Ahojte, chcem reklamovat bundu na bonprixe. Na stranke pisu ze mam poslat produkt s reklamacnym formularom avsak tento formular nikde nemaju zverejneny. Riesili ste takuto situaciu a kde ste zohnali dany formular ?
Tu je link https://www.bonprix.sk/pomoc/pravidla
@jankohrasko prosim vas a kde tam vidite reklamacny formular ???
@maria1310 ahoj, ja som nedávno reklamovala závesy formulár na vrátenie bol v balíku.
@maria1310 odporúčam ti tam najskôr zavolať... Ja som nevolala, iba som odoslala tovar späť aj s reklamačným formulárom z internetu... Toľko "milých" mailov čo som ja dostala až som neverila vlastným očiam... Že čo si to dovoľujem len tak to
odoslať a nikoho nekontaktovať, ako som to mala iba vrátiť (vtedy by mi nevrátili poštovné a tovar dorazil poškodený tak prečo si neuplatniť načo mám nárok), načo som to preberala keď to bolo poškodené (akoby som ja videla dovnútra balenia), že u nich v sklade kde sa vybavujú reklamácie nerozumejú zamestnanci po slovensky tak som mala najskôr zavolať... No čo ti poviem čistá komédia, už som ani nečakala že mi vrátia peniaze (trvalo to ale našťastie vrátili) pre mňa po tejto skúsenosti Bonprix naposledy.... Prepáč viem že nato si sa nepýtala ale potrebovala som sa posťažovať
@maria1310 ja som reklamovala topánky asi po mesiaci nosenia sa celkom rozpadli 🤣🤣🤣 najskôr som zavolala ako mam postupovať aby nebolo presne to co píšu vyššie ze som spravila niečo podľa seba respektíve zle postupovala. Poslala som vrátili mi dokonca aj poštovné bez akýchkoľvek komplikácií. Ale to bolo asi 3 roky dozadu.
@animus ver mi robím CCC a toľko ľudí čo si robia podľa seba. Na prášky 🤣🤣🤣Naozaj je lepšie najskôr zavolať a uistiť sa aké majú postupy 🤣🤣🤣🤣
ja ked som reklamovala, tak som nikdy nemala ziaden problem. vzdy som si vytlacila ten formular, vyplnila, pribalila, poslala a o mesiac som mala peniaze spat 🙂
my v práci objednávame z Bonprixu fakt že veľa, veľa. Takže s vrátením aj reklamáciou máme bohaté skúsenosti. A naozaj nikdy sa nám ešte nestalo, že by nám za niečo nevrátili peniaze.
Papier, ktorý je v balení s tovarom, sa používa na vrátenie do 100 dní. Je to v prípade, ak je tovar síce v poriadku, ale z nejakého dôvodu ti nevyhovuje alebo sa ti nepáči.
Ak sa na tovare vyskytne nejaká chyba počas používania, posiela sa reklamácia. Vtedy proste len na papier napíšeme číslo objednávky, z ktorej tovar pochádza, číslo výrobku a popíšeme chybu. Nikdy nevolám ani nepíšem dopredu, že im tovar posielam. Pošleme, počkáme zhruba mesiac, oni to zaevidujú do zákazníckeho účtu a vrátia peniaze na účet.
Ja mám pocit akoby sme sa bavili o inej spoločnosti 😃 ja som mala problém už so samotným doručením, tri týždne som čakala na tovar a nič, keď som tam volala pani mi povedala že nastal asi problém v systéme a tovar bol odoslaný späť do skladu (keby sa neozvem peniaze mi nevrátia). Pani sa ma spýtala či mám o tovar stále záujem, tak som povedala že áno. O niekoľko dní mi prišiel mail, že mi bude doručený balík (na úplne inú adresu a na dobierku) tak som tam volala znova. Pani mi povedala, že niekde nastal problém a mám prebrať dobierku, že mi peniaze vrátia na účet (adresa dobierky bola moja stará adresa pobytu 50km od aktuálnej adresy), čistá komédia 😃 keď som sa po viac ako mesiaci dostala k tovaru bol poškodený (rozumej diera ako svet). Tovar som poslala späť podľa inštrukcií na ich stránke (už som nemala silu tam znova volať 😂) zo všetkými údajmi ako tu uvádzate a potom nastala mailová sprcha 😂 písali mi odtiaľ tri rôzne ženy a každá chcela vysvetlenie prečo to reklamujem a normálne som to len nevrátila a načo som to preberala a podobne. Je pravda že reklamáciu mi uznali ale to čo tomu predchádzalo ma vyčerpalo na rok dopredu 😃
@andrea_82 poslala som to nakoniec ako balík. Len ešte jedna otázka. Balík je už doručený. Dajú mi vedieť že to evidujú ? alebo niečo také? resp. majú na to koľko dní? 30 dní aby sa vyjadrili? nikde to nemajú napísané. Č . účtu som do reklamácie nepísala. Vždy som platila cez účet, tak dúfam že sa ozvú. Nechala som kontakt tel. aj mail. Zatiaľ mi nič neprišlo. Aké máte s týmto skúsenosti?
@katuch to bola trochu chyba, rovno si im mala napisat, ze chces poslat peniaze na take a take cislo uctu. Oni vacsinou nedavaju vediet, len proste do mesiaca uvidis vo svojom ucte v sekcii vratenie a nedorucenie, ze je to nahodene. Pravdepodobne ti peniaze poslu poukazkou na adresu.
Takže píšem záver možno niekomu pomôže. Ak niekto robí reklamáciu, najlepšie tam napísať aj c. Účtu. Ja som tam nespravila ale napísala som preistotu mail. Hneď sa mi ozvali a ešte chceli aj kópiu podacieho lístka. Posielala som to ako balík . Poštárky aj poradia. Platila som 4.50€ nad 1 kg
@maria1310 https://www.bonprix.sk/pomoc/vratenie-a-reklamacia