Ahojte. Viem, že toto nie je modrokoníkovská tematika ale vzhľadom na to koľko nás tu je, dúfam, že mi niekto bude vedieť pomôcť.
Budem sa sťahovať kvôli VŠ 140km od domu. Keďže študujem externe, mám prenajatý byt a rada by som si doniesla so sebou svojho kocúra, keďže sme spolu 4 roky, ťažko znáša chvíle bezomňa.
Problém je v tom, že cestovanie nezvláda dobre, robí ozaj veľký cirkus, bordel. Mňauká, škriabe a panikári.
Následne, doteraz bol zvyknutý u rodičov mojich, že chodí aj na záhradu. I keď najradšej je len vnútri, predsa mal možnosť chodiť von.
Zvládne prechod z domu do bytu?
Bengalska mačka, 4 roky má.. budem rada za akúkoľvek radu, skúsenosť
my máme mačku cez jar,leto, jeseň je u mojej mami na záhrade (aj tak väčšinou je vnútri 🙂 a na zimu si ju berieme do bytu je úplne v pohode, kedže mačky spia cca 16 hodín denne nie je problém že by sa nudila alebo robila neplechu v byte , vždy sa jej venujeme keď prídeme domov alebo tesne pred odchodom z domu , aj keď občas nadránom je skorej hore ako my cca 3 -4 ráno tak si vyžaduje pozornosť 🙂 uvidíš ako si zvykne a podľa toho , treba však zabezpečiť trávu špeciálne pre mačky a my ešte dávame takú syrovú pastu na podporu trávenie kvôli chlpom inak nie je problém
My sme sťahovali mačku do Holandska, kúpili sme si na to takú bednicku, aby nebehala po aute a zvládla to celkom v pohode. Tiež išla z domu do bytu, zvykla si rýchlo, len sedáva na okne 😉
Nase macky tiez nemaju v laske cestovanie. Ale teraz chodime hore dole, v lete mozu aj von, na zimu sme boli v meste a boli iba dnu. Prvu cestu som im dala gel (myslim, ze sileo sa vola, je to pre psy), zvldli to v pohode. Ďalšie cesty uz bez gelu a v pohode. Je to 3 hodinova cesta.
Jedn macka mala po prvom stahovani problem si zvyknut, nechcele jest, potom usla a nemohla som ju najst. Ale po case si zvykla a uz je v pohode. Po kazdom dalsom stahovani si zvyka rychlejsie. Uz nema.problem s jedlom napriklad 🙂