Posielala som pani koselu 5.9 poobede obycajnou postou a doteraz jej neprisla...je mi luto tej pani ale aj mojej kosele ze sa takto niekde postou stratila....s pani si piseme a koselu stale nema uz je to tyzden od odoslatia....nechcem aby si myslela ze som ju neposlala....ale nemam doklad o tom ze som ju poslala kedze chcela obycajne ...co robit?
@alexka89 skus zavolat na ich postu, ci jej ju uz nedorucili. Takych spekulantiek je vela.
ako ked chce niekto obyc.postovne s tymto musi ratat.. tak isto aj ty si mozes mysliet, ze uz to ma doma..
@sofia1 vratit €, ked chcela poslat obycajne? 😳
Určite by som peniaze naspäť neposielala, predpokladám, že pani si vyžiadala poštu obyčajne, bohužiaľ, je to na jej zodpovednosť
Povedz jej, nech sa ide spytat na postu. Ja som tak minule cakala balik, co dva tyzdne nechodil a nakoniec ho mali len zapatroseny u seba na poste. Bola som tam sice pol hodinu a musela som byt neprijemna, aby sa pani postarka zdvihla zo stolicky a isla to tam prehrabat, ci tam nahodou nie je nieco na moje meno, ale cuduj sa svete, bolo.
nuz, tu asi nebude riesenie, ktore uspokoji obe strany. bezne posielam obycajne lebo kupujuce si to tak vyberaju, ale tym sa zbavujem zodpovednosti za balicek. nemozem ich donutit, aby si priplatili za doporucene. zial, pani moze patrat na poste, ty s tym vsak nic viac nemas co urobit pokial zvolila ona sama obycajne postovne
@alexka89 odporučam pre buducnosť pridať si do podmienok predaja " obyčajná pošta len na vlastnú zodpovednosť" a tiež to pripomenuť kupujucim ked takto chcú vec poslať, že si bud priplatia doporučene alebo za poštu nezodpovedáte, ale momentálne je tažké vyriešit tuto už vzniknutú situáciu pretože rovnao ako Vy možete "klamať" že ste vec odoslala, rovnako aj dotyčná pani može "klamať" že vec neprišla, v každom prípade bude jedna z vás stratová žial a ja sa prikláňam k názoru že zodpovedať za to by mala kupujúca, kedže si dala poslať vec obyčajne.
@alexka89 ahoj ja robim tak, ze balik pred podanim na postu odfotim pri obycajnych a foto poslem. A znama raz pisala na postu uviedla cas odoslania, postu na kt. podala a adresy. Argumentovala tym, ze sluzba bola uhradena poste a posta ju nezrealizovala tak ziadala preverit. A naslo sa. Ustne ta odbiju na 99%. Tak ci tak riziko na strane kupujuceho, ktory si vybera sposob dorucenia. Tebe to moze byt osobne luto velmi, ale koselu uz nemas. Standardne ak sa balik neprevezme mal by sa vratit na adresu odosielatela. Aj ten obycajny. Ak sa nevratil bohuzial musi to riesit druha strana.
Ja si to fotim, nez to odoslem.Mam dokaz ze som to ozaj poslala a uz sa aj stalo, ze vdaka mojej foto to nasli na poste....
1X SOM POSIELALA balik.....no ja som tiez nikdy nemala problem s obycajkou...vzdy mi prisli zasielky...neviem co sa mohlo stat
posta robi problemy aj cez prazdniny, ma to v pazi, ja som pracovne posielala min. tyzden 3 zasielky a ani jedna nebola dorucena ani oznam...poslala som ich na postu sa spytat, a boli tam (aj obycajne). nech ide na postu sa spytat.
Peniaze nevracat!...ked to bola jej ziadost je to rovnako aj jej problem a nech si to riesi so svojou postou kde ma zasielku lebo takto keby ma kazdy vracat peniaze za to ze sa balik stratil alebo udajne "stratil" to nahrava rovnako spekulantkam
...ja som tak nedavno riesila problem a to si kupujuca ziadala obycajne postovne a vyhrkala na mna ze som podvodnicka...a to posta jej cez 1 tyzden nedokazala balik dorucit aj ked to bola druha trieda obycajne natahli to na tyzden...
no akurat mi aj pisala ze bol balik na poste zabudnuty
@alexka89 mne sa takto stratili už 2 zásielky cez slovenskú poštu. Dúfam že osoba ktorá si nechala odsavacku mlieka bola šťastná 😁. Nabudúce už len s dokladom. A ja som vrátila peniaze
Ja nakupujem casto. Vzdy iba obycajne. No je mi jasne ze na moje riziko. Netrap sa. Proste smola
Stále dávam možnosť výberu. Obyčajná pošta na zodpovednosť kupujúceho, doporučene s dokladom. Ak ste sa dohodli na obyčajnej pošte, tak smola. Ak ste sa dohodli na doporučenej pošte tak vrátiť peniaze.
Kočky, pani už písala, že zásielka sa našla, bola "zabudnutá - zapatrošená" 😅na pošte.
Ja osobne posielam obyčajne len na žiadosť a riziko kupujúcich. Mám to uvedené v podmienkach pradaja a aj na to vždy upozorním, keď posielam údaje k platbe. Obyčajné balíčky si vždy ešte na pošte pri okienku vyfotím. Nikdy s tým nemali na pošte problém (nefotím pani pri okienku, len balíček a je vidieť kúsok prepážky, aby bolo jasné, že to práve podávam na pošte).
@alexka89 vrátiť peniaze