Čo povedať, aby reklamovali rozbitý displej?

44brunetka4
13. mar 2021

Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, čo je najlepšie povedať pri reklamácií rozbitého displeja na telefóne?
Po xy reklamáciách čo mám skúsenosti (určite nebudem jediná), nám nikdy nič nereklamovali...darmo bol telefón alebo výrobok poistený záruka sa nikdy nevztahovala na daný problém....vždy prišla odpoveď hrubé zaobchádzanie s tovarom a bla bla bla...Ďakujem

vierocka888
13. mar 2021

Ak máte poistenie proti rozbitiu, treba povedať, že ste vystupovali z autobusu a chceli ste si zavolať a v tom niekto do vás drgol a mobil vám vypadol z ruky a rozbil sa. Toto sme používali v práci často pri poistených mobiloch a nestalo sa ze by to neuznali.
Pokiaľ ale mobil poistený nie je, je to vaša smola ze ste ho rozbili. Na to sa záruka nikdy vzťahovať nebude.

malinka158
13. mar 2021

Moj ex rozbil mobil pri hadke, pri reklamacii uviedol ze mu mobil vypadol v praci(na stavbe) s vrecka.
Reklamaciu uznali

mogaa
13. mar 2021

@44brunetka4 mechanické poškodenie sa na klasickú reklamáciu nevzťahuje, ale v Orange sa dalo rozbitie displeja pripoistiť

ljzozv
13. mar 2021

No mám už asi tri skúsenosti. Vždy mi urobili opravu na poistku. Doplácala som samozrejme nejakú sumu. Takže záleží aka je poistka.
A nikdy som nemusela písať nejaké rozprávky ako sa ti stalo. Spadol a rozbil sa.
Samozrejmosťou je ale, že záruka sa na takéto veci nevzťahuje a myslím, že po mechanickom poškodení už ani klasicky nemôžeš reklamovať.

simonettav
13. mar 2021

@44brunetka4 Musíš určite povedať, že poškodenie bolo spôsobené 3. stranou. Poistenie Ti neuznajú, ak sa priznáš, že si rozbila telefón, aj keď iba náhodou. Budú sa Ťa pýtať blbosti, či niekto videl udalosť a tiež poprekrúcajú otázky, ide im len o jedno... Priprav si dopredu, čo im povieš.
Mám vyreklamované 3 Iphony, jeden bol dokonca ohnutý v strede. Priateľ bol nahnevaný a chcel ho zlomiť.... 😄

patka06
13. mar 2021

rozbitý displej sa nedá reklamovať, ak máš telefón poistený proti mechanickému poškodeniu, vyriešiš cez poisťovňu ..ak nie, opravu zaplatíš sama

janai1
13. mar 2021

@44brunetka4 vždy keď si uzatváras poistku na mobil ti povedia, že keď si to spôsobís sama nič ti neuznaju 😉 dokonca keby si čítala zmluvy je to tam takisto napísané, samozrejme len právnický viac...

Ja som mala nový mobil poistený, za týždeň mi drbol na zem a rozbil sa displej, zašla som do o2 natarala rozprávku o tom ako mi ho zhodila čašníčka v kaviarni a poisťovňa to uznala a displej zaplatili oni + ja 20€ spoluúčasť.... Chalan v o2 vedel ze klamem, ja som vedela ze klamem 😂 zasmiali sme sa a išli sme ďalej 😂

ljzozv
13. mar 2021

@janai1 no neviem. Nemám aktuálnu skúsenosť s operátorom (už dávno a bez problémov vybavená reklamácia, respektíve oprava na poistku, ale tam som si platila mesačne 2,50€ poistku ako na poškodenie). Mám skúsenosť len s obchodmi Nay a okay. A pri kúpe sa má priamo pýtali , či chcem poistku a že sa vzťahuje aj na poškodenie spôsobené dieťaťom, tam je jasné, že to nespôsobí tretia strana

44brunetka4
autor
13. mar 2021

telefón poistený nie je....manžel si pred rokom zobral z O2 pausal kde si telefon aj poistil...po polroku mu telefon pri praci vypadol z vrecka.
reklamaciu neuznali napisali ze narabal nedbalo alebo nieco v podobnom zmysle....

natalienka12
13. mar 2021

@44brunetka4 tak co chces reklamovat? reklamacia sa vztahuje na vady, nie to ze si ho rozbila vlastnym zaobchadzanim

44brunetka4
autor
13. mar 2021

@natalienka12 myslíte prečo som sa pýtala? aby som AJ vedela skúseností iných...a utvrdila si niektoré info..
blbé komentáre si nechajte na doma....Ďakujem

44brunetka4
autor
13. mar 2021

ďakujem vám za odpovede...pekný deň všetkým

lucia147852
13. mar 2021

No ťažko vyrwklamujes keď si sama rozflaknes mobil. Ja som reklamovala, keď sa mi odlepil display, uznali, zadarmo vymenili. To že o 2 týždne mi padol a ten nový display som si rozflakala za to som si mohla sama aj som to patrične zacvakala

janai1
13. mar 2021

@ljzozv co nevieš?
Ja som mala mobil na paušál z o2, bol drahy, dala som si poistiť hneď pri kúpe v o2, platila som to mesačne + k platbe... A to či dieťa je 3 strana alebo nie to som neriešila, ani neviem ako to ma ktorá poisťovňa 🤷‍♀️ treba čítať zmluvy...
Ale v každej platí, že vlastne zavinenie poškodenia zamietnu... Preto treba povedať, že do Vás niekto drgol a podobne 🤷‍♀️

ljzozv
13. mar 2021

@janai1 neviem ako to je aktuálne u operátorov. Na som si priplácala mesačne ako som vyššie písala a nič som nemusela vysvetľovať. Spadol, rozbil sa a dala som to cez poistku. Žiadne tretia osoba, alebo že má niekto drgol. Ale to už bolo tri či štyri roky dozadu.
Teraz mám skúsenosť cca rok až dva dozadu, kúpa cez okay a Nay a to isté. Žiadne rozprávky ako sa to stalo, išlo to cez poistku, ale už pri kúpe mi ju ponúkali, že to je aktuálne aj keď mne alebo dieťaťu spadne mobil.