Balík sa stratil

17. jan 2022

Ahojte, objednala som si z ebay-u tovar a predajca mi poslal niečo iné. Tak som ho kontaktovala. Dohodli sme sa ze mu to pošlem naspäť a on mi pošle tovar, ktorý som si objednala. Ja som balík odoslala ešte v ten deň. ten jeho balík prišiel o dva dni so správnym tovarom.
Bolo to začiatkom mesiaca a dnes ma kontaktoval, že jemu ten balík neprišiel, co som mu poslala. Bloček z pošty už nemám. Co by ste robili. Predajca mi chce vystaviť faktúru.

V adrese som sa určite nepomylila, poštárka si údaje oskenovanovala z QR kódu.

0silvia0
17. jan 2022

Podla podacieho cisla si si overila dorucenie? Myslim, kym si listok nevyhodila...

kiwi3
17. jan 2022

to bol predajca z akej krajiny a aka hodnota tovaru? teda ja som objednavala z ebayu aj 20 rokov, ale nikdy odo mna nikto nechcel, aby som mu poslala spat nieco, co zle poslal

luliu
17. jan 2022

Trebalo si nechať podaci lístok. Ak ho nemáš, ťažko dokážeš svoju pravdu a on ti môže účtovať tovar

mauduska
17. jan 2022

pošta stráca balíky ako šialená, my už od decembra riešime nedodaný balík a pošta od toho dáva ruky preč.. :(

kiwi3
17. jan 2022

@luliu na ebayi urcite nemoze fakturovat dalsi tovar, to je somarina

luliu
17. jan 2022

@kiwi3 ale veď on jej poslal tovar 2x. Ona musí vrátiť, čo nie je jej

simsalabim
17. jan 2022

Mozno pre buducnost - pouzivaj epodaci harok a nemusis skladovat listky. Vsetko budes mat tam.

kiwi3
17. jan 2022

@luliu spravil chybu, sam jej poslal nieco, co nemalo byt jej. ked tak mal pockat, kym mu to vrati a potom poslat. dalsia chyba. a nie, na ebay nie je moznost, ze niekoho prinutis zaplatit, ked nechce.
a druhykrat hovorim, ze ak sa to stalo niekedy mne za 20 rokov na ebay, tak sa mi predajca este aj ospravedlnil a napisal, ze si to mozem nechat.

kiwi3
17. jan 2022

to by potom mohol robit kazdy predajca, lebo by jej vlastne predal dvakrat tolko ako ona chcela! cize je to na hranici s podvodom

autor
17. jan 2022

@kiwi3 on mi poslal takú plastenku proti dazdu asi na nejaký dvojkocik a ja som si objednala podložku na hranie. Žiadna veľká suma to nebude, ale aj tak škoda ze nemám ten bloček z pošty. Asi to budem musieť zaplatiť

kiwi3
17. jan 2022

a to si do akej krajiny posielala? ved to muselo byt drahsie postovne ako tovar

autor
17. jan 2022

@kiwi3 tak nakoniec som našla číslo balíčka. Zistila som ze to prebral nejaký jeho sused. Takže nech vystaví faktúru jemu.

jaja20
17. jan 2022

@mauduska Ak máš podací lístok a podala si oficiálnu reklamáciu,tak pošta vždy promptne koná. Po skončení reklamačného konania ťa budú informovať.

kiwi3
17. jan 2022

to tvrdi on? ze zrazu to prebral sused? to nahodou neskusa na vsetkych taketo veci?

mauduska
17. jan 2022

@jaja20 áno, reklamáciu sme podali, ale aj pri reklamovaní si nás najprv hádzali ako horúci zemiak, kázali čakať a pod.

jaja20
17. jan 2022

@mauduska Čaká sa pri akejkoľvek reklamácii,aj v obchode,to je normálne 🙂
Lehota je max. 30 dní od podania,ale o tom vám určite povedala pracovníčka,ktorá s vami spisovala protokol.

mauduska
17. jan 2022

@jaja20 kázali nám čakať s reklamáciou, nie po podaní reklamácie. kvôli tomu sme podali reklamáciu až dnes, balík bol odoslaný na začiatku decembra. takže tak.. ja osobne poštu nemám rada čím ďalej, tým viac. keď som posielala poštou svadobné oznámenia, tak reálne z nich aspoň 3 vôbec neprišli (z 10, čo som posielala v tej "dávke")

lija22
17. jan 2022

ja len pre zaujimavost. do akej krajiny si posielala? btw riesila si to maximalne ustretovo. ja by som ziadala full refund a absolutneby ma nezaujimalo, ze pride o plastenku. ani by mi nenapadlo mu to posielat

jaja20
17. jan 2022

@mauduska To,že vám kázali počkať, toho sa vy nemusíte vôbec držať, kľudne ste mohli podať reklamačné konanie,kedy ste chceli.
A tie oznámenia ste posielali priamo na pošte alebo ste sami nalepili známky? Lebo veľmi často sa stáva,že zákazníci nedodržia tarifu, nenapíšu odosielateľa a zásielka potom skončí v centrálnom sklade ako nedoručená.

mauduska
18. jan 2022

@jaja20 oznámenia som posielala na pošte. Normálne v obálkach. Adresy boli dobré, už som týmto ľuďom posielala niečo aj predtým.

Viem že sme nemuseli počkať, lenže najprab to ospravedlňovali tým, že sú Vianoce a balíky meškajú, tak sme to neriešili. Potom boli sviatky, nejaký čas me sa neveli dovolať na infolinku (lebo na pošte nám povedali, že o balíčku nič nevedia) a potom keď sme šli na poštu nám povedala pani, že balíl bol na začiatku januára niekde skenovaný a máme počkať do konca týždňa, že by mal prísť. Predtým som podávala reklamáciu cez internet a zamietli mi ju. No, neprišiel a podali sme reklamáciu.

Neviem či pracuješ na pošte, ak áno, tak chápem, že ju obraňuješ, ale ja mám s poštou naozaj veľa zlých skúseností a to ešte ten lepší prípad (oproti iným ľuďom, ktorých príbehy poznám). Za mňa je pošta niečo, čo by expresne malo dostať poriadnu konkurenciu, lebo takto majú v mnohých veciach úplný monopol a je to len na škodu (nemám konkurenciu -> robím si čo chcem -> mám šity služby -> ľudia mi aj tak platia, lebo nemám konkurenta)..

autor
18. jan 2022

@lija22 do nemecká.. ale už sa to vyriešilo. Aj ebay to už uzavrel.

jaja20
18. jan 2022

@mauduska Ja som myslela vašu adresu odosielateľa,či ste napísali na obálku.
Čo sa týka toho monopolu,tak takáto pošta nie je len na Slovensku,ale aj všade inde vo svete 😉
Napr. ja predávam, kupujem aj vymieňam na 3 internetových stránkach,za 12 rokov som poslala aj podostávala tisícky balíčkov,a ani jeden jediný sa nestratil. A to 90% posielam obyčajne,lebo doporučené poštovné je pri vyšších hmotnostiach dosť drahé.
Určite sa nemienim s tebou hádať, alebo ťa presviedčať,to nie je priorita tejto diskusie a autorka vlastne svoj problém už aj vyriešila.

mauduska
18. jan 2022

@jaja20 rozumiem. Áno, adresu som písala aj svoju, vždy ju píšem.. jednoducho všetko bolo ako malo, všetky obálky vypísané správne a aj tak 3 neprišli. K nám do roboty poštárka jeden čas nosila cudzie listy, lebo sa jej s nimi nechcelo chodiť na správnu adresu, potom ju vyhodili.. ale najprv sa jej veľmi všetci zastávali. No smutné celé. Poštu fakt nemusím :D

jaja20
19. jan 2022

@mauduska No čo už... Tak potom ti zostáva posielať balíčky cez súkromné kuriérske spoločnosti a listy z AT,CZ,HU ( spojiť si to trebárs s nákupmi a z nákupných centier rovno aj odoslať ) alebo poštové holuby 😁