Ahojte, objednala som si z ebay-u tovar a predajca mi poslal niečo iné. Tak som ho kontaktovala. Dohodli sme sa ze mu to pošlem naspäť a on mi pošle tovar, ktorý som si objednala. Ja som balík odoslala ešte v ten deň. ten jeho balík prišiel o dva dni so správnym tovarom.
Bolo to začiatkom mesiaca a dnes ma kontaktoval, že jemu ten balík neprišiel, co som mu poslala. Bloček z pošty už nemám. Co by ste robili. Predajca mi chce vystaviť faktúru.
V adrese som sa určite nepomylila, poštárka si údaje oskenovanovala z QR kódu.
to bol predajca z akej krajiny a aka hodnota tovaru? teda ja som objednavala z ebayu aj 20 rokov, ale nikdy odo mna nikto nechcel, aby som mu poslala spat nieco, co zle poslal
Trebalo si nechať podaci lístok. Ak ho nemáš, ťažko dokážeš svoju pravdu a on ti môže účtovať tovar
pošta stráca balíky ako šialená, my už od decembra riešime nedodaný balík a pošta od toho dáva ruky preč.. :(
Mozno pre buducnost - pouzivaj epodaci harok a nemusis skladovat listky. Vsetko budes mat tam.
@luliu spravil chybu, sam jej poslal nieco, co nemalo byt jej. ked tak mal pockat, kym mu to vrati a potom poslat. dalsia chyba. a nie, na ebay nie je moznost, ze niekoho prinutis zaplatit, ked nechce.
a druhykrat hovorim, ze ak sa to stalo niekedy mne za 20 rokov na ebay, tak sa mi predajca este aj ospravedlnil a napisal, ze si to mozem nechat.
to by potom mohol robit kazdy predajca, lebo by jej vlastne predal dvakrat tolko ako ona chcela! cize je to na hranici s podvodom
@kiwi3 on mi poslal takú plastenku proti dazdu asi na nejaký dvojkocik a ja som si objednala podložku na hranie. Žiadna veľká suma to nebude, ale aj tak škoda ze nemám ten bloček z pošty. Asi to budem musieť zaplatiť
a to si do akej krajiny posielala? ved to muselo byt drahsie postovne ako tovar
@kiwi3 tak nakoniec som našla číslo balíčka. Zistila som ze to prebral nejaký jeho sused. Takže nech vystaví faktúru jemu.
to tvrdi on? ze zrazu to prebral sused? to nahodou neskusa na vsetkych taketo veci?
@jaja20 kázali nám čakať s reklamáciou, nie po podaní reklamácie. kvôli tomu sme podali reklamáciu až dnes, balík bol odoslaný na začiatku decembra. takže tak.. ja osobne poštu nemám rada čím ďalej, tým viac. keď som posielala poštou svadobné oznámenia, tak reálne z nich aspoň 3 vôbec neprišli (z 10, čo som posielala v tej "dávke")
ja len pre zaujimavost. do akej krajiny si posielala? btw riesila si to maximalne ustretovo. ja by som ziadala full refund a absolutneby ma nezaujimalo, ze pride o plastenku. ani by mi nenapadlo mu to posielat
@mauduska To,že vám kázali počkať, toho sa vy nemusíte vôbec držať, kľudne ste mohli podať reklamačné konanie,kedy ste chceli.
A tie oznámenia ste posielali priamo na pošte alebo ste sami nalepili známky? Lebo veľmi často sa stáva,že zákazníci nedodržia tarifu, nenapíšu odosielateľa a zásielka potom skončí v centrálnom sklade ako nedoručená.
@jaja20 oznámenia som posielala na pošte. Normálne v obálkach. Adresy boli dobré, už som týmto ľuďom posielala niečo aj predtým.
Viem že sme nemuseli počkať, lenže najprab to ospravedlňovali tým, že sú Vianoce a balíky meškajú, tak sme to neriešili. Potom boli sviatky, nejaký čas me sa neveli dovolať na infolinku (lebo na pošte nám povedali, že o balíčku nič nevedia) a potom keď sme šli na poštu nám povedala pani, že balíl bol na začiatku januára niekde skenovaný a máme počkať do konca týždňa, že by mal prísť. Predtým som podávala reklamáciu cez internet a zamietli mi ju. No, neprišiel a podali sme reklamáciu.
Neviem či pracuješ na pošte, ak áno, tak chápem, že ju obraňuješ, ale ja mám s poštou naozaj veľa zlých skúseností a to ešte ten lepší prípad (oproti iným ľuďom, ktorých príbehy poznám). Za mňa je pošta niečo, čo by expresne malo dostať poriadnu konkurenciu, lebo takto majú v mnohých veciach úplný monopol a je to len na škodu (nemám konkurenciu -> robím si čo chcem -> mám šity služby -> ľudia mi aj tak platia, lebo nemám konkurenta)..
@lija22 do nemecká.. ale už sa to vyriešilo. Aj ebay to už uzavrel.
@mauduska Ja som myslela vašu adresu odosielateľa,či ste napísali na obálku.
Čo sa týka toho monopolu,tak takáto pošta nie je len na Slovensku,ale aj všade inde vo svete 😉
Napr. ja predávam, kupujem aj vymieňam na 3 internetových stránkach,za 12 rokov som poslala aj podostávala tisícky balíčkov,a ani jeden jediný sa nestratil. A to 90% posielam obyčajne,lebo doporučené poštovné je pri vyšších hmotnostiach dosť drahé.
Určite sa nemienim s tebou hádať, alebo ťa presviedčať,to nie je priorita tejto diskusie a autorka vlastne svoj problém už aj vyriešila.
@jaja20 rozumiem. Áno, adresu som písala aj svoju, vždy ju píšem.. jednoducho všetko bolo ako malo, všetky obálky vypísané správne a aj tak 3 neprišli. K nám do roboty poštárka jeden čas nosila cudzie listy, lebo sa jej s nimi nechcelo chodiť na správnu adresu, potom ju vyhodili.. ale najprv sa jej veľmi všetci zastávali. No smutné celé. Poštu fakt nemusím :D
Podla podacieho cisla si si overila dorucenie? Myslim, kym si listok nevyhodila...