Cítim sa byť hlúpa

31. aug 2022

Citim sa byt hlúpa. Nemam všeobecný rozhľad, ako ho získať? Síce študujem VŠ, úplne blbá nie som ale mam taky pocit že skoro nikdy sa nemam k čomu vyjadriť a tak. Keď sme von viacerí, ja som vacsinou len ticho lebo nemam čím prispieť.

viestta
31. aug 2022

Začni čítať, ono to dosť pomôže. Po es pozerať v telke dokumenty, veľa sa dozvieš. Alebo listovať Wikipédiu, ak vieš aspoň trochu anglicky, tak je to nekonečný zdroj informacii o vsetkom

svokrinjazykmonika
31. aug 2022

Možno si len taký typ človeka, určite nie si hlúpa. Ja som tiež taká v podstate. Neznášam také prázdne reči, ja keď nemám čo povedať tak som radšej ticho. Určite je to lepšie ako taký ľudia čo toho síce veľa narozprávajú ale v podstate nič nepovedia. Alebo najprv bľabocú a potom rozmýšľajú, aj takých je veľa. Ja to mám asi z toho že som vyrastala so staršími ľuďmi, traja starší bratia, veľký vekový rozdiel medzi nami. Tak som bola zvyknutá že keď sa dospelý rozprávajú tak ja len počúvam a šúcham nohami 😄 Nikdy som nemala rada veľké kolektívy ľudí lebo sa všetci iba prekrikujú a ja nemám ani chuť sa zapojiť. Musíš nájsť ľudí svojej krvnej skupiny, menší kolektív, stačí jedna skutočná kamarátka v živote a dobrý partner ktorý sa určite raz nájde.

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
marysa21
31. aug 2022

Záleží ,akú VŠ študuješ zameraj sa na začiatok na info o oblasti svojho štúdia a potom si rozšíriš info o ostatné témy. Ja napr. pozerám správy ( politiku ,financie ,diskusie v TV ) a dennú tlač na nete a zaujímam sa viac o veci ,ktoré má zaujímajú .

ckocka
31. aug 2022

Si natolko múdra že si uvedomuješ čo všetko nevieš. To hlupák nikdy nedokáže.
A mimochodom aj tým počúvaním nazbieraš vela informácií.

pribinak
31. aug 2022

Ak si toto uvedomuješ tak si inteligentná osoba. Nikto sa nerozumie do všetkého, žiaľ mnoho ľudí sa tvári že požrali všetku múdrosť sveta a potom to tak aj vyzerá