Vcera mi volali z banky,ze mi poslali obalku o novinkach,spotrebitelskych uveroch,setriacich produktoch...atd...a hned na to telefonat,ci mi dosla obalka a ci nemam zaujem...300 x jej poviem ze nemam zaujem,ze ked budem chciet,precitam si obalku a skocim sa informovat do banky.... a teta furt brble,az som jej musela zlozit telefon...
Aj vam tak vyvolavaju??? 😠
raz som sa sla LEN informovat na povolene precerpanie,ze ci mam narok,kolko atd...a vravim jej,ze este neviem,porozmyslam a zastavim sa,ak to budem chciet...za 2 hodiny telefonat...ze ci sa mozem zastavit,ze by sme to spisali....ja jej razne jednou vetou,ze nemusi mi kolu tomu volat,a pripominat sa..a ze po tomto otravovani som si to rozmyslela...no a teta dala pokoj na dlhu dobu 😀
máte pravdu sme tam taký obyčajní predvači robotníci,mne osobne je to proti strsti ked mám telefonovať a otravovať ludí 😠 ,je to tak 50-50 niektorý su radi,že im zavolám a prídu iní zase nadávajú,len na nás tlačia naši šefi a my musíme volať klientom,ja to uplne nenávidím,ešte sa pritom musím chovať inak a ko v reále musím nasadiť v telefone vlezdoprdele ton,nenávidím to,ale zavolám z 10ich dvom a u tých ostatných napíšem,že boli nedostupný 😀
lubikan
toto robí presne moja kolegyna tá je taká hamotná,že toho klienta dokáže za deň aj 5x osloviť,ja byť tým klientom tak ju pošlem do ....
lubikan
so mnou asi nie, neboj 😀 no posielajú najprv list preto,lebo su nenažraný a potom ak klient hned nezareaguje na list,tak musíme vyvolávať,aby sme ich prilákali 😀
k tomu tel č. neviem ako to majú iné banky ,ale u nás možeš zájsť na pobočku a požiadať o vymazanie tel.č. pod svojím r.č.,tel. na IB je napr. u nás v inom systemé,tak sa nemusíš bát,že by sa ti to vymazalo aj tam
@lubikan nie.. a ak by ta otravovali castejsie, mozes podat staznost