Pekný deň baby prosím Vás dá sa zrušiť objednávka v Lidli? Objednala som korčule ale ťukla som na zlú veľkosť a chcela by som to zrušiť. Dá sa to nejak? Písala som im mail ale neodpísali.
@cocolino234 ďakujem veľmi pekne 🙏❤️
@vellllo_70 ak sa nedovolate tak prevziať balík a na pobočku prísť vrátiť
@nikol345 písala som im mail a odpísali,že objednávka sa stornovať už nedá ale prevziať a obratom poslat cez poštu
@vellllo_70 ahoj na ich stránke je aj napísané ze tovar nemusíš vôbec prevziať. Alebo prevezmeš a pošleš späť. Ja som na vianoce robila objednávku a nechtiac odoslala skôr a pisala som im hneď a ze oni maju taky systém ze sa proste nedá. Tak som neprevzala a všetko bolo v poriadku.
@mimuska125 ahoj to mi tiež napadlo,že by som objednávku neprevzala. Neplatila si potom nejaké ďalšie poplatky za neprevzatie? Čítala som že každý obchod to môže mať inak
@vellllo_70 nie kľudne môžeš ísť aj do lidla a tam to vrátia a vám peniaze, robím v lidli tak viem keď poviete ze sú vám malé tak by ich mali zobrať a vrátiť
Ďakujem Vám veľmi pekne ❤️
@vellllo_70 nie vôbec nic... Mas to aj na ich stránke skus mrknut... Na poste bolo tych par dni a odoslali späť. A všetko v poriadku nič sa nestalo.. Naco som mala platit balik a zas poslať.
@nikol345 vazne aj ked kupim veci cez net dajú sa vrátiť v lidli na predajni??? Super...
no tak to som ani ja nevedela, ze sa to tak da riesit aj cez samotnu predajnu, to je potom super. dakujem mozno sa mi to raz zide
@mimuska125 áno dajú
@nikol345 ďakujem
A prosím ak neprevezmem zásielku od kuriéra tam Lidl mi potom vráti späť na účet všetky peniaze či si stiahnu niečo?
fiha mne povedali ze tovar sa neda vratit na predajnu, asi necely rok dozadu. zmenilo sa to? tovar sme vracali postou, samozrejme postovne platil lidl
mne tiež povedali, že tovar sa nedá vrátiť v predajni.
@dopa8 ahoj,ako si nakoniec dopadla,neprevzala si tovar a vrátili ti peniaze na účet?ak áno vrátili len za tovar peniaze alebo aj za kuriéra,dakujem a pekný dnik prajem
@vellllo_70 neprevziat balík a objednať správnu veľkosť...ja som min rok omylom objednala 3 hojdacie siete , nechodil mi e-mail tak som myslela že nebola objednávka urobená a nakoniec 3x tak jednu som neprehrala ,na jednu som prehovorila suseda,inak by som vracala dve .....sami mi to tak napísali
@alzbetkacicka ahoj nakoniec som prevzala a poslala som im ho späť do mesiaca na reklamáciu