Ahojte mamičky. Nie som tu dlho , tak neviem veľmi ako to funguje na bazáriku. Chcela by som sa opýtať , že väčšinou čo pozerám inzeráty, tak tam majú ženy napísané, že danú vec odošlú po pripísaní peniazov na účet. Moja otázka znie..kde mám záruku že keď ja pošlem vopred peniaze , tak mi tovar pošlú?
Možno hlúpa otázka, len tak nad tým premýšľam. Skúsenosť mám akurát s dobierkou čo som odoslala balík, chvála Bohu ho pani prebrala. Inak vôbec neviem ako riešite ten predaj vecičiek.
Ďakujem krásne a prajem pekný deň.
Vždy je to risk, treba pozerať hodnotenia. Aj pre tú, ktorá posiela na dobierku je to riziko, pretože balíček nemusí byť prevzatý a vtedy vznikajú náklady na odoslanie a ďalšie náklady ak sa balík vráti. Niekedy ak veľmi chce kúpiť mamička vec na dobierku, musí aspoň poštovné náklady uhradiť vopred a zvyšok nech si doplatí pri prevzatí.
@lia2022 ja tiež posielam len po pripísaní peňazí na účet...je tam riziko samozrejme...ja vždy pozerám hodnotenia dotyčnej osoby na MK...to slúži ako recenzia...a taktiež ak máte facebook...tam je veľa skupín o podvodníkoch a ja si tam lustrujem číslo účtu...už som tak narazila na veľa podvodníkov ale vďaka tým skupinám som sa sa tomu vyvarovala...takže "dôveruj ale preveruj" ...
@lia2022 Aj na dobierku ti niekto moze poslat prazdne papiere v krabici. Pokial si tovar neprevezmes osobne, nikdy nemas istotu.
A to iste by predavajuce mohli povedat na teba. Kde maju istotu, ze im posles peniaze, akonahle ti balik dorazi?
Ja som tu uz dlhsie. Kopu veci som predala aj kupila, vzdy sa to riesilo platbou vopred. Musim ale zaklopat, zatial vzdy vsetko prislo a nemala som nikdy negativnu skusenost: ci uz pri predaji alebo kupe.
Zárukou, hoci nie 100% sú hodnotenia predávajúcej, myslím, že žiadna seriózna predávajúca si nezoberie na triko negatívne hodnotenie, že neposlala balík. Mám tu bazárik tuším už od 2012 a raz za tie roky sa mi stalo, že mi balíček nedorazil. Môže to byť aj vinou pošty, nedoručenie obyčajnej zásielky nemáš ako vyreklamovať...na druhej strane, neposlať ako predávajúca balík, by som si nikdy nedovolila...
@chiara_elle
Veď jasné. Ja s tým nemám problém vopred zaplatiť. Ako som v úvode písala, všimla som si, že si to tak mamičky vyžadujú..asi vedia prečo..len som premýšľala nad tým , že akú mám ja záruku ze to aj pošle .. proste ma len zaujímalo že ako to riešite vy aby boli kryté obe strany..predávajúci aj kupujúci a obchod prebehol v poriadku.
Ďakujem ženy za odpovede. Potom to aj mňa napadlo že tie hodnotenia sú dobrou zárukou hoci nie každý ich v profile má...ako napríklad ja🤣. Zatiaľ som predala 3 veci, 2 x sme ich osobne zaniesli lebo to bolo nablízku, 1x odoslala na dobierku...Najdôležitejšie je, že boli kupujúce spokojné, len škoda že ich nenapadlo poslať nejaké hodnotenie keď ako sama vidím, človek má pri obchodovaní potom menšie obavy. Potešilo by ma ale tak možno nabudúce.
Ďakujem vám ešte raz
@lia2022 ja mám na MK napríklad tiež málo hodnotení, lebo na MK predávam až keď sa mi nepodarí predať v skupinách na FB. Na FB napr. mám vyše 100 recenzií od mamičiek, čo odomňa niečo kúpili a mám urobený screen a fotky si odkladám, ak niekto potrebuje, rada pošlem ☺ ale vy len začínate, takže časom sa vám recenzie nazbierajú. Veľa šťastia v predaji a nakupovaní prajem ☺
@lia2022 no na napr. uz na dobierku neposielam nikomu, nie raz sa stalo, ze mi to skratka neprebrali a platila som postovne aj naspat 🤷♀️ takze nie zaruku nemas ale chapem, preco to predavajuce takto chcu, lebo tolko podovodov aktualne...
a teda zaruku nemas, treba si pozriet hodnotenia minimalne
@lia2022 treba pozriet hodnotenia uzivatelky, tam mas jedinu zaruku