Alza.sk - poškodený tovar

butyha
22. dec 2017

Ahojte,
zrusila este niekomu Alza polozku (polozky) objednavky so zdovodnenim:

"Pri vami objednanom produkte ABCDEFG v objednávke 123456789 sme zistili poškodenie a tovar je v tomto stave nepredajný.
Bohužiaľ, ďalšie kusy nie sú k dispozícii."

a na stranke maju dany tovar stale dostupny "Na sklade > 5 ks"?

U mna tak skoncili dve polozky objednavky.
Obe boli stale dostupne >5ks - aj v case dorucenia emailu (vcera rano), a su dostupne stale.

Teda objednavala som tam iba par krat... tentokrat to bolo naposledy.... 😒

dominika6
22. dec 2017

@butyha tak si to kúp u nich na predajni

anjelic
22. dec 2017

Pri takomto vianočnom zhone sa môže stať, že nestíhajú aktualizovať. Ja som objednávala z Alzy aspoň 4 - krát a vždy všetko v poriadku. Dokonca sme tam aj reklamovali telefón a taktiež jednanie a vybavenie k spokojnosti, Zato na Mall.sk som mala už dvakrát objednaný tovar, dve položky v každej objednávke. Objednávka potvrdená, tovar posunutý kuriérovi a vždy doručil len jeden kus s tým, že o druhom nič nevedel. Bez môjho vedomia mi objednávku upravili a následne tovar bol nedostupný. Takže asi je to aj o šťastí...

deti95060810
22. dec 2017

my sme na Alze. sk objednávali nie raz , ale niekoľkokrát ale to čo píšeš sa nám nestalo...

butyha
autor
22. dec 2017

@dominika6
Ten tovar na predajni nemaju. A aj tak to je nepodstatne - pytala som sa nieco ine

@anjelic
Mall.sk je kategoria sama o sebe... po zmene vlastnika to islo so sluzbami vyrazne k horsiemu.
Alza - "nestihaju aktualizovat" - to ako myslis aktualizaciu skladovych zasob? Nemozes mysliet vazne 🙂
Ak by system alzy nedokazal nieco tak trivialne ako ze niekto ma nieco v kosiku a v case potvrdenia objednavky ma urobit -1 daneho tovaru v skladovych zasobach... neverim... alza nie je 5 ludovy shop 2 mesiace na trhu.
Naozaj by bolo dost zle ak by ich system mal s niecim takymto problem.
A naviac po dni a pol stale evidoval taketo polozky ako "skladom >5ks"....

Podla mna to robia umyselne - vypredany tovar, clovek nahadze 15 poloziek do kosika, z toho dve vypredane ("cenove tahaky"), potvrdi objednavku, doruci sa email o prijati... a na druhy den "toto mame poskodene a uz nemame dalsi kus" - vela ludi objednavku nezrusi - alza spokojna :|

A prave na to som sa pytala - ci sa to stalo este niekomu inemu...

butyha
autor
22. dec 2017

@deti95060810
Nemyslim, ze to robia bezne - skor vyuzivaju situaciu takto tesne pred Vianocami.

deti95060810
22. dec 2017

ale my sme obj. len pred Vianocami - na niekoľko krát.
my sme využili ešte čas keď nebol taký nátresk - niektoré darčeky sme obj už pred 3 týždňami....

butyha
autor
22. dec 2017

@deti95060810
Ok, ale ja nepisem, ze to je s kazdou objednavkou. A uz vobec nie s objednavkami vytvorenymi pred tyzdnami.

Ako som napisala vyssie - predpokladam, ze sa to tyka vypredanych "cenovo zaujimavych" poloziek, ktore uz alza nema skladom a aj napriek tomu ich na stranke ako skladom uvadza.

Samozrejme to nemozem tvrdit, ale nemam pre to ine vysvetlenie - preto sa na to pytam 🙂

Zopakujem - pytala som sa, ci sa to stalo este niekomu.
To ze tu je istotne veeelmi vela ludi, ktori si nieco z alzy objednali a vsetky polozky objednavky im boli dorucene, je nepodstatne.

deti95060810
22. dec 2017

@butyha ....🙂

erikavesela
23. dec 2017

Ano, stalo sa nam to, adi ored 3rokmi.''na eeve este stale tovar dostupny a v skutocnosti ho nemali, povefal j nam, ze chyba systemuanic sa nedalo s tym.urobit

hettinka
23. dec 2017

Mne alza nedodala lyže, tiež svietili ako dostupné a boli vypredané.
Odvtedy radšej nakupujem v hej.sk, tam sme ešte nikdy takýto problém nemali.