Aplikácia Tatra banky

andulka8888
31. okt 2018

Dobrý deň, chcem sa opýtať, ľudia, ktorí používate aplikáciu Tatra Banka ako v nej mám aktivovať účet ? Chcem sa príhlásiť no chce to odomňa PID a heslo no žiadny PID nemám a tak neviem ako ďalej postupovať. Za všetky rady vopred Ďakujem. 🙂

zuzkablazejka
31. okt 2018

@andulka8888 dobrý deň. PID a heslo dostanete v banke pri zakladaní účtu. Aspoň teda u mňa to tak bolo

andulka8888
autor
31. okt 2018

@zuzkablazejka áno len ja som si účet zakladala práve cez túto aplikáciu a nič také som neobdržala a neviem ako ďalej. :/

luliu
31. okt 2018

@andulka8888 aj ja mam pid z banky, platí aj pre internet banking

zuzkablazejka
31. okt 2018

@andulka8888 https://www.tatrabanka.sk/ucet-uver-online/?utm...

skúste podľa tohoto linku tam žiadny pid nepýta

lenqua_12325
31. okt 2018

Táto banka mi pekne pije krv. Platím 10 x a stiahne mi peniaze po týždni a potom samozrejme do mínusu, lebo stále tam mám, tak kúpim a az za pár dní odíde polovica platieb. To sa nedá stále sledovať.

andulka8888
autor
31. okt 2018

@zuzkablazejka hodilo ma to na uvodnu stranku neviem prečo mi to nejde, v piatok tam zájdem a uvidí sa. 🙂

bibyke
31. okt 2018

@lenqua_12325 no mne toto vobec nerobi co pises

luliu
31. okt 2018

@lenqua_12325 pretoze neplatis cez pin,ale len prilozis kartu

simsalabim
31. okt 2018

@luliu naozaj preto? Aj mne sa uz viackrat stalo to, co pise
@lenqua_12325. Stale sa tam chystam zajst, lebo mam obycajnu debetnu kartu a nechapem, ako mi dovoli ist do minusu, ked som nepodpisala povolene precerpanie. Tatru mam ako druhy, zalozny ucet - neviem, ako by som fungovala, keby to bol moj primarny, z ktoreho mi ide milion platieb. Inak Mbank zvladne evidovat platby aj ked len prilozim kartu.

nika12
31. okt 2018

@lenqua_12325 ako uz bolo spominane, platit na PIN. Hned je to zuctovane ...

sasesoe
31. okt 2018

@andulka8888 zavolajte na ich call centrum, robia 24h/7. Ale v pia na pobocke

luliu
31. okt 2018

@simsalabim povolené prečerpanie dajú po čase automaticky a tiež menia jeho výšku. Ja som si tak minala, minala a potom som zistila ze hups zvysili mi povolené precerpanie

lenqua_12325
31. okt 2018

@nika12 to som si nikde nevšimla. Ďakujem 🙂

0martina0
1. nov 2018

@luliu ale mne vždy prišlo či to chcem alebo nie a ked som to raz potrebovala ist do minusu tak som si musela isť do banky o to žiadať a podpisať žiadosť tak nerozumiem ako to môžete mať automaticky

viera
1. nov 2018

@sasesoe Presne tak!

alienka28
1. nov 2018

Ja mam tb a tam na internetu bankingu som si nastavila povolene precerpanie: nie a ma to tam uz nepusti

martinamihi
1. nov 2018

@andulka8888
Keď si aktivuješ nový účet cez apku, aj tak musíš ísť na pobočku a požiadať o kartu a pid + heslá. Budeš si musieť stiahnuť ešte ďalšie apky - čítačku kariet , nahrajú hlasovú biometriu a pod. Potom Ti vysvetlia používanie celého účtu. Majú to tak po novom. Priprav sa min na 45 min strávených na pobočke. My sme to absolvovali cca pred mesiacom.

belllinka
1. nov 2018

Ja stale platim prikladanim a odchadzaju mi platby okamzite. Vynimocne sa stane, ze tak po hodine odide.

janka54321
1. nov 2018

@lenqua_12325 treba platiť použitím PIN a nie bezkontaktné, tie platby nepriebehaju online a preto je zúčtovanie po 3 dňoch minimálne... Všetky bezkontaktné platby takto prebiehajú, nielen v TB, každá banka to tak ma... Takže začni platiť použitím PIN...takze nie banka je na vine

0silvia0
1. nov 2018

@janka54321 ja platim bezkontaktne, mam sice vub, ale po kazdej bezkontaktnej platbe mi pride sms (sms som si aktivovala cez IB ) s aktualnym zostatkom na ucte a tak isto vidim aktualny zostatok na ucte cez IB. Ale zoznam zuctovanych platieb vidim vo vypise az po par dnoch.
Nikdy som nezazila to, co je tu popisovane, ze platim, platim, stale mam peniaze a zrazu to postahuje platby naraz a znenazdajky som v minuse.

tiumen
1. nov 2018

@andulka8888 a máš papiere z tb? V obálke jednej je heslo a ja som účet zakladala cez internet a pid mi prišiel cez SMS.. K aktivovaniu appky potrebuješ mať aj kartu a k nej čítačku - tie máš?

simsalabim
1. nov 2018

@alienka28 ja som to tam nevedela najst. Vies ma navigovat?

simsalabim
1. nov 2018

@janka54321 ja platim bezne s Mbank a VUB a su zuctovane okamzite a NIKDY ma to nepusti do minusu. Tatra banka ma tym velmi hneva.

22patricia22
1. nov 2018

@simsalabim a neda sa ti zrusit prechod do debetu

aniele
1. nov 2018

@lenqua_12325 To robí pri bez kontaktných platbách. Preto ich mám zablokované a aj 3 € platím cez PIN.

simsalabim
1. nov 2018

@22patricia22 skusala som to najst, ale neviem to najst. Celkove aj IB Tatry ma hneva, je o dost menej prehladny ako napr Mbank. Ak ma niekto vie navigovat, budem rada.

0silvia0
1. nov 2018

@aniele preco ked ostatne banky zuctuju bezkontaktne platby okamzite ma s tym prave tatra banka problem? Toto by ma velmi obmedzovalo a radsej presla do inej banky.

luliu
1. nov 2018

@simsalabim
@simsalabim je to v nastaveniach účtu - povolené precerpanie

simsalabim
1. nov 2018

@luliu dakujem, nasla som to. Akurat je tam napisane, ze sluzba docasne nedostupna. Tak skusim zajtra.

simsalabim
2. nov 2018

@simsalabim takze ja mam tu zmenu vysky povoleneho precerpania taku, ze sa na nu neda kliknut ani s nou nic robit. Ani neviem zistit, ako velmi do minusu mi to dovoli ist!!! Budem tam musiet ist osobne. Som fakt nahnevana, clovek im jasne povie, ze kreditnu kartu nechcem a ani si nezelam ist do minusu a takto to dopadne.