Baby,
čím vás vie prilákať,príjemne prekvapiť, prípadne opakovane pritiahnuť nejaká predajňa,prevádzka,či dajme tomu nejaký úrad?
Že si poviete,že tam sa rada vrátim,toto miesto si zapamätám.
A naopak,čo vás odradí hneď a určite sa nevrátite?
Paradoxne to môže byť mini predajňa,úrad,kde by ste nečakali ponuku niečoho,či odborné poradenstvo,či výber dobrý výber nejakého produktu...
Tak úrad má neprialaka ničím,tam väčšinou niečo vybavujem tak tam musim. Ale predajňa kvalitou a cenou
Niekedy si aj urady,či pobočky niektorých inštitúcií vieš vybrať.
Ja mam rada malicke predajne, kde za mnou nedycha na krk dalsich 10 ludi. A musi byt mila obsluha. Ale teda chodim aj do supermarketov a vyberiem si pokladnu podla toho, koho uz poznam a je mi prijemny.
Mna hned pred dverami vedia odohnat tabulky typu, ze nieco nemaju, nerobia to a hento a pod a za tym vykricniky (napr. peniaze nemenime, karty neberieme, zakaz psov.. u nas je jedna pizzerka, ktora ma takych oznamov na dverach nalepenych snad 10: okrem vyssie spomenutch este, ze predavaju len celu pizzu, suroviny sa nedaju vybrat a pod). Ak uz im teda lezu na nervy ludia, ktori sa ich pytaju stale na podobne veci, tak sa to da napisat aj milsie, nie dvojslovne s x vykricnikmi. Preto take predajne vobec nenavstevujem, lebo predpokladam nasranu obsluhu.
Inak teda idem tam, kde je mila obsluha a kde to pekne vonia (nie prevonane az moc, ale napr. u nas si jedna pani otvorila butik na mieste, kde bola kedysi krcma a stale tam citim ten krcmovy smrad, aj ked pani sa velmi snazi).
ono niekomu vadí nevšímavosť personálu, niekomu jeho premotivovanosť...ja napr.neznášam ak vojdem do obchodu a hneď ma premotivovaná predavačka začne bombardovať otázkami čo si prajem, hoci je evidentné že si potrebujem sama vybrať tovar.....lebo medzi pomocou a vtieravosťou je tenká hranica....mne je jasné že chúďa predavačka je v butiku platená od tržby ale ak sa mi snaží niečo predať len preto aby predala - to zistím ľahko....naposledy mi v jednom obchode chcela predať predavačka niečo v čom som vyzerala ako vrec, ale teda toľko chvály som nepočula roky.....
Ja mám rada obchody (reštovracie) kde majú dobrý výber daného tovaru (jedla), príjemnú obsluhu ktorá je ochotná pomôcť keď o to zákazník stojí.
Pri obchode beriem za veľké plus ak sa tam dá vpohode manipulovať s kočíkom.
Pri reštovrácií mám rada keď je možnosť sadnúť si do "boxu" pre väčšie súkromie.
Celkovo si vyberám miesta ktoré sú oku lahodiace a je v nich príjemná vôňa.
Určite by som sa nevrátila do prevádzky kde by bol niekto odmeraný alebo neslušný. Prípadne nenávidím keď predavačka chodí za zákazníkom a nasilu sa snaží predať (poradiť) aj keď jej bolo dané na javo že o to zákazník nestojí. Taktiež sa väčšinou vyhýbam podnikom kde sa nedá platiť kartou.
U nás v meste máme predajňu s detským oblečením a potrebami a už na dverách je vycapený zákaz prechádzať po predajni s kočíkom 🤦. Naopak, preferujem (aspoň zatiaľ) bezbariérové prevádzky, určite zaváži ochotný a problematiky znalý personál, ale na druhej strane nevtieravý a držiaci si odstup. Tiež je plusom parkovanie. Na vyzdvihnutie balíkov rada využívam (ak je taká možnosť) čajovne, je to pre mňa úžasná vôňa. Úrady si vyberám podľa dĺžky čakania na vybavenie, naposledy cestovné doklady sme boli ochotní ísť radšej vybaviť do iného mesta, ale ušiel sa nám termín v našom.
Poteší ma, keď mi pomôžu, poradia. Odradí, ak to robia nasilu a nepočúvajú ma. Čiže je to tenký ľad.
Ak sa bavíme o gastre, tak tam je to dobré jedlo/drinky... príjemná obsluha je plus, ale len kvôli nej sa vracať nebudem... čo sa týka, úradov, pobočiek banky, pošty atď neviem, všetky takéto veci, tak som praktická, idem tam kde to mám najbližšie/ po ceste.. príjemný prístup zamestnancov poteší aj v tomto, ale keď potrebujem niečo vybaviť, tak potrebujem niečo vybaviť a chcem na to obetovať čo najmenej času a nebudem kvôli tomu zachádzať na opačnú stranu mesta 😅 čo sa týka predajní, tak tam podľa ponuky tovaru + opäť blízkosť, dobrá dostupnosť..
Ešte by som dodala mám rada keď je v nejakej predajni vernostný program (celkovo dobrý marketing), v reštike ma poteší keď mi dajú nejaký bonus na vyšše. Nieje to síce úplne najdôležitejšie ale keď sa tak zamyslím práve do takýchto prevádzok som sa vrátila opakovane aj preto lebo mi ostalo v pamäti že tam boli takéto bonusy.
Ja trochu inak.. ale nasa posta je otrasna. Uz ta atmosfera ked sa tam blizis.cumia vsetky na teba jak pripecene.ked sa uz blizis k nim 1 sa zdvihne odide.druha nieco naramne zacne pisat v pocitaci v papieroch peniaze ratat len aby ta nemusela vybavit..ok prides k tej co ostala volna.cakas kym sa uhniezdi a zacne ta vybavovat.stylom vzdycha ochka krochka zahliada otrasny ton pouziva..proste obtazujes ju so vsetkym.keby sa chova jedna tak ok beriem nema kazdy den kazdy dobry ale chovaju sa tak za kazdym vsetky tri primadony.radost tam chodit.vzdy sa dohadujem s muzom kto tam pojde..cela obec ma o nich takuto mienku ale aksi sa s tym ich pristupom nikto nezaobera kedze na cele- veduca je taka ista.
u mňa super obsluha, príjemná , usmievavá - nie na prvý pohľad nas*atá...
na úrade príjemné pracovníčky, ktoré rady poradia - čo už pomaly ani neexistuje.
parkovanie ...
@mogaa nemám to ani ja rada. Len veľakrát je to pokyn zamestnávateľa. Kedysi v preklenovacom období som rok pracovala v obchode a doslova chceli od ludi aby do 20sec oslovili zákazníka, dokonca prišli podľa mňa s extrémom, menom sa mu predstaviť a ponúknuť mu pomoc :D
A z praxe tiež viem, ze naozaj komunikatívny predavač viac predá, lebo lepšie a ako zákazník vie co ma v obchode. Ale nedá sa to robiť na silu, ked zakaznik povie nie dakujem tak treba vediet slusne sa odpratat:D, v dm sa mi stava ze ma oslovia, co nechápem:D
Autorka. Na úrad ma nič nedosiahne, do restiky atmosféra, mne príjemné prostredie, dobre jedlo a nearogantna obsluha. Do obchodu dobrý výber tovaru, predavač co vie co predáva a vie poradiť ( môj chlap chodí tak nakupovať, vojde povie co potrebuje q predavačky mu nosia do kabínky veci :D ), nezaberajú keď si pozeram veci. Neznášam navádzanie tovar, prepchate " stendre ", keď ani s vešiaky sa nedá pohnúť a ani veštec nevie co tam vlastne je za odev. Tovar by mal byť prehladne uložený, viditelni. Neznášam skladiskove obchody, TJ krabice, palety, hrabte sa, kutrite:D
Mám rada čakárne resp.priestory.kde sa aj vetra.A kde nie je prepchate ludmi.A ak tam ľudia su.nech nie sú " nahusto"..Z obchodu má vie doslova vyhnať hudba.ktora je možno pre mladých.ale mne trhá uši.
Ja mam radsej obchody, kde si ma nikto nevsima, nikto sa ma na nic nepyta a nic neponuka 🙂 Ale kde niekto je po ruke, ked sa potrebujem nieco opytat. Urad ma prilaka tym, ak sa bud da objednat na presny cas alebo aspon ak ma prehladny vyvolavaci system.
Mila obsluha. Keby to tam vyzeralo ako po vybuchu a bola tam mila obsluha,tak tam idem radsej ako do nastajlovanej predajne s odutou obsluhou.
Dnes napriklad krasne ulozena cerstva zelenina a ovocie. Ziadne hniloby. No hlavne ciste nove kosiky. 😉 Normalne dnes jak v rakuskej reklame
Milí ľudia napríklad.A hlavne predajcovia by si mohli uvedomiť, že ak sú predavačky vtieravé (k čomu ich nútia) hneď po príchode zákazníka tak je to otravné.Zákazník sa ani nestihne poobzerať a už chce ísť radšej preč.To isté núkanie produktov nasilu.Treba si uvedomiť, že nie každý má na rozhadzovanie a čo chce si kúpi a na pokladni aj všimne.
Potom je tu ďalej kvalita a cena, čistota predajne.
A dosť si všímam aj správanie k zamestnancom.
mili ludia, obsluha