autorizovany ci neuatorizovany servis.
co si myslite, oplati sa ist do neauto?
@deti95060810 7 rocne.
Aká značka a aký problém?
Na niektoré veci sú lepší špecialisti mimo autorizovanej siete, iné ti vedia lepšie urobiť v autorizovanom servise.
@tanyan uz nam svieti kontrolka na servis.
My máme špecializovaný servis a teda :D s tým čo dokážu niektorí mudrlanti s autami porobiť a ako vedia strhnúť každý šrób na motore, ako vedia všetko "otrhnúť" a "zalepiť" lebo dačo poškodili pri práci :D ja by som do nejakého random servisu nedala ani 20 ročné auto :D
@laurita285 sak prave ze toto autorizovane mozem reklamovat ak daco. otazka znie ake su naozaj rozdiely medzi servismi.
pri šuflikantoch často o faktúre/vyučtovaní môžeš len snívať, o prípadnej reklamácií tiež... čo by ale mne napr nevadilo, mne vadí že jednoducho tú prácu zvyčajne urobiť nevedia. Nejakou totálnou náhodou to opravia, pri tom doserú dalších xy vecí ale to už zákazník nevie :D
@laurita285 ok takze si ma utvrdila ze radsej autor. dakujem
Mne ozajstny odbornik v neautorizovanom ukazal, ako to v autorizovanom dosrali. Isiel by som podla odporucani.
Ked pojdes do autorizovaneho a daju to robit ucnovy,ktory to ma na haku,tak radsej niekde inde.
Neda sa jednoznacne povedat,co je lepsie.
V jednom aj druhom pripade ide najskôr o prachy a az potom o zakaznika.Moja rada,vyberaj podla referencii od znamych a podla toho sa rozhodni.
Ak ides na pravidelny servis- vymena oleja,filtre atd.a nemas uz zaruku,nemusi to byt autorizak.Chlapci v autorizakoch,nie su mechanici,ale vymienaci,neopravuju,ale vymienaju,spôsobom pokus-omyl.Mozno pozri aj autoservisy, pod oznacenim Bosch.
aj my máme 7 ročné ale v autorizovanom mi vymenovali toľko vecí čo vraj treba + toľko čo úplne prehliadli. dali sme robiť v obyč servise kde to síce trvalo dlhšie ale aj keď som prišla s tým že počujem pískanie čo v autorizáku neriešili tak mi povedal že je padnuté ložisko a dosluhujú brzdy takže koľko by som jazdila s nefunkčnými brzdami keby zostanem v značkovom servise? máme opravené a auto šlape ako hodinky..
Autorizovany, len ak si to vyzaduje poistka alebo porucha (ze maju speci stroj/techniku na urcitu opravu). Inak je to zbytocne predrazene a ti ludia nie su odbornici, su to normalni nespecializovani zamestnanci, ktori funguju na pocitacoch so softverom pre dane auta a sposobom pokus -omyl, ako to tu uz bolo povedane😀
Jednoznacne overeny neautorizovany servis, kde pracuju specialisti a idealne ked sa specializuju na konkretnu znacku. Vymenit brzdy ti dokaze hocaka “brzda spolocnosti”, ale niektore specializovane ukony bezne nevedia ani v autorizovanom servise, jedine vymenou nejakeho celku co moze byt aj par tisic eur a pritom v neautorizovanom servise ti to spravia lacnejsie a profesionalnejsie.
Nakolko s firemnymi autami chodim do autorizakov, kvoli operakom tak mozem s kludnym svedomim napisat, ze nesiel by som so sukromnym autom do autorizaku. Tolko veci co dokazali posrat v autorizovanom servise pri ich hodinovej sadzbe, to uz moze robit aj pekar…
ja by som taktiež nevidel autorizovaný servis ako niečo tak "nebeské" ako to tu ospevujú. v autorizovanom servise majú jasne dané postupy ako sa čo opravuje resp. neopravuje, ale vymieňa kus za kus. čo znamená pre teba €navyše a to ešte tá ich hodinovka je tiež úlet. overená dielňa je za mňa úplne najlepšie riešenie čo sa týka "pomer cena/výkon".
vyššie v príspevku niekto píše že aj 20 ročné do autorizovaného. no keď 20 ročné auto má mať hodnotu tresnem 2000€ a predné brzdy funglovka bude v autorizovaku stať 700€ tak teda neviem či to je práve super riešenie.
To je jedno, ja síce chodím do autorizovaného ale preto ze ho mam najbližšie a mam s nimi. Dobre skúsenosti. Autorizovaný je dobrý pokiaľ je auto v záruke, potom sa treba riadiť odporúčaniami a skúsenosťami.
Kým som mala Opel tak som chodila do autorizovaného servisu. Dokašľali všetko čo sa dalo, nevymenili čo mali. To čo nemali meniť, vymenili. A ešte ma typek presviedčal ze v benzínovom motore mi musia vymeniť DPF filter 🤦🏽♀️ Akože úplnú debilku tam zo mňa robil. Keď som sa sťažovala u druhého technika tak ten len mávol rukou, že prvý kolega je prepracovaný.
To čo "opravili" sa za pol roka znovu pokazilo.
Teraz mam škodu, našla som si neautorizovany servis a úplná spokojnosť
Ja rozoznávam už len dobrý a zlý servis. So Škodovkou som chodieval do autorizovaného, kde bolo všetko v poriadku. Potom som raz bol v servise Bosch a kvôli ich absolútnemu amatérizmu som musel vymieňať celé riadenie. Potom som natrafil na veľmi šikovného pána, ktorý opravuje autá vo svojej garáži a zase všetko super.
Teraz s novým autom chodievam zase do autorizovaného servisu, kde to síce nie sú 100% odborníci, ale aspoň viem s nimi veci konzultovať a urobia presne čo požadujem. Hlavne mám na ich prácu záruku, že pokiaľ mi niečo pokašlú, tak to budú musieť zase dať dohromady. Tiež im dodávam kvapaliny a náhradné diely, pretože u nich stoja trojnásobok (kupujem originálne doporučované kvapaliny a buď originálne diely alebo diely Bosch) 😉
aké máš staré auto?
s mojim 15 r. som chodila do neautorizovaného...
keď sme mali nové - do autorizovaného.