Ahojte, objednala som si z internetu a dala si to poslať kuriérom domov na adresu, lenže som nebola doma tak mi to uložil do alzaboxu. Moc to nevyužívam tak som si myslela že tam ten balík môže byť aj dlhšie lenže dnes som zistila že som si ho mohla vybrať len do soboty(už je zaplatený). Viete mi niekto poradiť ako to vyriešiť aby sa ku mne balík dostal? Kam zavolať, napísať
Ďakujem za všetky rady🙏🏼
Zákaznícka linka nonstop
+421 2 5710 1800
Do alzy?
Mozes zavolat mne 🙂
@sabina230 pokial si si objednala z Alzy, tak Alza....ak z ineho, ktory vyuziva Alzabox, tak tam, kde si objednala.....
@janai1
@berenika39
@luliu Alzabox vyuzivaju aj ini predajcovia, takze ak to nebude z Alzy, tak tak bude zbytocne volat....treba volat predajcovi
@sabina230 🤦♀️ vážne toto? No komu máš asi tak volať? Ach jaj ľudia zlatí ja sa čudujem ako viete ísť vôbec do obchodu nakupovať keď vás nevedie mama za ruku
@sabina230 nijako... balík sa vrátil do alzy, objednávku zrušia a vrátia ti peniaze
treba urobiť znovu objednávku