Dobry den, prosim Vas, idem sem po radu. Chcela som dnes vratit balik objednany zo zahranicnej stranky (Tommy Hilfiger) a isla som normalne cez Alzabox, ale nechcelo mi zobrat ziadny kod, stale pisalo, ze je nespravny. Nerozumiem tomu, posielam takto bezne, skusala som 2 rozne alzaboxy a na viackrat, dokonca som kod natukala manualne a ani jeden mi balik nevzal. Viete mi poradit, ako postupovat? Ked som pozerala stranku Slovak Parcel Service, bola som z toho zmätena, lebo tam je cennik, treba zadat hmotnost, rozmery a vygeneruje vam tam cenu, lenze toto by malo byt zadarmo...
Zadarmo sa tovar zvacsa vracia cez tu spolocnost, cez ktoru ten eshop dorucuje. Mali by mat presne pokyny ako to odovzdat. Ak to ide cez sps, tak by ti mal prist kod/stitok nieco, pre tychto kurierov a potom to treba odovzdat do ich -parcelshopov (myslim, ze balikovo maju), alebo na depo atd.
Mne to rovnako nefungovalo, našla som si najbližší parcel shop a balík odovzdala tam.