Ako vyreklamovať rúž na pery kúpený online?

mosto
24. mar 2017

dievcata kozmeticky, ako vyreklamovat ruz na pery kupeny online? ako sa mam spravne vyjadrit, ci vysvetlit do reklamacie, ze ruz prisiel otvoreny? neviem to vobec sformulovat, ale ten pasik folie, co sa musi prerezat (da sa to spravit napriklad nechtom), ten bol uz prerezany, ked mi ruz prisiel v obalke postou. kupovala som to online z anglickeho obchodu a vobec nemam chut pouzivat ruz, ktory uz niekto otvoril, pride mi to nehygienicke. na stranke je vyslovene napisane, ze vyrobok je neotvoreny, neposkodeny a uplne novy.

sunny8
25. mar 2017

Ved na nom vidno ci je pouzity ci nie ...

doriss_po
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
mosto
autor
9. aug 2018

Reklamaciu mi uznali. Napisala som im, ze ruz prisiel otvoreny a ze teda nesplna hygienicke podmienky na predaj dekorativnej kozmetiky. A ze v eshope bolo napisane, ze je novy, neotvoreny, takze to nebol nakup otvorenej (pripadne pouzitej) kozmetiky na vlastne riziko zavadnosti.