😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 pani zdenka828 ma požiadala o výmenu vybrala som si čižmi na koľko som sa opýtala na závady a poškodenie, pani s mojim tovorom bola spokojná čo napísala aj do hodnotenia no ja som bola v šoku na koľlko čižmy prišli v igelitke a rozlepené po bokoch a to jedna sa trhá opetky celé zničené........ a to predávala za 20 eur. Ja som jej poslala 2 trekové topánky jeden pár bol ako nový druhé boli viac používané. No o všetkom vedela čo ja nie.......... a pani ma ešte obvinil, že som ich vraj natrhla ja no čižmy súúúúúú rozlepené a to oboje čižmy ako som prebrala ani som ich na nohu nedala ale pozor stále sa obhajuje tým, že súúúúúúúúúúú s pravej kože no to, že súúúúúúúú zničené a nesplnajú popis ju vôbec nezaujíma má síce uvedené, že tovar neberie späť no to ani v takomto prííííípade.......... som s toho na nervy nechce mi poslať topánky naspäť a ani zaplatiť, že mi pošle späť len jedny ......... napriek všetkému jej čižmy posielam späť a som zvedavá či ich preberie ak nie len bude súúhlasíť s tým ako ich poslala ......... a tiež som jej navrhla nak mi pošle moj tovar naspäť na moje náklady no na to už neodpísala dajte si pozor za čo meníte veci pretože je tu asi veľa takých čo radi klamúúúúúúúúúúú som rozhorčená a to maximálne pokazila mi celé vianoce pani zdenka828
@sisaha: Ahoj, takže aby som sa k tomu aj ja vyjadrila. Pani Junita tu píše polopravdy. Nikdy, ale nikdy v živote som nikomu neškodila a nikto iný okrem pani Junity so mnou nebol nespokojný. Mám len kladné ohlasy. To si môžete overiť na mojom účte 🙂 Jedine pani Junita mi napísala 2 negatívne hodnotenia - využila možnosť hodiť negatko aj ako predávajúca, aj ako kupujúca.
Takže aby som to vysvetlila, lebo som strašne smutná a už aj vyčerpaná ako sa po mne dotyčná pani vozí.
Poslala som jej čižmy, o ktorých stave vedela. Ich jedinou chybou boli opätky, na ktorých bol škrabanec, ktorý bol obuvníkom zatretý a opravený. Bol tam však istý farebný rozdiel. A o tom som ju pri kúpe informovala. Preto som inak kvalitné talianske čižmy, z pravej kože, bez iných vád, znížila cenovo na štvrtinovú cenu. Lenže pani čižmy prišli a ona si ich pri obúvaní alebo neviem pri čom poškodila, alebo jej veľkostne nesadli, alebo sa jej nepáčili... proste sa rozhodla, že ich chce vrátiť.
A tu nastal problém. Zničila mi celé sviatky, obviňuje ma, osočuje kade chodí... úprimne ľutujem celú tú situáciu. Ešte som jej aj navrhla kompromis - že jej (samozrejme na vlastné náklady) vrátim drahšiu časť jej tovaru. No pani je absolútne neprístupná kompromisom, dohode a nevníma nič, než svoje verklíkovanie. Ja už nevládzem.
Nie je to tak, že som nejaká mrcha, ktorá sa tu obohacuje na mamičkách, to rozhodne nie. SNAŽÍM SA S ŇOU DOHODNÚŤ UŽ 4 DNI !! Rozdnodne to nie je tak, že by som sa od toho dištancovala. No s pani sa dohodnúť nedá, žiadna konverzácia na úrovni s ňou nie je. Takže som s ňou debatu dnes prerušila, no polovicu tovaru jej samozrejme pošlem späť.
Vďaka pani Junita, za pokazené sviatky 🙄 A spytujte si prosím svedomie. Nemám už na Vás a Vaše ťahy žalúdok, vďaka že ste mi zničili dobrú povesť.
Balíček Vám pošlem ako sme sa dohodli hneď v piatok.
vráťte si veci navzájom a bude pokoj 😉
No myslím že do thto môžu zasahovať a podať vysvetlenie len dve osobnosti a tie vedia o koho ide.. Či tak,či onak nekazte si sviatky baby s takými to vecami
napis jej nick do tejto temy https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/skusenosti-s-predavajucimi-na-modrom-konikovi/
daj jej negatko a poziadaj s kopiou cez admina o vratenie tovaru späť, alebo nech ti zaplati ona ten tvoj.
@zdenka828