Bazár a poštovné

baccio
10. dec 2018

Ja len chcem poprosiť mamičky ktoré predávajú na bazariku. Ak sa dohodneme na poštovnom doporučene tak to aj tak pošlite.Ved to hradim ja ako kupujúca a je to skoro o euro viac podľa váhy.Je aj šťastie že tie balíčky dôjdu ale potom som trochu rozčarovaná že som zaplatila niečo čo nebolo dodržané.Ako euro ešte človeka nezabije ale jedno k druhému a zrazu si uvedomím ,že som za to mohla kúpiť niečo deťom .A ak by balíček nedošiel? Hlavne teraz pred sviatkami?Preto prosím...buďte férové.Dakujem🙂

dominika6
10. dec 2018

@baccio ak si žiadaš poštovné doporučene,automaticky si treba pýtať podacie číslo..ak ti ho nedá,príp bude klamať že ho stratila,treba dať negatívne hodnotenie,lebo uchovať jeden podací hárok a následne dať info kupujúcej,je základ férovosti pri predaji..

0silvia0
10. dec 2018

@baccio stava sa ti to pravidelne? Treba to riesit s kazdou predavajucou individualne. Kazda seriozna posle podla dohody. A ta, ktora neposle, nie je seriozna. Mne sa to stalo mozno raz, nie je to pravidlom, ale ja hned pytam podacie cislo a vopred upozornujem, ze ho budem ziadat

sovica
12. dec 2018

Súhlasím so 0silvia0. Keď si žiadam poslať doporučene (čo robím vždy), pripíšem niečo v tomto znení: Prosím, keď balíček odošlete, napíšte mi podacie číslo, aby som si mohla pohyb zásielky odsledovať. Mimochodom, keď ja posielam balíček, vždy pošlem info, že som zásielku odoslala a ak posielam doporučene, dám si tú prácu, že pripíšem aj podacie číslo (aj keď to kupujúca nežiadala). A ak sa stane, že zásielka bola ľahšia, ako som si pôvodne myslela, vždy vrátim na účet peniažky, aj keby to malo byť len 30 centov.

lawinia
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
kacarina
17. dec 2018

@lawinia ahoj, skus napisat adminom, vysvetlit im problem a aj skopirovat im celu diskusiu s dotycnou a poprosit ich, ci by oni nemohli zmazat to negativne hodnotenie, ak to uznaju za vhodne 🙂

lawinia
17. dec 2018

@kacarina dakujem krasne, admini to hned zmazali 🙂