Čo robiť ak vám banka telefonicky ponúka produkty?

lubikan
4. nov 2011

Vcera mi volali z banky,ze mi poslali obalku o novinkach,spotrebitelskych uveroch,setriacich produktoch...atd...a hned na to telefonat,ci mi dosla obalka a ci nemam zaujem...300 x jej poviem ze nemam zaujem,ze ked budem chciet,precitam si obalku a skocim sa informovat do banky.... a teta furt brble,az som jej musela zlozit telefon...

Aj vam tak vyvolavaju??? 😠

sisaha
4. nov 2011

@lubikan nie.. a ak by ta otravovali castejsie, mozes podat staznost

ivett1
4. nov 2011

@lubikan ale áno 😀 volajú a volajú...a otravujú a otravujú...aj ja skladám, ale s tým, že nemám záujem 😉

lubikan
autor
4. nov 2011

raz som sa sla LEN informovat na povolene precerpanie,ze ci mam narok,kolko atd...a vravim jej,ze este neviem,porozmyslam a zastavim sa,ak to budem chciet...za 2 hodiny telefonat...ze ci sa mozem zastavit,ze by sme to spisali....ja jej razne jednou vetou,ze nemusi mi kolu tomu volat,a pripominat sa..a ze po tomto otravovani som si to rozmyslela...no a teta dala pokoj na dlhu dobu 😀

stardust
4. nov 2011

@lubikan bankari su ako otravni predavaci...v podstate su to uz len predavaci...

labelo
4. nov 2011

máte pravdu sme tam taký obyčajní predvači robotníci,mne osobne je to proti strsti ked mám telefonovať a otravovať ludí 😠 ,je to tak 50-50 niektorý su radi,že im zavolám a prídu iní zase nadávajú,len na nás tlačia naši šefi a my musíme volať klientom,ja to uplne nenávidím,ešte sa pritom musím chovať inak a ko v reále musím nasadiť v telefone vlezdoprdele ton,nenávidím to,ale zavolám z 10ich dvom a u tých ostatných napíšem,že boli nedostupný 😀
lubikan
toto robí presne moja kolegyna tá je taká hamotná,že toho klienta dokáže za deň aj 5x osloviť,ja byť tým klientom tak ju pošlem do ....

piacere
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
lubikan
autor
5. nov 2011

@labelo
@piacere

ja len dufam,ze som netelefonovala z jednou z vas 😀 .....inak,naco sa potom posielaju postou info v obalke??
ja som banke dala telefon koli kodom na prihlasenie do IB...mozem sa stazovat za "zneuzitie" ???

labelo
5. nov 2011

lubikan
so mnou asi nie, neboj 😀 no posielajú najprv list preto,lebo su nenažraný a potom ak klient hned nezareaguje na list,tak musíme vyvolávať,aby sme ich prilákali 😀
k tomu tel č. neviem ako to majú iné banky ,ale u nás možeš zájsť na pobočku a požiadať o vymazanie tel.č. pod svojím r.č.,tel. na IB je napr. u nás v inom systemé,tak sa nemusíš bát,že by sa ti to vymazalo aj tam