Čo s nespoľahlivou predávajúcou?

diorka
30. apr 2012

Ahojte baby, objednala som malej postel na jednom e-shope, odpoved bola 31.01. ze postel bude odoslana buduci tyzden, neprisla, tak som jej pisala, uz zrazu, ze je na ne 10 dnova dodacia lehota, tak som cakala, znava neprisla, 28.2. som jej pisala, odpoved bola ze postel maju, v blizkej dobe ju mam cakat, ked znova neprisla, tak som jej zasa pisala 8.3. a ona mi odpisala ze objednavka zrusena, chapete to, keby hned na zaciatku napisala, ze je dodacia doba napr. 6 tt, tak to chapem, ved na nabytok sa dlhsie caka, ale toto?
Baby, ako sa branit, ved taketo jednanie so zakaznikom nieje normalne, to mi moze len tak zrusit objednavku? A kamoske spravila to iste, mesiac cakala na veci a ked sa informovala, ze koncom tyzdna jej ich posle, neprisli, znova jej napisala a odpoved - objednavka zrusena.
Da sa niekde na nu stazovat?
Viem, ze niektore mozno napisete, ze si nemame od nej objednavat, ale ma krasny tovar a ine e-shopy ho nemaju.

xxxxxnnnnn
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
ivett1
2. máj 2012

@diorka ahoj, presne to by som napísala-aby ste si od nej neobjednávali, veď aj tak ten tovar nedostanete, keď vám zruší objednávky...aj keď je krásny...čo z toho, keď ho nebudete mať?...a ešte by som dala komentár - ak sa to dá- v hodnoteniach predaja toho e- obchodu, že ako ste boli spokojné, vlastne nespokojné...