Chcem sa niekam prihlásiť a prihlášku treba poslat mailom…prihlášku si mám vytlačiť vypísať ručne,oskenovat a poslat alebo vypísať rovno v pc? Ako to robite vy?
Ak sa dá vypisujem rovno v PC a priložím do mailu - netreba tlačiť
Ak nie je možnosť do dokumentu vpisovať, vytlačím, vyplním, oskenujem a pošlem v prílohe mailu.
Vypisem normalne v pc, ulozim, odoslem. Nevidim zmysel v tom aby som minala papier a toner ked nemusim…
Vytlačím, vypíšem ručne, odfotím a pošlem e-mailom.
Tak asi najdolezitejsie je, ci tam je nutny aspon podpis (vlastnorucny)... Ak nie, tak staci v pc, ak podpisane, tak asi vypisat v pc, vytlacit, podpisat, nascanovat a poslat ako prilohu... alebo podpisat digitalne (ak to akceptuju)... Najcastejsie ked komunikujem "digitalne", tak varianta s podpisom a scanovanim...
Ak pekne píšeš tak si ju pokojne vypíš ručne. A pre istotu si ich vytlač viac. Aby si mala rezervu ak by si sa pomýlila.