Balík z Temu v z-boxe. Ako sa k nemu dostať?

janulka155
2. feb 2024

Ahojte prosím poraďte ako sa dostať k balíku toto mi píše ale v appke packete nemám nič ani do sms/viber/email mi neprišlo nič na otvorenie 😰

luteam
2. feb 2024

@janulka155 ved tam mas napisane zasielka pripravena na dorucovanie takze este tam asi nie je v tom zboxe

simona20201309
2. feb 2024

@janulka155 máš aplikáciu packeta v mobile?

beata_k
2. feb 2024

@janulka155 Pisu kontaktovat Packetu. Co povedali ked si ich kontaktovala?

gejb
2. feb 2024

@luteam píše sa tam pripravená na vyzdvihnutie. Takže už je v balikoboxe.

Jedine treba dobre pozrieť aplikáciu Packeta ktorú máš. Niekde v správach by to malo byt... Keď tak hod printscreen co ti píše v appke

chrobak7
2. feb 2024

@janulka155 Máš nainštalovanú aplikáciu Packeta? Ak nie, tak si ju nainštaluj, v mobile zapni Bluetooth a dátové služby. Choď k balíkoboxu, otvor aplikáciu Packeta, tam klikni na Zásielky - zobrazí ti tvoju zásielku. Mobil sa spojí cez BT s balíkoboxom a keď kilkneš na mobile na Otvor schránku, tak sa ti otvoria dvierka a zoberieš si balík. Potom dvierka zatvoríš.

0silvia0
2. feb 2024

@chrobak7 pise, ze v aplikacii packeta nema zasielku uvedenu. Cize aplikaciu nainstalovanu asi ma

tuippo
2. feb 2024

@janulka155 telefónne číslo v objednávke a telefónne číslo v aplikácii packeta máš rovnaké?

janulka155
autor
2. feb 2024

Aplikáciu mám veď ju využívam dlho ale ani v správach ani v zasielkach nič neni, číslo je správne, a ešte som nevolala na packetu lebo píšu tam že robia od 10 do 17 som zvedavá či mi vôbec pomôžu lebo tam je číslo na cesku packetu

karolinakr
2. feb 2024

@janulka155 zmaž si tieto spravy teraz ofotene čisla atď

luccija
2. feb 2024

Niekedy sa stane, že je box plný a musia to vložiť inam možno preto Ti zatiaľ nič neprislo

vierka0508
2. feb 2024

@janulka155 ja som raz volala a pomohli mi. Nemala som tam nahrate tel.cislo, preto ani v appke mi to neukazovalo. Na pockanie mi to tam nahodila, resetla som telefon a uz to tam bolo.

hubert321
3. feb 2024

@janulka155 skontrolujte si číslo uvedené v aplikácii packeta a s číslom, ktoré ste zadali pri nákupe na Temu, pokiaľ ich nemáte totožné, tak vám packeta neukáže nič, keďže sa neviaže na to číslo z objednávky.

waitinka7
8. feb 2024

@vierka0508 nemala si nahodene tel.cislo v aplikacii temu? Takze to stacilo dohodit a potom.hned v appke packety ukazalo zasielku ci ako?

waitinka7
8. feb 2024

@janulka155 ako si to nakoniec poriesila?