dobry den, mam problem. reklamovala som umyvacku riadu od marca a servisny technik mi povedal ze chyba sa opravit neda a ze mam poziadat o vymenu alebo o vratenie penazi. tak som kontaktovala ustne predavajuceho a ten moju ziadost o vratenie penazi ignoroval. po mesiaci som ho teda kontaktovala este raz ale pisomne a doporucene a tiez presiel mesiac a zase ignoracia z jeho strany.
tak som volala na SOI a tam mi povedali ze mam poslat prijimovy doklad a uvidia co sa s tym da robit. lenze moj problem je v tom , ze ked nam boli montovat kuch. linku sme este nebyvali na tom byte a vlastne ani na slovensku, tak my sme len poslali peniaze na jeho ucet a hotovo. teraz sme bez blocku a vlastne nemame nic v rukach iba vypis z uctu.
chcela by som sa spytat ci predavajuci je povinny mi dat kopiu prijmoveho dokladu alebo ako k nemu mam prist. nedviha mi telefony, na predajni mi povedala jeho predavacka ze ona s tym nic nema, ze sa mam porozpravat s veducim lebo on na predajnu UZ nechodi...atd... same vyhovorky.
teraz neviem co mam robit umyvacka stala 18 tisic v starych slovenskych korunach a tecie nam. v kuchyni mame plavajucu podlahu ktora vdaka nej sa vyduva a to tu byvame od marca. 7 mesiacov umyvacku reklamujeme a stale sa nemozeme dovolat pravdy. ☹ ☹ ☹
vdaka za akukolvek radu zuzana
a to vam neposlal predajca spolu s tovarom fakturu?To je divne.Ja objednavam z netu kadeco a vsetko platim elektronicky a este sa mi nestalo aby som pri tom nemala pribalenu fakturu.Podla mna by si si mala narokovat doklad o zakupeni a nasledne mu poslat doporucene list aby si mala doklad o tom ze si kontaktovala.Pokial zasielke nepreberie budes mat aspon nieco v rukave pre pripad ze by sa vytacal a hnali by ste to vyssie
tiež mám skúsenosť, že posielajú faktúru aj s dodacím listom a záručným s tovarom, ked sa platí popredu. Nepreberal to niekto iný a nezapatrošil tie doklady, bývajú niekedy priamo pod obalom. Raz sa nám stalo, že sme to skoro prehliadli.
Príjmový pokladničný doklad sa dáva, len ak platíš peniaze v hotovosti, takto treba faktúru + tvoj výpis z účtu.
@gapa
baby ja som sa asi zle vyjadrila. to ze sme mu peniaze zaplatili to je na vypise z uctu. ale mala som na mysli fakturu 😔 😔 on nam ju mozno aj dal, lenze my sme tu este nebyvali a bol tu taky bordel ze koniec sveta. takze bud nam ju dal a stratili sme ju, alebo nam ju vobec nedal. teraz fakt neviem.
objednavali sme tu linku aj so spotrebicmi naraz hned nedaleko kde byvame. pozname toho majitela z videnia, lebo nam aj chodieval na reklamacie a aj u neho sme linku skladali podla nasich predstav.
potrebujem vediet ako by som sa k tej fakture mohla este raz dostat. ci on je povinny mi ju vystavit na poziadanie, alebo to mam spravit pisomne, alebo co mam vlastne robit? lebo bez nej sa asi nepohnem.
len teraz uz nie som si ista co potrebujem podlozit k dopisu pre SOI. ci fakturu, ci vypis o zaplateni. 😖 😖 😖 😖
@pancake ja si myslim že doležité je to že za niečo ste mu zaplatili
@zlatusik28 ano, ale na SOI mi povedali ze chcu fakturu vidiet. ☹ a ja ju nemam ☹
@pancake tak to je lahka vec, ono staci si vyziadat predsa duplikat faktury 😉
pokial viem, tak to dokonca je povinny urobit.... treba sa obratit na neho pisomne... predpokladam, ze si platila na ucet pod nejakym variabilnym symbolom - to bude to cislo fa 😉
@kaktusik007 presne to som dnes urobila a povedal ze vo stvrtok mi ju prinesie. tak som zvedava 😝 😝
@pancake ahoj, výrobca ti nemôže vystaviť príjmový doklad, nakoľko ste vkladali peniaze na účet. Choď do banky a oni ti vytlačia presne ten deň, a tú sumu, kedy si vkladala na jeho účet a pre SOI to nie je problém zistiť, komu ten účet patrí. Určite to bude stačiť, pretože ak by si mu dala peniaze na ruku, máš mať príjmový doklad, ak vkladáš na účet, ako doklad slúži vklad na účet alebo výpis z banky. Dúfam že to pomôže