Ako ste riešili Tesco domov upravenú objednávku?

evitka83
8. nov 2020

Ahojte, prosim Vas, ako ste riesili objednavku tesco domov, ked cast produktov zamenili pre nedostatok tovaru za ine? Prislo mi potvrdenie o objednavke do mailu, ktora ma prist vecer, stiahli peniaze, ale v objednanke su viacere nahrady, o ktore nenam zaujem, ale celu objednavku rusit nechcem. Standardne platim za objednavku az pri dodani a tovar, ktory nechcem odrataju a zaplatim iba realnu ciastu. Teraz tuto moznost zrusili. Objednavam nepravidelne, takze peniaze tam nechcem nechavat na dalsi nakup. Dovolat sa na zakaznicku linku sa neviem 😳 🤷🏻‍♀️

janinah
8. nov 2020

Vždy beriem náhrady,nešpekulujem ,vzhľadom na situáciu som rada,že mám donášku,nemienim niekoho preháňat ,aby mi v nachystanom balíku niečo menil či uberal pre pár centov...myslím,že niekedy treba zmeniť pohľad na život a byť vďačný za všetko čo nám pomáha teraz prežiť relatívne veľmi dobre.

ckocka
8. nov 2020

Nie som na Slovensku, ale u nás vrátiš a cenu nezarátajú. Do prevzatia nákupu mám pri platbe kartou čiastku iba rezervovanú, nie zaúčtovanú.

3009
8. nov 2020

@evitka83 ja pre tento dôvod tesco donášku už nerobím lebo počas prvej vlny to robili pravidelne. Keby bola prijateľná náhrada tak OK, ale vždy to bola náhrada poľské šmejdy čo im nejdú na odbyt. Preto je lepšia edelia, tam sa mi to nestalo.

katarinahar
8. nov 2020

@evitka83 ja objednávam teraz pravidelne, platím kartou vopred, náhrady si väčšinou nechávam, lebo sú adekvátne, ale pred 2 týždňami mi prišli take náhrady, čo by sme nezjedli a skončili by asi v koši..tak som normalne tie náhrady, ktoré som nechcela, dala kuriérovi naspäť a on ich bez problémov vzal...suma, ktorá sa ti odráta z karty v deň doručenia, je len rezervácia a potom po pár dňoch ti odrátajú konečnú sumu zníženú o náhrady, ktoré si vratila...

petruska19
8. nov 2020

@evitka83 Ja mám v poznámke - bez náhrady

guizui
8. nov 2020

ja objednavam pravidelne, vzdy su nahrady, niektore ponecham, ale vacsinu vraciam, pretoze mam zaujem o konkretny produkt. peniaze vratia, aj ked ja vacsinou platim az pri doruceni, takze to skratka odrataju. Ja som uz aj pisala na zakaznicky servis, nech je moznost uviest, ak si pri niektorom tovare nahrady nezelas, aby si aj oni setrili cas a energiu, ale ze zatial nad tym neuvazuju.

guizui
8. nov 2020

inak zase zrusili tu platbu pri dverach? lebo mne minuly tyzden isla.

aduskatt
8. nov 2020

@evitka83 čo nechcem vrátim, peniaze vrátia na účet

sandri
8. nov 2020

Mne sa naposledy po prvy raz stalo, ze mi donieali total plesnive ovocie ☹ kedze je donaska len po branu a ja to preberam v tych ich debnickach, zistila som to az doma. Polka mandariniek totalne bielo zelena (plesniva), jablka obite, za mna velke sklamanie. Aj som im ihned pisala na infolinku a pripojila som foto ovocia, ale ziadna reakcia z ich strany ☹ stalo sa mi ti po prvy raz, snad sa to nebude opakovat.
Co sa tyka nahrad, bezne ich neberiem, zatial mi za ne peniaze vzdy vratili. Nikdy to nebolo spojene s dalsim nakupom.

laurar1
8. nov 2020

@evitka83 My si vacsinou nahrady nechavame, ale par krat sme im to vratili, napriklad ked nam vymenili vegansku zmrzlinu za obycajnu. Vtedy odratavaju sumu tovaru.

@sandri My dostavame pravidelne plesnive paradajky. Ovocie a zelenina je vzdy taka pol na pol, minule sme vyhodili vsetky redkovky, lebo vyzerali hnusne.

aduskatt
8. nov 2020

@sandri zatelefonujem, poviem kde je problém, odfotím ovocie - vrátia peniaze a nasledujúci nákup som mala bez poplatku za dopravu

kvevka
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
abcmajacba
8. nov 2020

@petruska19 to je aký dobrý nápad 👍 že ma to nenapadlo 🤦🏻‍♀️ ďakujem