Balík doručovaný DPD

20. dec 2024

Ahojte, prosím Vás je tu niekto komu dorucovala DPD balík v poslednej dobe? Prišiel vám v pohode? Ja som robila objednávku z DM 11.12 s tým ze DPD ho prevzalo 13.12 čiže pred týždňom. Dodnes balík nemám a za ten svet sa k nim neviem nijak dovolať keďže na jedinom tel. Čísle ktoré majú na nete zverejnené mi vždy odpovie automat ze spojenie s technikom podpory momentálne nie je možné. Mail som im písala na dpd@dpd.sk taktiež zatiaľ neodpovedali (mail písaný dneska rano). Viete poradiť čo ešte môžem spraviť? Ďakujem. (Áno viem ze toho majú teraz veľa.)

caroline_
20. dec 2024

vcera mi prisli dva baliky z dmky cez dpd a vsetko ok

tim23
20. dec 2024

Vieš čooo.. Mne už takto zmizli 2 balíky... Čakala som a nechodilo, pritom z eshopu mi prišiel mail že balik odovzdali dopravcovi.. Nechodil tak som zavolala na eshop a zistili že balík sa pri preprave stratil.. Takže mi neprišiel vôbec.. Skús sa obrátiť na eshop. Stalo sa to v priebehu posledných 2 týždňov

caroline_
20. dec 2024

ked si pozries v appke stav objednavky co ti ukazuje?

colsami
20. dec 2024

Objednavala som si nieco cez vikend, vcera mi poslali z eshopu mail ze prave odovzdali balik DPD. Dnes mi uz DPD pisala sms, v akom case ho dorucia.

Obavam sa ze toho vela nespravis, nie je to problem len DPD, je enormny pocet zasielok a zial, nie vsetko sa stihne dorucit... Kazdy rok to tak je par dni pred vianocami.

hsara99
20. dec 2024

Držím palce, neexistuje horšia kuriérske spoločnosť ako DPD. Nedovolas sa im, na maily neodpisuju, balíky meškajú alebo ich rovno uložia do boxu a už nepovedia do ktorého a pod. 🥲

klotildabazarik
20. dec 2024

@hsara99 myslim ze na packetu nema nikto😂

hsara99
20. dec 2024

@klotildabazarik vidíš, ono to bude skúsenosť od skúsenosti, ja cez packetu objednávam veľmi často a nikdy som ešte problém nemala 😄 zato DPD od 1.12 3x objednávka a 3x problém

klotildabazarik
20. dec 2024

@hsara99 celkovo teraz pred Vianocami su lenivi jak vsi vsetko drbnu do boxu a sni sami nevedia do akého 😂

tim23
20. dec 2024

@klotildabazarik to nemyslíš vážne. Leniví ak vši? To vážne?

klotildabazarik
20. dec 2024

@tim23 ved ano mali mi dorucit domov na adresu a drbli do boxu co ine to je a do boxu uplne mimo adresy

tim23
20. dec 2024

@klotildabazarik ja som včera bola na výdajnom mieste.. Bolo nás tam 15! Čakala som asi pol hodinu a odišla som. Vzdala som to. A to je len jedno výdajne miesto. Vieš si predstaviť koľko zásielok má doručiť jeden kuriér? Zásielky na adresu, do boxov, na výdajne miesta, medzi to riešiť zvoz neprebratych zásielok. Treba byť aspoň trošku empatický. Sú to tiež,, len" ľudia..

kate9999
20. dec 2024

Dnes mi prišiel balík objednaný v stredu

gaaaa
20. dec 2024

Ja som objednávala v utorok včera prebral prepravca dnes som čakala aj som videla že bol vo vedľajšom baráku aj vo vedľajšom vchode už som bola pripravená vyštartovať mobil v ruke že bude volať a nič.

lindus_esterka
20. dec 2024

ja mam s dpd dobre skusenosti, ale teda k nam chodi perfektny kurier a s balikom nebol doteraz problem. Zavolaj na DM infolinku, nech to prezistia

autor
20. dec 2024

Ako veď ja chápem že toho majú veľa ale objednávala som to už pred vyše týždňom :D a samozrejme balík rovno aj zaplatený. Volala som do DM na infolinku kde mi pani poradila akurát napísať mail na DPD čo som už ráno urobila .. takže mi ostáva akurát čakať

kag120
20. dec 2024

včera mi prišiel balík z DM objednala som ho vtedy kedy aj ty 11.12 DPD ho prevzalo 13.12 prišiel vporiadku ani nebol pomačkaný

keksicek
20. dec 2024

Dopriala by som každej, ktoré sa sťažuje, aby v sezóne strávila deň s kuriérom, prípadne na zákazníckom servise. Kuriér je už o 6-tej ráno na depe a často krát sa tam vracia po 20-tej, ak nie neskôr. A na zákazníckom servise spracuje jeden agent denne cez 200 mailov. Skúste si to ;) Nepracujú tam stroje, sú to ľudia. A áno, pracujem v prepravnej spoločnosti, takže viem o čom hovorím.

rora26
20. dec 2024

1. Maju toho vela je pred vianocami, 2. Kontaktuj eshop nech ti preveria co je s tvojou zásielkou, eshopy na nich maju ine kontakty a dpd s nimi komunikovat musia, vacsinou sa to vtedy pohne 3. Robila som v eshope a dpd je jedna z najhorsich kurierskych spolocnosti ake existuju, baliky meskali aj mimo sviatkov, maju v tom bordel

nattyond
20. dec 2024

Ahojte, ja som tiež objednala z DM, balík som si dala presmerovať do Boxu a už je vyše týždňa v depe 🫣 písala som aj na zákaznícky servis a povedali mi, že ho pourgujú, ale prednejší termín mi nevedeli dať. Celkom ma to štve, keďže mi už dochádzajú plienky a budem musieť ísť kúpiť nejakú inú značku 😀 Keby tam mám inak nejaký darček na Vianoce, tak by ma porazilo

akvi
20. dec 2024

DPD je čistá katastrofa. Mám za posledné obdobie dve negatívne skúsenosti, ja som bola "odosielateľ", firma, kam som posielala, mala DPD ako jedinú možnosť, ak som chcela, aby po to prišli. Dovolať sa tam vôbec nedá, na chat-e blbé AI a na mail odpíšu keď sa im chce. Prišla mi sms, že príde kuriér - o deň skôr, ako som objednala, reku ok, zariadim sa. Kuriér nikde. V deň, keď prísť mal, tak neprišiel. Prišiel úplne mimo. A toto 2x za sebou. Otrasné služby, ak nemusím, tak DPD ani omylom.

denisa0504
20. dec 2024

@keksicek to, že toho majú teraz kuriéri veľa, im nikto neberie. Sú povolania, kde sa občas stáva, že je práce viac, či už sa jedná o predavačky pred sviatkami, cukrárky pred veľkou nocou, lekárov v chrípkovom období a takto by som mohla pokračovať do aleluja. To im nedáva ale žiadne právo svoju prácu odfláknuť. Ak si raz zaplatím doručenie domov a ony mi to drbnú do odberného miesta niekoľko km odo mňa, tak to je už vážne trúfalosť. Čo máme my, čo si platíme ich službu, veľa krát aj 4 až 6€ len na poštovnom s tým, že ich je málo a nestíhajú? Ak pracuješ v prepravnej spoločnosti a považuješ toto jednanie za správne, tak sa niet čo čudovať, že to vyzerá ako vyzerá... A nie, nebudem teraz chudáčikov ľutovať, že toho majú veľa. Vybrali si túto prácu tak nech ju robia ako majú, alebo nech vedenie zdvojnásobí pracovnú silu keď vedia, že každý rok je to to isté

akvi
20. dec 2024

@keksicek je úplne v poriadku, ak balík mešká, okolnosti sú obcas nepriaznivé. Čo v poriadku nie je, je to, že firma nedá vedieť , že vôbec nekomunikuje, že sa tam človek nedovola, že v tom majú totálny bordel. Pritom by stačilo napísať, sorry, máme toho veľa, váš balík bude meškať. Sorry, stala sa chyba, ospravedlňujeme sa, snažíme sa o nápravu.

klotildabazarik
20. dec 2024

@tim23 ja to mam objednane od octobra nemizem za to ze to akurat teraz prislo cez vianoce, mne vobec o to nejde pod strom a podobne e kktiny kľudne mi to mozu dorucit aj 31 ale nech to dorucia

keksicek
20. dec 2024

@denisa0504
@akvi
To akú cenu prepravy si nastaví eshop, za to nezodpovedá kuriérska spoločnosť. To si určil odosielateľ. Kuriér má tak 80 cenotv za balík. Nepovažujem každé jedno správanie kuriéra za správne, sú samozrejme aj výnimky, zlyhanie na strane jednotlivca. Myslíte, že prepravcovia sa nesnažia posilňovať na sezónu? Rieši sa to od leta, ale nik to nechce robiť. Chodia doručovať aj zamestnanci, chodí sa aj cez víkend. A na mail sa vždy samozrejme odpovedá, aj sa ospravedlní. Každý jeden balík treba preveriť, kde prečo, načo, začo, kedy, ... Naozaj si tú situáciu neviete ani zďaleka predstaviť, nevidíte do vnútra, čo všetko za tým je. Nejdem prehnane obhajovať kuriérske spoločnosti, ale naozaj nemáte ani šajnu ako vyzerá celý ten proces. Ďakujem

liusa82
20. dec 2024

@autor mne má tiež ešte dačo prísť z dpd.Ja sa na nich nesťažujem.Zatial problém iba raz.Teraz to v tomto období chápem ten nátresk.Mne vtedy odpísali len mi to hodil kuriér do inej dediny omylom ale napravili hneď na druhý deň aj rýchlo odpísali.Určite ich tam teraz atakuje na mail plno ludí tak im to aj dlhšie trvá odpísať.Ale hádam ti to vyriešia.Ja zas neznášm packetu na adresu kuriér mi ušiel priamo pred nosom ani som sa nestihla obuť čo to bola minutka, pár sekúnd.Pritom som mu vyslovene tvrdila že som doma a môže prísť.Potom som ho dobre zdrbkala do mobilu a vrátil sa.Odvtedy cez nich neobjedávam iba na výdajné miesto.

akvi
20. dec 2024

@keksicek píšeš to isté, čo ja, že na mail treba odpísať, ospravedlniť sa, ak sa nestíha, ak sa stanú chyby, evidentne to vnímaš rovnako. Už mesiac čakám márne na odpoveď, ospravedlnenie, nič, nula bodov, ani buuu ani muuu. Dve takéto skúsenosti za sebou v priebehu troch mesiacov hovoria za všetko. Ostatné kuriérske spoločnosti aspoň zdvihnú telefón. DPD sa cielene vyhýba takému niečomu. Asi jediná spoločnosť, ktorá neposkytuje ani číslo na kuriéra a ani nejakú telefonickú podporu. Ja ak nemusím, tak ich služby nevyužívam, presne pre ich neprofesionalitu. V iných spoločnostiach sa mi ešte nestala žiadna taká skúsenosť, ktorú by som nazvala neprofesionalnou. Takže evidentne sa dá aj kuriérska služba robiť dobre a profesionálne. Tvoje obhajoby sú úplne mimo, keďže nikto nespochybňuje to, že chyby sa občas stávajú a že pred sviatkami je nápor.

petamich
20. dec 2024

Zial nic ine sa robit neda len mail napisat a cakat 🤷‍♀️ infolinku nemaju, cez messenger ta odkazu na mail. Riesila som strateny balik tyzden dozadu 🙂

animus
20. dec 2024

Mám rovnaký problém. Idem to riešiť s e-shopom odkiaľ som objednávala.

keksicek
20. dec 2024

@akvi tak každá prepravná spoločnosť má svoj spôsob komunikácie, oni zvolili mail a chatbot. Ale niekde som zachytila, že majú linku len pre zmluvných zákazníkov. Ja sa nemám problém ospravedlniť ak som pochytila, podľa mňa je to ľudské. Doteraz som ako príjemca balíka nemala problém so žiadnou prepravnou spoločnosťou, iba poštu odchádzam 😆 Ale koľko ľudí toľko chutí. Prajem všetkým včasné doručenie balíkov a krásne sviatky 🎄🎁

margotka17
20. dec 2024

Ja som spokojná s dpd aj pri osobných doruceniach aj firemných vždy všetko ok. Vždy ráno príde sms o doručení balíčka.