Dobrý večer. Aký je podľa vás najväčší problém, pre vás ako zákazníkov, pri nakupovaní mimo predajňu?
Spôsob reklamácie
Pri niektorom tovare je problém overenie vlastnosti a kvality... a potom ťažkopádnosť vrátenia, ak sa moje predstavy nezhodujú s dodaným tovarom...
Neviem ti to zadefinovať, lebo som sa k takému nákupu ešte neodhodlala.
Z mojej strany mám najväčší problém s "medzičlánkom". To je kurier/pošta. Ako zákazník si nieco objednám, zaplatím za to pomerne vysoku sumu,aby mi to doručili priamo do ruk a v konečnom dôsledku sa musím prispôsobovať ja dopravcovi (posúvať program kvoli tomu,ze kurier pride medzi 8:00 a 17:00,...) ,alebo v druhom prípade si nájdem akurát tak žltý lístok (musím si nájsť znova nejaký deň,kedy zdrhem skor z práce,sadnem do auta a idem na poštu niekolko km ďalej).Bohužiaľ to nie je ani chyba zákazníka,ani chyba predajcu. Myslim si vsak,ze by všetky tieto okolnosti mali byť zohľadnené v cene doručenia - nepamätám sa,ze by som platila za poštovné menej ako 5€ (ak sa nejednalo o doručenie nad určitú sumu zdarma). Páči sa mi,ako to má vyriešený jeden z najväčších eshopov aktuálne - všetko doručia zdarma a ked chcem nieco vrátiť,tak neplatim nič.
ak musim tovar posielat do ciech radsej nekupim apri haboch ma rozculuju ked nie su vsade uvedene rozmery oblecenia. hovorim o tom, ze oznacenie M, L, nestaci, pretoze neraz to ma kazda znacka posunute. dorucenie a vratenie zdarma je obrovske plus
Ak je to otazka striktne z ekonomiky, potom cena dorucenia.