Ako zvládnuť štúdium,deti aj domácnosť?

evinkal
7. okt 2010

Milé mamičky,chcem sa spýtať,či je tu niekto,kto študuje,stará sa o detičky,domácnosť,manžela a stíha to všetko bez pomoci...Ak mi viete poradiť,prosím poradte,keďže nikto i nieje ochotný pomôcť

juliagregor
8. okt 2010

ahoj, ked študujem, tak s deťmi je manžel, alebo babky pomáhajú, berú si staršieho...
inak sa nedá s deťmi do školy chodiť nemôžeš...

sisaha
8. okt 2010

ja som cez den fungovala normalne, v case skusok som sa ucila vecer a skusky som si skusala planovat tak, aby boli v poobednych hodinach, kedy mi starsia dcera na hodinku postrazila mladsiu. Ak sa skuska nedala naplanovat na poobedie, tak som poprosila niekoho z rodiny, aby prisiel na tu chvilu ku mne. Ono vela skusok je aj takych, ze odovdzas iba seminarku, pripadne si ju kratko obhajis. Vtedy ma spoluziacky pustali odpovedat ako prvu, cize do pol hodiny som bola doma. Alebo skus poprosit niektoru z kamaratok, aby ti prisli pocas skusok k detom. Ostatne, ako priprava na skusky sa da popri detoch a domacnosti zvladnut, aj ked je to narocnejsie..

katecameron
8. okt 2010

tak ja taketo mamicky obdivujem ja by somto nezvladla tym som si ista lebo ja pomoc od starych mam nemozem ocakavat zialbohu neviem asi ti radu nedam ale drzim ti palce aby si to dotiahla dokonca

quaxi
8. okt 2010