Dobrý deň mate niekto prosím skúsenosť, včera večer o pol 10 som si objednala jednu vec na dobierku no som si to rozmyslela a dnes ráno pol 9 som písala že ruším objednavku, hneď mi bolo odpisane že nieje to už možné zrušiť že tovar je už na sklade . Keď nepreberiem tovar stane sa niečo . Ďakujem
uricite sa da stopnut objednavka ak si im pisala že rušiš,nemali by posielat a ked aj napriek tomu odoslu budu platit 2x postu
@nikolka1986 preco by mala navrhovat tovar nebol odoslany
Mne sa raz stalo, ze som tak objednala na doboerku vec v hodnote asi 10€, ktoru som potrebovala na cestovanie. Ale obchod nedodrzal cas dodania, co mali uvedeny, cize mne to nestihlo prist a teda som dobierku neprevzala. Bola som na dovolenke, takze popravde som to vobec neriesila, proste som to vypustila z hlavy. No anpotom mi zacali chodit vyhrazne maili, ze mam zaplatit pokutu a neviem co, lebo inak ma daju do nejakeho registra a budem mat uz problem nakupit v internetovych obchodoch a ze budu odomna tu sumu vymahat. Kedze islo o fakt smiesnu sumu a nepacil sa mi takyto vyhrazny ton, tak som to ignorovala. Uz presiel odvtedy pomaly rok a nic sa nestalo.
Sú obchody, kt. tovar objednávaju rovno na tvoju adresu, tam sa to zrušiť len tak nedá, ak to ide z ciny. Obchode podmienky sú aké v obchode? Lebo áno, niektoré veci sa objednávku len skrz objednávok a nedajú sa vôbec zrušiť. A áno obchod ma pravo pýtať náhradu škodu, čo sa týka poštovného.
@nikolka1986 Je to velkosklad a v správe mám napísané od nich že objednávka je už na sklade. Potom o 11 mi prišiel potvrdzovaci automaticky meil že objednávka je už spracovaná a bude odoslana😕
Precitaj si obchodné podmienky, ako to tam je.
nestane sa nic. Dobierku vratia a je to. Svet sa nezruti. Nabuduce si na to daj pozor. Zivot ide dalej. Nebudes prva ani posledna ktorej sa to stalo.
Ďakujem všetkým
Podla zakona mozes akukolvek vec, ktoru si kupila cez interner do 15 dni vratit. Okrem myslim knih. Cize ak to aj prevezmes, mozes to vratit spat na tvoje naklady a musia ti vratit peniaze.
Sranda, že máš v hodnotení napísané "milá spoľahlivá kupujúca". Ty si sen všetkých predajcov. 👍
@tripetta tak ona pise ze to bolo poslane zo skladu nie z bazaru. A urcite vies, ze spolocnosti posielaju baliky za zlomkovu cenu naseho postovneho, a maju na veciach taku marzu ze vedia, ze sa im na dobierku posielat oplati. Vyuzivaju toho, ze poslu veci aj ludom ktori prave nemaju peniaze - to je tiez super moralne ked si to tak vezmes. Obchodnici maju moznost dobierky pretoze to maju vypocitane, a nie preto ze by nas mali radi. Vyuzivaju pocitu tuzby za niecim, aj ked na to clovek nema 😀 Jedine co ich zaujima je vlastny zisk. A maju v kalkulaciach aj to, ze sa urcite percento vrati. Akonahle by isli do cervenych cisel v dobierkach, tak zrusia tuto moznost dorucenia.
@kittykat22 túto info máš odkiaľ? máme eshop, ale veru žiadna zľava na poštovnom nie je...
@lucka_ke tak to si si blbo osefovala. Preco sa nedohodnes so spedicnou spolocnostou na mnozstevnej zlave?
@kittykat22 to by sme museli mať stovky zásielok denne, čo nemáme 😉
@lucka_ke tak neposielaj na dobierku. Uplne easy. Tak asi vies ake mas moznosti, mas budget, vidis ze nemas zlavy a tak asi nemate velky obrat a ty posielas na dobierku? To nemas moc dobre vymyslene.
@kittykat22 ja len píšem, že to čo píšeš je zavádzajúce
@lucka_ke lenze ty to nemas vybavene s postou. Ty si si nevyjednala veci. Vsetci okolo nas maju zlavy.
@ninusa4 Prevezmi to a v zmysle platnej legislativy mas pravo do 14 dni vec vratit bez udania dovodu. To mi pride ako najmoralnejsie cisty sposob.
No a práve kvôli takýmto ľuďom neposielam na dobierku. Predávajúci ti pošle tovar kde platí poštovné on a keď mu to neprevezmes platí ešte aj spätne poštovné. Keď mu to spraví pár ľudí je v slušnej strate.
@kittykat22 nie je každý eshop mamutí, ktorý chrlí stovky balíkov denne, preto nemôžeš napísať že KAŽDÝ predajca posiela za ZLOMKOVÚ cenu, lebo to proste nie je pravda... aj pošta dáva zľavy len pri určitom objeme zásielok, my navyše využívame aj kuriéra a Zásielkovňu, čiže tri kanály...
@ninusa4 máš na to právo, aj keď voči predajcovi to nie je férové jednanie
@kittykat22 Keď nemáš e-shop, tak netrep. Lebo o tom houby vieš.
@lucka_ke Súhlasím, je to absolútne neférové. Slečna autorka si mala premyslieť, čo a či to chce. A nie potom stornovať. Lebo zjavne nevie, čo chce.
ano, odosielatel bude platit kvoli tebe dvakrat postovne. takze trosku nefer