Zdravím.
Cez víkend máme akciu 150 ľudí približne. Ja a kolegyňa máme na starosti pult resp.- príprava kávy, nápojov,coctailov, pokľadňu nemám vyriešenú takže vypisovanie výdajkových, teda práca s peňazmi, umývanie, utieranie a odkladanie riadu, vynesenie pohárov k stolu, pozbieranie pohárov atď.
Rozprávali sme sa, že by padla vhod ešte jedna osoba ale šéfka odmieta. Vraj to budeme stíhať. Je to naša prvá akcia takže sme bez skúseností. Budeme podľa vás stačiť?
My robíme na konci júna akciu, 36 ľudí, bez platenia pre účastníkov, čiže nebude treba riešiť bločky. A máme 4 ľudí na toto.
Asi jej dám prečítať toto keďže ona tvrdí, že to je takto bežne a všade to zvládajú👌🏼
Už som si myslela, že len my zbytočne stresujeme keďže prvá akcia ale tak asi nie zbytočne
Dve nie, určite aspoň 5 osôb
Jednoducha matematika novori - ak si kazdy z ucastnikov da 2 drinky za hodinu, tak mas na pripravu drinku cca 24 sekund pri 2 osobach. S komplet servisom (neviem co vsetko k tomu vo vasich podmienkach patri).
Nejako to zvládnete, ale ľudia budú nespokojní. Budú dlhšie čakať na všetko. Nespravíte si dobrú reklamu.
My budeme pre 36 ľudí mať stánok s koktailmi, tam bude 1 človek. Potom jeden na stánok s čapovaným pivom. A dve kočky na kávu, odnášanie tanierov, na doplnenie nealka a alka na stoloch.
Mne sa to zda strasne malo. My sme mali nedavno malu oslavu, tak 25 ludi a mali sme hlavneho casnika a ten mal 2 pomocnikov (+ludia v kuchyni).
@melanta To máte vyriešené super. Celé ma to tu štve keďže jednak nemáme skúsenosti, máme malý pult na takéto množstvo, celkovo malá kapacita a všetko ostáva na nás. Príprava, servírovanie, pokladňa, upratovanie. Ešte ani nehovorím o tom, že nemáme ani poháre kúpené .. celé zle vymyslené.
Neexistuje, že to zvládnete, keď budeš vypisovať výdajkové listky. Teda, vy to zvládnete, ale ludía budú veľmi dlho čakať a to bude nepríjemné. Budu nadávať a odnesiete si to vy dve.
@simsalabim Kuchyňa je u nás zvlášť. Tam bude 1 šéfkuchár, 2 vedľajší kuchári, 1 pomocná sila a vedúca kuchyňe.
@mistymay33 Aj ja sa bojím tej psychickej záťaže. Fyzicky to dám, som mladá ale psychicky si to dosť odnesieme aj od nich aj od vedenia v práci..
Myslím že nie, my sme mali na svadbe so 60 hosťmi 2 čašníčky.. a to nerobili coctaily, neúčtovali
no v kazdom pripade, nech je tam aj sefka. Lebo moze sa stat a aj sa to stane, ze bude obsluhovat. Neviem si predstavit ako budete uctovat a este aj roznasat a chystat. ANo ak by to bola akcia, kde vsetko sa plati spolu, neuctuje sa, bude na stoloch pripravene vsetko vopred, pohare, flase... v podsatte roznesiete jedlo, vybavite objednavky ak niekto bude chciet nieco extra, tak by to slo s odretymi usami.K tomu pri takomto pocte ludi sme mavali aj pult a automaticky kavovar ako v podstate na hotelovych ranajkach, ze si take veci urobili ludia. Svadbovali sme a bolo nas tam do 100 a casnicky boli minimalne 4, barmani boli 2...
Asi by som sefke navrhla, ze nech je ona jedna z tych dvoch😉
Bez šance. Obzvlášť ak budete riešiť aj peniaze.
v ziadnom pripade to 2 nezvladnete...sefka riadne riskuje -stratu klientov, nespokojnost, mozne manko...nech vam to da pisomne s peciatkou a prikazom...vtedy nasledky nesie ona, inac to je na vasom triku
Stačiť budete ale nie k spokojnosti zákazníka.... Možno len k spokojnosti šéfku kt ušetrí na ďalšej pracovnej sile...
Pretože cca 150 ľudí a vy máte mat na starosti kávy, nápoje do toho koktejli, niekto musí aj účtovať, niekto aj odpratať... Nech si dá každý niečo iné a nebudete vedieť kde je sever a predpokladám ze ak náhodou nebude sedieť kasa budete to musieť zaplatiť zo svojho
zvladnete to, ale bude to pruser :D
Určite nemáte šancu stačiť na toľko veľa ľudí 🙈 šéfka chce silou mocou ušetriť 🤣🤣
No,úprimne si myslím,že to ešte aj s kasirovanim 2tazko dáte.
Nas bolo len v klasickom Jarmocnom stánku s občerstvením,grill 5! Jeden rfiloval,jeden capoval,jeden od toho grillmajstra vážil a daval prílohy,jeden účtoval a vydával,a jeden robil vsetko za kazdeho ked trebalo,doplnal chladnicku,prihohy,upratoval stoly,narazal sudy....
Ja som z "fachu" ... moji rodičia majú penzión so sálou kde sa robia svadby, hostiny, plesy, súkromné akcie a len na obsluhu pre 150 ľudí bez platby je potreba minimálne 4 zaučených ľudí. Pri účtovaní je potrebná 1 samostatná osoba len na účtovanie aby všetko sedelo. Robila som v rôznych reštikách v BA aj v zahraničí, a teda dve to nedáte aj keby ste sa pokrájali. Šéfka zrejme nie je znalá a pohorí, ľudia budú nepokojný a jej začínujú biznis skončí skôr ako začal... toto bude prúser roka...
3 skúsené osoby alebo 2 skúsené a 2aja ďalší na zbieranie pohárov, umývanie, utieranie.
Nie, robila som konferencie pre 150 ludi a boli sme na to 8smi ludia a lietali sme veru
Podľa toho aká akcia. My sme bývali 4ria na 600ludi, ja s kolegom a dvaja brigádnici. Ak ste zabehnuté, rýchle a máte to v ruke, stačiť budete za mňa.
Ale jedná sa aj o to, aká je to akcia. Či ľudia prichádzajú postupne alebo je to ako po divadle že sa všetci naraz postavia a idú. A jedna sa aj o aké koktejly ide popravde.
Niekto by sa vám skôr hodil ako zberač a umyvac pohárov, ak sa jedná o sklo. A pochybujem že budeš 150ludom vypisovať doklady, všetko pôjde na čierno. Možno tam bude s vami šéfka a pomôže, nie?
Záleží od typu akcie, ak majú zraz poľovníci alebo dom seniorov, tak po kavach si aj pospinkate, inak na oslavu menej ako 70tky či svadby je to žalostne malo ľudí
My sme robili ples kde bolo 90 ludi a mali sme co robit 5ti, ale tak roznasali sme aj jedlo. Ja si myslim ze to dve nedate, hlavne nie to priebezne odpratavanie poharov, ked cely bar mate na starosti same.