Alzabox

sabina230
12. júl 2022

Ahojte, objednala som si z internetu a dala si to poslať kuriérom domov na adresu, lenže som nebola doma tak mi to uložil do alzaboxu. Moc to nevyužívam tak som si myslela že tam ten balík môže byť aj dlhšie lenže dnes som zistila že som si ho mohla vybrať len do soboty(už je zaplatený). Viete mi niekto poradiť ako to vyriešiť aby sa ku mne balík dostal? Kam zavolať, napísať
Ďakujem za všetky rady🙏🏼

janai1
12. júl 2022

@sabina230 nijako... balík sa vrátil do alzy, objednávku zrušia a vrátia ti peniaze
treba urobiť znovu objednávku

berenika39
12. júl 2022

Zákaznícka linka nonstop
+421 2 5710 1800
Do alzy?

luliu
12. júl 2022

@sabina230 žeby do Alzy?

catch22a
12. júl 2022

Mozes zavolat mne 🙂

katren
12. júl 2022

@sabina230 pokial si si objednala z Alzy, tak Alza....ak z ineho, ktory vyuziva Alzabox, tak tam, kde si objednala.....
@janai1
@berenika39
@luliu Alzabox vyuzivaju aj ini predajcovia, takze ak to nebude z Alzy, tak tak bude zbytocne volat....treba volat predajcovi

sabina230
autor
12. júl 2022

@katren neobjednavala som nič z alzy, len som si to tam nechala poslať do alzaboxu…. Mám teda kontaktovať eshop odkiaľ som objednavala tovar?

janai1
12. júl 2022

@katren wau, lebo to sa nedá napísať do príspevku 🤦‍♀️ chce rady a zas napíše len polovicu

luliu
12. júl 2022

@sabina230 a koho iného ako predajcu? Áno, eshop odkiaľ si nakupovala

macik34
12. júl 2022

@sabina230 myslieť znamená..h ..vedieť.. isto prišla sms email do kedy to je v Alzaboxe.

kkovacovak
12. júl 2022

@sabina230 🤦‍♀️ vážne toto? No komu máš asi tak volať? Ach jaj ľudia zlatí ja sa čudujem ako viete ísť vôbec do obchodu nakupovať keď vás nevedie mama za ruku