Bonprix - skúsenosti s reklamáciou

blake47
29. sep 2020

Ahoj ma niekto skúsenosti z reklamáciou v bonprixe.
Myslim ako vam ukazuje na bonprix účte či to je preplatene alebo nie?
Zatial mi tam ukazuje iba toto.
Keď to bude preplatene ukáže mi to tam alebo nie?
Šek mi posielaju na adresu švagrinej aj na jej meno keďže som objednavala z jej účtu. Takže si to môže preplatiť a ja ani nebudem vedieť.
Do reklamacie som napísala že chcem vrátiť peniaze na účet ale oni posielajú poštovú poukážku nechapem prečo aj som im tam pisala. A odpoveď bola že nevedia
Keďže reklamačne odelenie je v zahraničí... 😑

asia83
30. sep 2020

@blake47 Pozitívnu. Vrátili peniaze. Majú na to cca 14 dní od vrátenia tovaru. Poslať treba doporučene, samozrejme.

luciakovacova0603
30. sep 2020

@blake47 ahoj,aj mne vratili do cca 10dni, na ucet.ziadne dotahovacky a pod.

ruzasipova
30. sep 2020

Potom, co mi nedodali tovar - ku mne sa nedostal, im sa vratil na sklad ako neprebraty - mi sice peniaze za tovar vratili ale za postovne sa uz neubuvali, aj ked som tam 2x volala.

natuska87
30. sep 2020

V pohode, ak dodržíte podmienky, sú zodpovední...

andrea_82
30. sep 2020

V poslednej dobe posielajú peniaze na účet naozaj rýchlo. Mala som ich na druhý deň od toho, čo tovar zaevidovali. Ale neviem, ako dlho trvá, kým ti príde poukážka. Aj tak sa mi ale týždeň od zaevidovania zdá dlho. Byť tebou, tak by som si preverila, či to švagriná už nemá.

andrea_82
30. sep 2020

@ruzasipova toto je presne jeden z dôvodov, prečo si od nich dávam tovar vždy posielať na dobierku. Keď ti to nepríde, tak aspoň nič nestratíš.

090255
30. sep 2020

@ruzasipova mne niečo podobné tovar prišiel až na to ze každá topánka mala inú veľkosť a ubezpecovali ma ze to mam poslať ako reklamáciu že aj poštovné preplatia a preplatili len tovar poštovné nie čiže už si tam radšej neobjednávam...

andrea_82
30. sep 2020

@090255 a posielala si im aj kópiu podacieho lístka? Lebo ja som reklamovala tiež topánky, najprv prišli peniaze za ne a poštovné riešili osobitne, keď som mailom poslala kópiu lístka.

arianna25
30. sep 2020

Nemala som problem. Telefonicky sa dau dodatocne upravit akekolvek poziadavky. Vyhoveli mi. Bola som spokojna. Nemam co vytknut. Ked ste uviedli vratenie na ucet aj keby fdofatocne, musia vam vyjst v ustrety. Treba tam volat. Prip email.

090255
30. sep 2020

@andrea_82 poslala som všetko

evica22
22. apr 2022

Neviete mi poradiť kde nájdem formulár na reklamáciu tovaru? Na stránke som našla iba vrátenie tovaru.

andrea_82
24. apr 2022

@evica22 formular nemaju, proste napis listom na cisty papier. Napis cislo objednavky, cislo vyrobku a popis vady.