Milé maminky, chcem sa opýtať, kam sa mám obrátiť, keď mám takýto problém: samozrejme, viem, že na poštu, ale rada by som vedela, či sa vám to už stalo.....istá maminka si u mňa objednala na tomto bazáriku nohavice, keďže boli maličké, poslala som ich ako list, zaplatila som 80centov, a maminka stále nedostala nohavice!!! dnes je 28. septembra, nohavice som posielala 14. septembra a dodnes nič!!!! najhoršie je, že nemám podacie číslo ani nič, čo by mi dokázalo, že som balík fakt poslala....:(( ako to mám vyreklamovať a sťažovať sa???ďakujem za rady
ja som zavolala na poštu, ktorá mala balík doručiť a na druhý den sa zázračne našiel 😠 .. poradila mi to moja doručovatelka, velmi milá pani, zavolať ráno na poštu tam, kde to mali doručiť a slušne a jasne sa opýtať, či si náhodou nespomína na takú zásielku.. a do budúcna, ak niečo posielaš prvou triedou, tak na ten druhý den to aj čakaj a konaj hned, predsa len, už nejaký čas ubehol 😒
@kikuskkka Bohuzial je to tak ako pise @jaduska.aby si sa vyhla v buducnosti takymto neprijemnostiam,posielaj zasielky len doporucene.V pripade straty balika mas doklad o zaplateni aj reklamaciu na poste.Ak by si kupujuca zelala poslat balik obycajne,tak je vhodne ju upozornit ,ze za pripade nedorucenie alebo straty balika nerucis.Je to na jej zotpovednost.Tymto sa vyhnes podobnym problemom a nedorozumeniam.
Okej, ďakujem baby za rady.... 😒
Mne sa stalo niečo podobné. Minulý týždeň som posielala malý balíček ako list no nedošiel do dnešného dňa. Na pošte s tým nič neurobia nemám doklad. No mala som šťastie na super kupujúcu s ktorou sa dá dohodnúť takže ešte čakáme či náhodou nepríde. Veľmi o tom pochybujem. Navrhla som jej že jej vrátim peniaze no bola proti, ponúkla som jej nech si vyberie iný tovar. Poučila som sa a už budem posielať iba doporučene aby som mala doklad v rukách.
Obyčajnú listovú zásielku ti nenájde nikto, keďže nie sú evidované.