Chcem sa opýtať,či riešil niekto niečo podobné. Vzhľadom na to,že mi zásielka zo zasielkovne blúdi hore dole z depa do depa a nikto nechce prevziať zodpovednosť za vzniknutú situáciu, nemam záujem zásielku už prebrať bez ohľadu na to,kedy mi bude doručená a čo v prípade,že zásielku nepreberiem?
@gejb nie,neplatila som,dopravca urobil chybu,nechce prevziať zodpovednosť,čiže ja už o zásielku nemám záujem,nebudem predsa namiesto dvoch dní čakať 7,to je celý dovod
No neviem 😀 Akú zodpovednosť chceš? Stávajú sa aj horšie veci a nie toto... skôr mi to príde tak, že to jednoducho zrazu nechceš prebrať a riešiš... čo ak. Ak si si objednala tak to preber. Príde mi to neseriózne, aby sa zásielka na náklady odosielatela posielala nazad.
@maialeo zásielku som súrne potrebovala mať už minulý týždeň,čo predajca garantoval,žiaľ dodnes neviem,kde sa nachádza,takéto neseriózne konanie tolerovať nebudem.
A hlavne mu daj zlé recenzie,ja som to urobila, predajca sa urazil,zavolal mi,vynadal mi a objednávku sám zrušil 😅
@breznica v tomto prípade pochybil dopravca,nie predajca
Napriek tomu by som bombardovala predajcu, nech to on rieši.
Toto som aj ja raz riešila s Packetou. Mala som objednane body z Astratexu na svadbu a Packeta to naťahovala a stratila a znova našla až bolo svadbe. Bohužiaľ ani v Astratexe mi nevedeli pomôcť, iba som to potom neprevzala a Astratex mi vrátil peniaze. Ale Packeta ako dopravca z toho nemala nič 🤷
Celkom by ma zaujimalo, preco bola moja odpoved odstranena ... len som hovorila, ze v mojom pripade sa neprebrata zasielka nevratila odosielatelovi ale do nejakeho centralneho depa a teda odosielatel o tom ani nevedel. Co je na tom v rozpore s pravidlami?
Mne niekedy v hodnoteniach vybehne aj ako hodnotím dopravu a či by som dopravcu odporúčala
Vráti sa odosielatelovi, ak si neplatila tak o starosť menej.