Ma niekto skúsenosť objednávať cez stránku najLEPSIEmobily.sk ?
Sa mi tam zdajú najlepšie ceny len tú stránku veľmi nepoznám.
Alebo cez aku stránku objednávate a boli ste spokojne
@lucylucka určite by som išla cez overenejšie stránky už len kvôli prípadnej reklamácii. Alza, nay, Datart atď
@lucylucka tu sú recenzie https://obchody.heureka.sk/najlepsiemobily-sk/r...
Mobil vyhľadám cez heureka, tam si zoradím podľa ceny a pozriem hodnotenie obchodov.
Tak ako píše @budulinka12. Nikdy by som neobjednala niečo hodnotné ako mobil niekde kto to nemám overené. Keď chcem konkrétny mobil tak jedine heureka a tam si zoradím, ktorý sa najviac oplatí cenovo. Neriskuj cez takéto pofidérne stránky. Vždy s na nich niečo zlé nájde
@budulinka12 len cez tie stránky nemajú ten telefón čo chcem
Ja som si 2x kúpila telefón z týchto kšeftárskych stránok a 2x to bol vrak... Vždy minimálne 2-3x na reklamácií.
"najLEPSIEmobily.sk"? To znie riadne doveryhodne 🙂 Nuz ja by som skorej ten telefon objednal z aliexpressu - budes to mat lacnejsie, mozno aj rychlejsie a reklamaciu budes vybavovat podobne uspesne :D
PS: A aj tak to asi bude nejaka cinska distribucia a nie EU...
Pozeram ze ta firma existuje len chvilu, nevies ci tu bude aj o rok...
"IČ DPH registrácia od 1.4.2023, Dátum vzniku 25. novembra 2022"
V polke marca som zakúpil mobil cez tento eshop najlepsiemobily a zaplatil ten istý deň.. pre istotu som poslal 2 maily kde som ich oboznámil ohľadne platby ani na jeden mi neprišla odpoveď. Po prečítaní recenzii aj na iných weboch ktoré majú hlavu pätu sú často negatívne som im napisal ešte jeden ze sa prípade podobného postupu budem legálne brániť a odpoveď mi prišla do polhodiny ale stým že platbu neevidujú. V oboch mailoch som vždy poslal potvrdenie platby ktoré som im znova obratom odoslal. Stále žiadna odpoveď a po týždni som sa skúsil dovolať. Trvalo to dokopy 4x a asi 40min než to "veľmi inteligentná" slečna z otráveným hlasom zdvihla. Ževraj platbu neevidujú pritom obdržali 3 maily každý z potvrdením dokonca som odpovedal na ich z 30min obratom. Nadiktovala mi ďalší tento raz iný gmail ževraj to je ich. Konečne sme sa dopracovali k potvrdeniu o zaplatení načo mi oznámila ze to bude trvať ďalších 5 pracovných dni. Na otázku čo konkrétne mi nedokázala odpovedať a povedala niečo v zmysle "no ja to tuto odkliknem a ono to" veľmi profesionálny a inteligentný prístup. Po prekvapivo 5 dnoch mi prišiel mail stým že objednávku nemajú na sklade a peniaze mi vrátia do 14 dní. Takže mobil som mohol 3 týždne mať namiesto toho môžem čakať ďalšie 2 na vrátenie platby. Dokopy 5 týždňov volania ktore neni zadarmo, mailov a čakania pre nič. Na heureke maju 70% dobré referencie 30!!! % ľudí eshop NEODPORÚČA a sú NESPOKOJNÝ. To znamená ak 100 000 ľudí si objedná 30 000 znich je nespokojných a možno aj podvedených chcete byť jedným z nich? Radšej si tých pár desiatok eur priplatťe a nakúpte z overeného reálneho eshopu a tý ktorý ste boli podvedení alebo nedošlo k dodržaniu podmienok zo strany eshopu neváhajte kontaktovať Heureku alebo SOI.
@lucylucka No a vyzera to ze to je nejaky kseftar ten z najLEPŠIEmobily s.r.o.
V obchodnych podmienkach uvadza email cic.dian@gmail.com
Tento email je uvedeny napriklad tu:
https://www.uvo.gov.sk/vestnik-a-registre/vestn...
Názov a adresa dodávateľa
MAX MOBILE PLUS s.r.o.
IČO: 46092340
Obchodná 55 , 81006 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Email: cic.dian@gmail.com
A co vidime pri tejto s.r.o?
https://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=203158&SID=2&P=1
https://www.finstat.sk/46092340
Od roku 2021 prestala uvadzat udaje, nezaplatene pokuty, pohladavky od statu a ten email ma ocividne povodny konatel Michal Dian - ale prepisal ju na nejakeho zahranicneho bieleho kona - do madarska.
Takze asi utopil co sa dalo, sklad si zobral do najLEPŠIEmobily a rozpredava co mu zostalo...
@lucylucka a ešte som našla stránku tvojfon.sk
Tam sú tiež veľmi dobre ceny