Balíček sa stratil. Čo robiť, keď to nebola moja vina?

janalv
8. nov 2014

Tak toto sa mi ešte nestalo pri mojom obchodovaní na MK! Kúpila som od jednej mamičky veci, kedže ich bolo viac, namiesto 9,45€ za dve veci vrátane dopor. poštovného, mi urobila "dobrú cenu" a odpustila mi 0,45€. Po asi týždni, ked balíček stále nechodil som chcela od nej číslo zásielky, aby som ho vedela dohľadať na pošte. A ona mi povie, že to poslala obyčajne ako list za 0,80€. Na pošte sa mi zasmiali, že ako chcem dohľadať niečo, na čom bola len známka a nemá to ani číslo... Takže teraz som bez balíčka, peňazí a ešte dotyčná mamička je ofučaná, ked od nej žiadam späť peniaze v plnej výške, kedže chybu pri posielaní stratenej zásielky urobila ona svojim šetrením poštovného na môj úkor. Uf, idem to predýchať... 😖

kengurica
8. nov 2014

Je to iba jej chyba a ak je aspon trochu inteligentna, mala by prebrat plnu zodpovednost a vratit ti plnu sumu...

bykatka
8. nov 2014

Ak ste sa dohodli na doporučenom poštovnom a ona to poslala obyčajne, tak si myslím, že nie je o čom. Ona urobila chybu a peniaze by mala vrátiť. A nech si ide ona žiadať na poštu.

ivett1
8. nov 2014

@janalv ahoj, ako ti už kočky vyššie napísali, ak ste sa dohodli na doporučenom poštovnom a ona to poslala obyčajne, tak chybu urobila predávajúca... mala by ti vrátiť peniaze, ak to neurobí, tak určite treba napísať negatívne hodnotenie...

adri266
9. nov 2014

obrat sa na admina, alebo napis do fora mam problem s obchodom. dohodli ste na doporucenej poste, ona Ta podviedla. Je to jej vina

raxo
10. nov 2014

ivett1 no to hej, urobila chybu predávajúca,len sa chcem spýtať, čo tomu pomôže to negatívne hodnotenie, peniaze ani tovar jej to nevráti a to negatívne hodnotenie až tak veľkú cenu nemá,či?🙂