Mam eshop. Minimálne si nájdu ten mail v pondelok ráno a nedajú to ani do prepravy. Ale inak verím, že proti nepreberacom raz budeme mat páky a môcť žiadať 2 násobne poštovné aspoň, a kde je ešte plat človeka co to bali a človeka co rieši administratívu k obj. 🙏 my poďakujeme každému, čo sa zachová čestne a naozaj dopredu akokoľvek oznámi, že nebude môcť prebrať tovar, tak verím,že sa aj Ty zachovaš ako rozumná dospelá osoba a nestrcis hlavu do piesku pred kuriérom, ktorý ku Tebe bude musieť 3 dni chodit a vyvolávať, len aby doručil balík. Ak nebudeš komunikovať, budú sa s Tebou skúšať spojiť aj z depa, aj z firmy, kde si objednávala.

lienka.7
30. nov 2024

@autorka a už ti došiel mail, ze ju vyexpedovali? Normálne im napis, ze ju rušis a bodka.
Stane sa.

lucia13022023
30. nov 2024

Ja vždy píšem mail, že chcem zrušiť objednávku. Ak sa nedá, zdvihnem kuriérovi a poviem, že si balík nechcem prevziať. Ale to sa stalo asi 1x, a kuriér bol zlatý, povedal, že to pošlú späť.

gondyo
30. nov 2024

Ja som povedala kuriérovi do telefónu, že nepreberám balík...on aj bol rád, že sa nemusí trepať ku mne...úplne v pohode..

valeriakadarova
30. nov 2024

Keď ti bude volať kuriér neprevezmi balík, balík sa do eshopu/obchodu vráti ako vratka... Ale ak už chceš byť férová, tak im napíš, že obj. rušíš...

sense
30. nov 2024

Napísať mail že chces objednávku zrušiť. Ak ju ešte nepredali kuriérskej spoločnosti nemal by byť problém a určite cestnejsie ako hrať mŕtveho chrobáka a neprevziat zásielku

glade22
30. nov 2024

Keď sa chceš zachovať čestne, zásielku preber a vráť

earlgrey
30. nov 2024

Stalo sa mi to, ale balík išiel zo zahraničia, kde ho odchytili colníci a chceli poplatok vo výške, ktorá sa skoro rovnala výške tovaru. Napísala som predajcovi, ten povedal, že nemám balík prebrať a že keď sa mu vráti, automaticky mi vráti peniaze. Volala som na colnicu, odmietla balík, balík sa vrátil, peniaze tiež. Nikto nič neriešil. Stávajú sa aj horšie veci ako neprebratie balíka.

ssimusska
30. nov 2024

@really8 vieš koľko balíkov vraciame v parcelshope denne? Či už aj s dobierkou aj bez. Desiatky..

really8
30. nov 2024

@ssimusska a? Myslis si ze mensie eshopy to neriesia? Ze ludia ktori napr vyrabaju nieco rucne si ani nevsimnu ze im zakaznici neprebaraju nezaplateny tovar? Netvarme sa ze je to v poriadku aj ked sa to deje

ssimusska
30. nov 2024

@really8 kde som povedala že to je ok? Nikdy som si len tak nepovedala že aha tak dnes ten balim nechcem tak budem niekoho ignorovať alebo si jo nezoberiem. Autorka sa pýta že či sa môže niečo stať. Nie nestane len bude za debila pred obchodom čo jej môže byť jedno.

maranco
30. nov 2024

@sashka22 * Ale inak verím, že proti nepreberacom raz budeme mat páky a môcť žiadať 2 násobne poštovné aspoň *
Ideálne by bolo mať register nepreberačov ktorý robia mŕtveho chrobáka, tak ako je úverový register a nikto takému už nepošle dobierku, keďže je rizikový.
Len to by sa museli viaceré eshopy dohodnúť, prevádzkovať taký register a do podmienok dať, že tam zapíšu nepreberača, aj si budú cez ten register overovať zákazníka.

sashka22
30. nov 2024

@maranco gdpr 🙂 stačí, že prijmes objednávku a Ty už dopredu vieš čo to za človeka, aj tak musíš vedome poslať. A to Ti môže ten človek robit opakovane... Ak nepošleš ale on ma potvrdenie objednávky, uz vypisujes litanie SOIke co prečo ako, ked Ta uda, ze tovar 'nedostal'... ťaháme, žiaľ, za kratší koniec...

really8
30. nov 2024

@ssimusska vsetky tvoje prispevky taketo spravanie bagatelizuju. Proste robi to kopa ludi vraciate desiatky balikov takze uplne v pohode moze hrat mrtveho chrobaka aj autorka

ssimusska
30. nov 2024

@really8 ale prosím ťa. Autorka sa pytala či sa niečo stane. Odpovedala som jej, že nie nestane sa nič, že sa denne odošle späť xy balíkov a nikto z toho nemá postih. 😀

kitycat
30. nov 2024

Inak bracia deka je uplna blbost, kup radsej nejake penove puzzle, ktore sa lahko umyvaju a aj odspodu izoluju teplo

dididudu
1. dec 2024

Jeeejda, keď ti bude volať kuriér normalne mu dvihni a povec že chceš to vrátiť späť že to nejdeš prebrať a bodka... Koľko krát som ja toto urobila...

priscilla07
1. dec 2024

Keď chceš byť férová, prevezmi a pošli naspäť na vlastné náklady. Keď som malá e-shop, stávalo sa že nepreberali, zo zákona som malá nárok na polovicu poštovného/ prepravného. Keď som ráz o to prosila zákaznícku, poslala na mna SOI.

priscilla07
1. dec 2024

Cestá tam a späť stojí dosť cca 10€