Ahojte prosím poraďte ako sa dostať k balíku toto mi píše ale v appke packete nemám nič ani do sms/viber/email mi neprišlo nič na otvorenie 😰
@janulka155 máš aplikáciu packeta v mobile?
@janulka155 Pisu kontaktovat Packetu. Co povedali ked si ich kontaktovala?
@janulka155 Máš nainštalovanú aplikáciu Packeta? Ak nie, tak si ju nainštaluj, v mobile zapni Bluetooth a dátové služby. Choď k balíkoboxu, otvor aplikáciu Packeta, tam klikni na Zásielky - zobrazí ti tvoju zásielku. Mobil sa spojí cez BT s balíkoboxom a keď kilkneš na mobile na Otvor schránku, tak sa ti otvoria dvierka a zoberieš si balík. Potom dvierka zatvoríš.
@janulka155 telefónne číslo v objednávke a telefónne číslo v aplikácii packeta máš rovnaké?
Aplikáciu mám veď ju využívam dlho ale ani v správach ani v zasielkach nič neni, číslo je správne, a ešte som nevolala na packetu lebo píšu tam že robia od 10 do 17 som zvedavá či mi vôbec pomôžu lebo tam je číslo na cesku packetu
@janulka155 zmaž si tieto spravy teraz ofotene čisla atď
Niekedy sa stane, že je box plný a musia to vložiť inam možno preto Ti zatiaľ nič neprislo
@janulka155 ja som raz volala a pomohli mi. Nemala som tam nahrate tel.cislo, preto ani v appke mi to neukazovalo. Na pockanie mi to tam nahodila, resetla som telefon a uz to tam bolo.
@janulka155 skontrolujte si číslo uvedené v aplikácii packeta a s číslom, ktoré ste zadali pri nákupe na Temu, pokiaľ ich nemáte totožné, tak vám packeta neukáže nič, keďže sa neviaže na to číslo z objednávky.
@vierka0508 nemala si nahodene tel.cislo v aplikacii temu? Takze to stacilo dohodit a potom.hned v appke packety ukazalo zasielku ci ako?
@janulka155 ako si to nakoniec poriesila?
@janulka155 ved tam mas napisane zasielka pripravena na dorucovanie takze este tam asi nie je v tom zboxe