Aku mate prosim skusenpst s vratenim tovaru do Alzy? Ci uz nevyhovujuci alebo reklamacia?
Brat miulý mesiac kupoval do kancelárie prenosnú klímu, necelý týždeň ju používal, nefungovala dobre. Odniesol ju osobne na predajňu, ani ju nepozreli a zobrali ju naspäť a vybral si inú.
Na stránke si zaklikneš vrátenie alebo reklamáciu, dostaneš kód ktorý použiješ pri samoobsluznych pultoch a odnesieš to na predajňu alebo pošleš ak nemáš možnosť odniesť
Minule som dačo vracala ešte som ani nestihla vyjsť z Nivov a už som mala potvrdenie o vrátení €
@karolinakr to netuším o com hovoríš
Ahoj. Ja mám bezproblémovú skúsenosť s reklamáciou. Tovar som posielala poštou. Hneď na ďalší pracovný deň prevzali zásielku a poobede mi už písali, že mi vrátia peniaze na účet. Peniaze som mala do 2 pracovných dní na účte.
@biancarv v pripade reklamacie musiš platit pri kupe poplatok či nie? ( na tu reklamaciu?)
@karolinakr na reklamáciu mas právo vždy, to co sa pri kúpe plsti extra je predĺžená zaruka
@simca06022011 aha, dik
@karolinakr nie netreba nič navyše platiť
my sme vratili nepasujucu nahradnu hlavicu na vysavac a ziadny problem...boli sme priamo na predajni